Kos degNå må eg fortsette å jobbe
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degNå må eg fortsette å jobbe
Går fort 2 timer igjenBare et par timer til helg!
fra app
deilig med helg har bare jobbet 3 dager denne uka daSå deilig med endelig helg, da kan du slappe av
Taster på appen
Heldiggris nå har jeg jobber 7 dagers strekk utslittdeilig med helg har bare jobbet 3 dager denne uka da
Lov å være sliten forde dadeilig med helg har bare jobbet 3 dager denne uka da
Når skal du teste?Ligger i sengen og kjenner på kvalmen
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier
Kan du ikke slappe av litt da?kan noen komme og tvinge meg opp av sofaen?jeg klarer ikke selv
hadde fri mandag og i går. men føles som jeg har jobbet i strekk, er ganske slitsomt å være i en gjenbruksbutikk...Heldiggris nå har jeg jobber 7 dagers strekk utslitt
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier
ja det synes jeg. om jeg er gravid så gruer jeg meg til å jobbe i butikkenLov å være sliten forde da
Taster på appen
jeg må hente guttungen, siden mannen skrur på en lastebil. han blir neppe ferdig før bhg stengerKan du ikke slappe av litt da?
Taster på appen
Åja Han må jo komme seg hjemjeg må hente guttungen, siden mannen skrur på en lastebil. han blir neppe ferdig før bhg stenger
Er det veldig mye å gjøre der?ja det synes jeg. om jeg er gravid så gruer jeg meg til å jobbe i butikken
frister egentlig å bare sove litt. jeg ble SÅ trøtt nå er det muligÅja Han må jo komme seg hjem
Taster på appen
Kjenner igjen denfrister egentlig å bare sove litt. jeg ble SÅ trøtt nå er det mulig