Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er så sykt mye å gjøre der hele tidenEr det veldig mye å gjøre der?
Taster på appen
Den synes jeg var god ogsåDa er jeg kommet hjem fra jobb, helg nå lykke! Sliten så sofaen var god nå
Sent from my iPhone using BV Forum
I morgen tidlig tenkte jegNår skal du teste?
Taster på appen
Jeg tenker at jeg skal det nålurer på når mannen kommer hjem i dag jeg... lyst til å sove en liten time
Hørtes deilig ut men det rekker jeg ikke;/ må dusje før vi skal i middaglurer på når mannen kommer hjem i dag jeg... lyst til å sove en liten time
Så heldig du er. her er mini og jeg alene hjemme, så blir ingen soving på meg dårlig gjortJeg tenker at jeg skal det nå
ja, dere skal ut å spise dere heldiggriser hvor skal dere spise?Hørtes deilig ut men det rekker jeg ikke;/ må dusje før vi skal i middag
Så lyst til å bli mamma <3
Ingen barn enda jeg så får nyte det mens jeg kan håper mannen kommer hjem snart så du får ta deg en blundSå heldig du er. her er mini og jeg alene hjemme, så blir ingen soving på meg dårlig gjort
hørtes ut som det ble veldig sent i dagIngen barn enda jeg så får nyte det mens jeg kan håper mannen kommer hjem snart så du får ta deg en blund
Jeg og vil ha vin i dag!hørtes ut som det ble veldig sent i dag
har så lyst på vin i dag... eller øl....
Så kjedelig vin eller øl hørtes godt ut jahørtes ut som det ble veldig sent i dag
har så lyst på vin i dag... eller øl....
Hva du har malt?Tror ikke det finnes noen dårligere på å male enn meg mannen må gå over.. Han kan alt han!
Taster på appen
Det er i morgen tror det blir lektern er litt usikker enda men værtfall nede på Aker brygge i dag skal vi hjem til foreldrene mine og spise hjemmelaget pizzaja, dere skal ut å spise dere heldiggriser hvor skal dere spise?
Vi maler hele stua og kjøkken veggene vi Tenkte det var greit å få unna til jeg blir gravid igjen Angrer nåHva du har malt?
Stemmer det, du som ville ha kobber? Det kan være greit å bli færdig med det ja. Når dere er ferdig å male så angrer du ikkeVi maler hele stua og kjøkken veggene vi Tenkte det var greit å få unna til jeg blir gravid igjen Angrer nå
Taster på appen
Ikke på veggen da, Hihi Vi hadde en sånn sand farge på alle veggene. Nå maler vi alt hvitt og en kontrast vegg som er en veldig mørk grå farge blir så kult!Stemmer det, du som ville ha kobber? Det kan være greit å bli færdig med det ja. Når dere er ferdig å male så angrer du ikke