Skravletråd for oss prøvere!

Nå det blir spennende :D vet ikke om jeg tør jeg. Er så nedtur om det bare er en strek der.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Når tenker du å teste da? Blir det ikke strek så er det veldig dumt men da blir det februar :)

Taster på appen :)

Når tenker du å teste da? Blir det ikke strek så er det veldig dumt men da blir det februar :)

Jeg vet ikke helt enda. Jeg har ingen tester liggende denne gangen. Må bestille meg,men jeg tror jeg venter å ser hvor lenge jeg klarer å holde meg. :p tidligst onsdag blir det test

Jeg vet ikke helt enda. Jeg har ingen tester liggende denne gangen. Må bestille meg,men jeg tror jeg venter å ser hvor lenge jeg klarer å holde meg. :p tidligst onsdag blir det test

Og da er du hvor mange dpo? :) Bestill i dag!

4 eller 6 dpo er jeg i dag. Så da er jeg 10 eller 12 dpo på onsdag

Ja, da er det greit å vente til onsdag minst :) er mye mer deilig å få en skikkelig strek enn bare disse nesten usynlige :)

Ja, da er det greit å vente til onsdag minst :) er mye mer deilig å få en skikkelig strek enn bare disse nesten usynlige :)

Ja de er litt stressende de svake strekene. Fikk positiv på 11 dpo i sommer på kveldsurin. Streken var svak da.

Ja de er litt stressende de svake strekene. Fikk positiv på 11 dpo i sommer på kveldsurin. Streken var svak da.

Jaa, men på en annen måte, strek er strek :) Håper så inderlig du får strek

Jaa, men på en annen måte, strek er strek :) Håper så inderlig du får strek

Jeg tar gladelig imot to streker :D men går det ikke nå, så prøver vi igjen, om mannen ikke har funnet ut at vi må vente igjen da :P han er ikke vinglete han nei :S

Jeg tar gladelig imot to streker :D men går det ikke nå, så prøver vi igjen, om mannen ikke har funnet ut at vi må vente igjen da :P han er ikke vinglete han nei :S
Nei, ikke vinglete i det hele tatt :p Håper ikke han ombestemmer seg igjen :) Nå er dere så godt i gang :)

4 eller 6 dpo er jeg i dag. Så da er jeg 10 eller 12 dpo på onsdag

Jeg kommer til å teste på tirsdag jeg. 10dpo.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gud så spennende dager for jentene her :)

Gud så spennende dager for jentene her :)

Jaa! Men prøver å ikke ha noen forhåpninger. Er så lei av å bli skuffa nå:(

Jaa! Men prøver å ikke ha noen forhåpninger. Er så lei av å bli skuffa nå:(

Jeg tror man har forhåpninger innerst inne uansett :) Jeg har hvertfall det! :)

Jeg tror man har forhåpninger innerst inne uansett :) Jeg har hvertfall det! :)

Ja jeg vet :(

Ja jeg vet :(

Men nå må det snart gå for dere. Husk at for hver mnd som går er du enda nærmere å klare det :)

Men nå må det snart gå for dere. Husk at for hver mnd som går er du enda nærmere å klare det :)

Ja må jo prøve å tenke positivt også :) Håper det klaffer for oss begge to snarest♥

Ja må jo prøve å tenke positivt også :) Håper det klaffer for oss begge to snarest♥

Ja, det håper jeg og :) Synes vi har fått vår dose med venting og uflaks nå jeg!

hamburger høtes godt ut.
jeg tror det blir pasta med ostesaus og pløsebiter her i dag. er så overskyet så i dag gidder jeg ikke sitte ute å grille

Jeg kommer meg ikke ut til grillingen når det er sånnn kjapp mat. Jeg ordner salat og dekker bord. For ja, vi spiser inne, den siden det er sol blåser det for mye, og den siden det er ly er det skygge og derved for kaldt til at vi gidder enda.

Jeg tenker å vente til neste helg jeg. Da er jeg vel 12 dpo på lørdag. Om jeg klarer å vente gjenstår å se, men jeg skal prøve!

Back
Topp