Nå det blir spennende vet ikke om jeg tør jeg. Er så nedtur om det bare er en strek der.Hihi, gleder meg sånn til du skal teste jeg
Taster på appen
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå det blir spennende vet ikke om jeg tør jeg. Er så nedtur om det bare er en strek der.Hihi, gleder meg sånn til du skal teste jeg
Taster på appen
Når tenker du å teste da? Blir det ikke strek så er det veldig dumt men da blir det februarNå det blir spennende vet ikke om jeg tør jeg. Er så nedtur om det bare er en strek der.
Jeg vet ikke helt enda. Jeg har ingen tester liggende denne gangen. Må bestille meg,men jeg tror jeg venter å ser hvor lenge jeg klarer å holde meg. tidligst onsdag blir det testNår tenker du å teste da? Blir det ikke strek så er det veldig dumt men da blir det februar
Taster på appen
Og da er du hvor mange dpo? Bestill i dag!Jeg vet ikke helt enda. Jeg har ingen tester liggende denne gangen. Må bestille meg,men jeg tror jeg venter å ser hvor lenge jeg klarer å holde meg. tidligst onsdag blir det test
4 eller 6 dpo er jeg i dag. Så da er jeg 10 eller 12 dpo på onsdagOg da er du hvor mange dpo? Bestill i dag!
Taster på appen
Ja, da er det greit å vente til onsdag minst er mye mer deilig å få en skikkelig strek enn bare disse nesten usynlige4 eller 6 dpo er jeg i dag. Så da er jeg 10 eller 12 dpo på onsdag
Ja de er litt stressende de svake strekene. Fikk positiv på 11 dpo i sommer på kveldsurin. Streken var svak da.Ja, da er det greit å vente til onsdag minst er mye mer deilig å få en skikkelig strek enn bare disse nesten usynlige
Taster på appen
Jaa, men på en annen måte, strek er strek Håper så inderlig du får strekJa de er litt stressende de svake strekene. Fikk positiv på 11 dpo i sommer på kveldsurin. Streken var svak da.
Jeg tar gladelig imot to streker men går det ikke nå, så prøver vi igjen, om mannen ikke har funnet ut at vi må vente igjen da han er ikke vinglete han nei :SJaa, men på en annen måte, strek er strek Håper så inderlig du får strek
Taster på appen
Nei, ikke vinglete i det hele tatt Håper ikke han ombestemmer seg igjen Nå er dere så godt i gangJeg tar gladelig imot to streker men går det ikke nå, så prøver vi igjen, om mannen ikke har funnet ut at vi må vente igjen da han er ikke vinglete han nei :S
Jeg kommer til å teste på tirsdag jeg. 10dpo.4 eller 6 dpo er jeg i dag. Så da er jeg 10 eller 12 dpo på onsdag
Gud så spennende dager for jentene herJeg kommer til å teste på tirsdag jeg. 10dpo.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jaa! Men prøver å ikke ha noen forhåpninger. Er så lei av å bli skuffa nåGud så spennende dager for jentene her
Taster på appen
Jeg tror man har forhåpninger innerst inne uansett Jeg har hvertfall det!Jaa! Men prøver å ikke ha noen forhåpninger. Er så lei av å bli skuffa nå
Ja jeg vetJeg tror man har forhåpninger innerst inne uansett Jeg har hvertfall det!
Taster på appen
Men nå må det snart gå for dere. Husk at for hver mnd som går er du enda nærmere å klare detJa jeg vet
Ja må jo prøve å tenke positivt også Håper det klaffer for oss begge to snarest♥Men nå må det snart gå for dere. Husk at for hver mnd som går er du enda nærmere å klare det
Taster på appen
Ja, det håper jeg og Synes vi har fått vår dose med venting og uflaks nå jeg!Ja må jo prøve å tenke positivt også Håper det klaffer for oss begge to snarest♥
hamburger høtes godt ut.
jeg tror det blir pasta med ostesaus og pløsebiter her i dag. er så overskyet så i dag gidder jeg ikke sitte ute å grille
Jeg kommer til å teste på tirsdag jeg. 10dpo.