Skravletråd for oss prøvere!

Hmm.... jeg er egentlig mett etter middagen enda. Lurer på litt ost og kjeks (babybel, trygg ost altså. jeg liker ikke såne fy-oster uasnett) etterhvert. Bare fordi jeg fikk manne til å kjøpe druer til meg for nettopp det.
Så deilig! Lurte på å bake kjeks som eg kan spise (lavkarbo) og ha ost til i helgen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har altså 12/13 dpo som mitt mål. Om jeg klarer det? Si det. Innen den tid har jeg muligens begynt å spotte da, men vi får se
Får ikke lov til å spotte! Jeg sparker deg inn i januar

Sent from my iPhone using BV Forum

det har jeg også lyst til å gjøre snart :)
Jeg pleier alltid å ha det før bursdagen min, da er det ordentlig vår :) Elsker blomster!

Jeg pleier alltid å ha det før bursdagen min, da er det ordentlig vår :) Elsker blomster!

Jeg har en del frø som er tiltenkt å pynte opp ute i sommer, men de er ikke helt klare enda, så det spørs om jeg burde 1)kjøpe noe til denne våren og 2)sørge for å høstså litt, og sette en del løk i høst, så der er noe der neste vår!

ja.

Jeg håper det er denne gangen, men vi får se. om jeg rekker termin i januar blir det akkurat mnd før den mnd jeg skulle hatt i år.
Ja, og det håper jeg så virkelig du får og! Som om det ikke er tungt nok å gå forbi termin du skulle hatt fra før, så kanskje det hadde vært litt lettere om du hadde hatt en spire i magen!

Jeg har en del frø som er tiltenkt å pynte opp ute i sommer, men de er ikke helt klare enda, så det spørs om jeg burde 1)kjøpe noe til denne våren og 2)sørge for å høstså litt, og sette en del løk i høst, så der er noe der neste vår!
Du kan jo kjøpe noen blomster å ha ved siden av så det ikke blir tomt :)

Det gikk greit å passere den nå i år, altså passere det som skulle vært terminen, litt tungt i mndn som fulgte, men greit nå. Å passere det som skulle vært etterårsdagen, det markerer mest av alt hvor lang TID dette i så fall tar

Det gikk greit å passere den nå i år, altså passere det som skulle vært terminen, litt tungt i mndn som fulgte, men greit nå. Å passere det som skulle vært etterårsdagen, det markerer mest av alt hvor lang TID dette i så fall tar
Huff,ja,det skjønner jeg. Man ikke planlegge disse barna, dessverre...

Det er ikke mulig å planlegge mine unger nei. til det er vi et altfor lite fruktbart par

I morgen skal jeg kjøpe blomster og holde på litt ute her. Det har blitt så fint på uteplassen vår nå!

Taster på appen :)
Så kjekt. Jeg syns det er så gøy å pynte og ordne ute nå på våren.
Vi skal bygge terrasse til sommeren, å gleder meg så til å lage bed rundt og pynte med krukker osv...

Back
Topp