Kjedelig at det ikke er mulig altså. Jeg trodde seriøst at det var null problem å bli gravid. Men så feil kan en taDet er ikke mulig å planlegge mine unger nei. til det er vi et altfor lite fruktbart par
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig at det ikke er mulig altså. Jeg trodde seriøst at det var null problem å bli gravid. Men så feil kan en taDet er ikke mulig å planlegge mine unger nei. til det er vi et altfor lite fruktbart par
Elsker også blomster. Vi må fikse hagen så skal jeg masse blomster rundt i hagen.Jeg pleier alltid å ha det før bursdagen min, da er det ordentlig vår Elsker blomster!
Misunner di som klarer alle på første!
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjedelig at det ikke er mulig altså. Jeg trodde seriøst at det var null problem å bli gravid. Men så feil kan en ta
Har ikke du logget av bv? sniker fra mobil diElsker også blomster. Vi må fikse hagen så skal jeg masse blomster rundt i hagen.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja, det er så koseligElsker også blomster. Vi må fikse hagen så skal jeg masse blomster rundt i hagen.
Jeg og!Nå er jeg stuptrøtt!
Klarer jo ikke legge fra meg bv :/Har ikke du logget av bv? sniker fra mobil di
Er du kommet i mål enda?Nå er jeg stuptrøtt!
God natt og sov godt! Ikke noe vits i å sitte oppe bare for å sitte oppe.Jeg føler sterkt for å legge meg
I morgen er det fredag. 4 dpo. Dvs at jeg er 7 dpo på mandag, og da begyner uken det er spenende å kjenne etter symptomer
Men nå er jeg så trøtt at jeg kjemper for å holde meg våken, det er vondt. så nå logger jeg av
Er det nå jaEr du kommet i mål enda?
Eg får være glad vi klarer det i det minsteÅh det gjør jeg og. *SKIKKELIG MISUNNELIG*
God morgenGod morgen
Ja syns du fortjener det. Slitsomt når det er likt hver gang.Jeg var jo ikke overrasket første gangen, og definitivt ikke denne, men det har tatt lang nok tid nå altså, np kan jeg godt lykkes snart!