Skravletråd for oss prøvere!

men nå tror jeg at jeg prøver meg på senga for 3 gang i kveld :P
vi snakkes i morgen <3<3<3<3

Nå er det på tide at jeg legger meg. Skal drømme om å få like fine tester til helgen som huleboer! har fått.

God natt alle sammen, og tusen takk @Bina som ofret søvnen for å hjelpe meg med de siste innleggene:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Natti natt :)

Nå er det på tide at jeg legger meg. Skal drømme om å få like fine tester til helgen som huleboer! har fått.

God natt alle sammen, og tusen takk @Bina som ofret søvnen for å hjelpe meg med de siste innleggene:)

bare hyggelig :D sove godt :)

Og jeg er happy face for deg :D Virkelig :D Er så godt når andre får så gode nyheter :) Skal du ta flere testter?
Tusen takk søte❤ Jeg har to bt liggende. Tar en i morgen og en på ikm på lørdag :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Tusen takk søte❤ Jeg har to bt liggende. Tar en i morgen og en på ikm på lørdag :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Ja, ikke kjøp noen fler :)

Den drømmen skal jeg invadere og hjelpe deg med! Sender positivt drømmestøv din vei :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Flott . Praksisplassen jeg har nå,skal ikke stå til hinder for at jeg får meg jobb. Og når jeg spør om fri til å forbrede meg så får jeg beskjed om å jobbe halv dag. Jeg gjør meg ydmyk og spør vær så snill. Så får jeg ikke noe svar. Hva gjør jeg da? Drar på jobb eller blir jeg hjemme?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen skravlehøner! Akurat ledt meg gjennom de siste sidene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Flott . Praksisplassen jeg har nå,skal ikke stå til hinder for at jeg får meg jobb. Og når jeg spør om fri til å forbrede meg så får jeg beskjed om å jobbe halv dag. Jeg gjør meg ydmyk og spør vær så snill. Så får jeg ikke noe svar. Hva gjør jeg da? Drar på jobb eller blir jeg hjemme?

Rekker du ikke å forberede deg på en halv dag? Jeg synes du skal dra på jobb. Mulig den nye jobben vil at du skal bruke praksisplassen som referanse, så lurt å ha de på godsiden.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Med det stresset som er der. Nei. Det er umulig å forbrede seg.

God morgen alle sammen :D her sitter jeg og ser ut vinduet igjen og håååååååper posten kommer med testene mine :) hva gjør dere nå på morgenkvisten? :D

God morgen :) Sola skinner og det er så fint vær her i dag. Det hjelper godt på en ellers grå dag :)

Taster på appen :)

Med det stresset som er der. Nei. Det er umulig å forbrede seg.

Hva skal du egentlig forbrede? Hvis du får en halv dag på deg, rekker du ikke det da?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

God morgen :) Sola skinner og det er så fint vær her i dag. Det hjelper godt på en ellers grå dag :)

Du har en fantastisk holdning! Kanskje du skal bake de deilige muffinsene dine før temperaturen blir deilig ute?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Hva skal du egentlig forbrede? Hvis du får en halv dag på deg, rekker du ikke det da?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Jobbe på spreng en halv dag uten å få noe spesielt med pause. Så sette seg på bussen ,gir meg altfor liten tid til å forbrede meg. Jeg liker å ha god tid, å gjøre meg kjent med firmaet jeg skal på intervju til. Og jeg vil jo ha jobben,så da er det greit å ikke komme inn i siste lita uforberedt. Men det er meg da. Men fikk svar så det har uansett ordnet seg:)

Du har en fantastisk holdning! Kanskje du skal bake de deilige muffinsene dine før temperaturen blir deilig ute?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på de i løpet av helgen ja :) Ja, jeg føler jeg må det. Du skjønner, jeg har gråti siden søndag da spottingen begynte og sørget over spira mi alle disse dagene før det hele skjedde. Nå vil jeg bare videre :)

Jobbe på spreng en halv dag uten å få noe spesielt med pause. Så sette seg på bussen ,gir meg altfor liten tid til å forbrede meg. Jeg liker å ha god tid, å gjøre meg kjent med firmaet jeg skal på intervju til. Og jeg vil jo ha jobben,så da er det greit å ikke komme inn i siste lita uforberedt. Men det er meg da. Men fikk svar så det har uansett ordnet seg:)

Så bra det ordnet seg! Masse lykke til :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Back
Topp