Skravletråd for oss prøvere!

Ikke på veggen da, Hihi :) Vi hadde en sånn sand farge på alle veggene. Nå maler vi alt hvitt og en kontrast vegg som er en veldig mørk grå farge :) blir så kult!

Taster på appen :)
Skrev litt misstolkende istad, mente kobber pynteting :p
Det blir fint!

Sent from my iPhone using BV Forum

Skrev litt misstolkende istad, mente kobber pynteting :p
Det blir fint!

Jaa :) Jeg har en lampe på ønskelisten min, den er litt dyr men håper jeg får den til bursdagen min :D

Det er i morgen:) tror det blir lektern:) er litt usikker enda:) men værtfall nede på Aker brygge:) i dag skal vi hjem til foreldrene mine og spise hjemmelaget pizza:)

Så lyst til å bli mamma <3
å ja det var i morgen.
Aker brygge høres ikke feil ut :D
kos dere med pizza i dag da :)

ja det hadde vært godt. men her blir det ingen drikking før jeg vet om det er spire eller ikke
Det hadde jeg helt glemt :p Såklart, da kan du ikke ta deg noe!

Sykle og skrive på bv samtidig. Da vet du at du har et lite problem:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Da er jeg kommet hjem fra jobb, helg nå :D lykke! Sliten så sofaen var god nå

Helg er fine greier

Ungene ser litt barnetv, som avveksling fra trampolina (jeg orker ikke i kveld...) og snart skal de legges, og så skal jeg sløve på sofaen, spise potetgull og skravle, helt til jeg legger meg

Ja ikke reint lite heller :p hehe

Men jeg skjønner deg godt, og kunne vært truendes til det samme. Om det ikke var for at jeg har sykkelen satt på 10 km når jeg sykler, og da er fokus for meg å sykle så fort jeg klarer (hvilket ikke er FORT altså) for å bli ferdig med det så fort jeg kan, så jeg ikke kaster bort mer skravletid enn nødvendig...

Og da sykler jeg så jeg ikke klarer TENKE engang, slett ikke skrive på bv. Det er snakk om at jeg må regne ut på forhånd hvordan delmålene mine blir, for jeg klarer ikke regne det ut underveis. Og selv når det er regnet ut i begynelsen, så bommer jeg somregel underveis. Og dette er meg , som normalt sett regner ut slikt omtrent i søvne.

Men jeg skjønner deg godt, og kunne vært truendes til det samme. Om det ikke var for at jeg har sykkelen satt på 10 km når jeg sykler, og da er fokus for meg å sykle så fort jeg klarer (hvilket ikke er FORT altså) for å bli ferdig med det så fort jeg kan, så jeg ikke kaster bort mer skravletid enn nødvendig...

Og da sykler jeg så jeg ikke klarer TENKE engang, slett ikke skrive på bv. Det er snakk om at jeg må regne ut på forhånd hvordan delmålene mine blir, for jeg klarer ikke regne det ut underveis. Og selv når det er regnet ut i begynelsen, så bommer jeg somregel underveis. Og dette er meg , som normalt sett regner ut slikt omtrent i søvne.
Jeg tar det bare veldig rolig nå jeg. I tilfelle. Det er derfor jeg klarer å skrive samtidig. Som regel så skal jeg klare 1 mil på under 30 min . Men nå blir jeg egentlig kvalm av å tråkke sakte også så da holder det.6 km ikke bra nok i det hele tatt,men får være greit for i dag:p

Middag hos mamma i dag :) gadd ikke lage middag i malingstank!

Jeg tar det bare veldig rolig nå jeg. I tilfelle. Det er derfor jeg klarer å skrive samtidig. Som regel så skal jeg klare 1 mil på under 30 min . Men nå blir jeg egentlig kvalm av å tråkke sakte også så da holder det.6 km ikke bra nok i det hele tatt,men får være greit for i dag:p

Det er flott :D bruker du noen såå for å følge med på avstand?:) runkeeper eller noe :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Det er flott :D bruker du noen såå for å følge med på avstand?:) runkeeper eller noe :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o
Jeg sykler i kjelleren. Og den har en måler som måler avstand, fart og kalorier. Men legger det inn på cardio trainer etterpå. Må vite avstand jeg,holder liksom ikke med minutter

Back
Topp