Skravletråd for oss prøvere!

Jobbe på spreng en halv dag uten å få noe spesielt med pause. Så sette seg på bussen ,gir meg altfor liten tid til å forbrede meg. Jeg liker å ha god tid, å gjøre meg kjent med firmaet jeg skal på intervju til. Og jeg vil jo ha jobben,så da er det greit å ikke komme inn i siste lita uforberedt. Men det er meg da. Men fikk svar så det har uansett ordnet seg:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det går såå bra :D

Taster på appen :)

Ja det må det bare gjøre:D

Når får du vite om du får den da? :)

Når får du vite om du får den da? :)

Først må jeg på intervju, så sier de nok når jeg får svar. Men håper jeg får det veldig fort. De trenger folk veldig fort tror jeg Den forrige jeg var på intervju med skulle jo bruke 2 mnd på å gi svar :p

Først må jeg på intervju, så sier de nok når jeg får svar. Men håper jeg får det veldig fort. De trenger folk veldig fort tror jeg Den forrige jeg var på intervju med skulle jo bruke 2 mnd på å gi svar :p

Det er jo unormalt lenge. Krysser alt jeg har for deg :)

Lykke til, har trua på at dette går din vei :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på de i løpet av helgen ja :) Ja, jeg føler jeg må det. Du skjønner, jeg har gråti siden søndag da spottingen begynte og sørget over spira mi alle disse dagene før det hele skjedde. Nå vil jeg bare videre :)

Ja,kjenner til det :D fokuset mitt ble "jeg skal ha barn NÅ!" Og det fikk jeg :) det skal skje deg også.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Ja,kjenner til det :D fokuset mitt ble "jeg skal ha barn NÅ!" Og det fikk jeg :) det skal skje deg også.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Jaaa, for nå er jeg litt sinna og føler meg urettferdig behandla :p Jeg skal ha en baby :D Er så motivert jeg nå :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
samme fokus har jeg hatt denne mnd og. Sa til mannen før el, at nå kjører vi på, for nå gidder ikke jeg å vente lenger.
Nå skal jeg bli gravid. ikke snakk om noe annet... og jeg har en veldig god følelse på at det har klaffet...

ja, det skal den. det er derfor jeg skal spikre den fast :D for da har den ingen mulighet til å finne veien ut for tidlig
Det høres veldig bra ut :D Og om du og huleboer kommer på januar er det jo helt perfekt siden jeg skal ha termin 2-4 februar ;)

nei her finnes ingen andre alternativ. det er allerede bestemt at du skal ha termin 2 februar 2015 :D
skjer ikke det så sender vi inne en kjempe klage :p
Hihi,ja, hvem sender vi inn klage til? Livmoren min eller svømmerne? :P

svømmerne :D eller kanskje begge to :D
Jeg føler selv jeg er veldig imøtekommende hver mnd men det virker som et par av de snur i døra! Så denne pp'en skal jeg ha party så alle vil komme :P

Back
Topp