Skravletråd for oss prøvere!

Ja! Selv om jeg hadde en liten periode der jeg drømte om å være rikmannsfrue i LA. Snakk om høye mål her i livet :p
Der har eg og vært;) eller å bli tilfeldig oppdaga med ett talent! Men det talentet har eg ikkje funne sjølv endå så det skjer nok ikkje:p

Sent from my iPhone using BV Forum

hva skal dere spise til middag?
Griller burgere og pølser.

Må snart handle selv og få tak i noe annet... I det minste ikke ris til grillmaten... Men det er fordi det er brød og salat. Jeg vil grille poteter og grønsaker, kjøtt og sånn!!!

fra app

Må snart handle selv og få tak i noe annet... I det minste ikke ris til grillmaten... Men det er fordi det er brød og salat. Jeg vil grille poteter og grønsaker, kjøtt og sånn!!!

fra app
hamburger høtes godt ut.
jeg tror det blir pasta med ostesaus og pløsebiter her i dag. er så overskyet så i dag gidder jeg ikke sitte ute å grille

Det hørtes godt it det og :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jaa :) Nå har jeg endelig matlyst :) Gleder meg. Namnam.

Taster på appen :)

fra app

Sniker litt fra oktober :-)

Helt enig i at det er bedre med poteter, grønnsaker, kjøtt og sånn :-) Blir veldig fort lei av pølser og hamburgere!

Forresten Sara, har du slettet dagboka di? Tenkte å snike litt på deg og Lykkeliten, siden jeg ble litt kjent med dere i skravlettråden her på FS og lurer på hvordan det går med dere, men fant deg ikke. Lykkeliten fant jeg greit :-)

Går det fint med deg? Håper sånn at alle dere "slitere" her inne skal følge etter meg på et terminforum så fort som svint :-) Sender over litt babystøv :-)

Bra du har fått matlysten tilbake :) min er ikke helt på topp om dagen:p

Det er jo fordi du har en spire som vokser inni deg det kjære :)

Bare hjelp meg med litt med dette EL teste greiene igjen. Det var fra 11-15 det var best? Også skulle man ikke gå på do på 4 timer og ikke drikke de 2 siste?

Bare hjelp meg med litt med dette EL teste greiene igjen. Det var fra 11-15 det var best? Også skulle man ikke gå på do på 4 timer og ikke drikke de 2 siste?

Ja ,høres riktig ut det. Jeg har aldri fulgt dette med å ikke tisse på 4 timer og ikke drikke på 2. Har fått positive testet fordet om jeg. :D

Der har eg og vært;) eller å bli tilfeldig oppdaga med ett talent! Men det talentet har eg ikkje funne sjølv endå så det skjer nok ikkje:p

Da er vi flere, ingen talent her heller :p

Ja ,høres riktig ut det. Jeg har aldri fulgt dette med å ikke tisse på 4 timer og ikke drikke på 2. Har fått positive testet fordet om jeg. :D

F**n glemte el test nå når jeg tiss-.-

Det må ha vært det mest dårligste jeg var gitt av meg selv på et intervju noen gang. Om jeg får den jobben,så finnes virkelig mirakler:p

Gikk nok godt skal du se ;)

Haha. Jaaa:) <3
Nå har trøtten kommet å tatt meg i dag og. Ukonsentrert , trøtt og uggen :p

Hihi, gleder meg sånn til du skal teste jeg :)

Back
Topp