God morgen. Ser ut til å bli en fin dag idag og.God morgen
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jobb, vask av hus og fjelltur med hundene som står på programmet her idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Ser ut til å bli en fin dag idag og.God morgen
Også er det helg. Ikke minst.God morgen. Ser ut til å bli en fin dag idag og.
Jobb, vask av hus og fjelltur med hundene som står på programmet her idag.
Ja der glemte jeg. Etterlengtet selv om uka har vært kortOgså er det helg. Ikke minst.
Iiiik, kill them all!Æsj vi hadde trappa full av små baby edderkopper.
De ble kverna ganske fort.lurer på hvor resten er. Ææææsj!Iiiik, kill them all!
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj! Ekle dyrDe ble kverna ganske fort.lurer på hvor resten er. Ææææsj!
Akkurat nå har jeg lunsj. Skal snart begynne på igjen...Go morgen da har jeg fått telefonen min tilbake fra service hva gjør damene i dag??
Usj ekkelt å tenk på! Bra du skvisa en del daDe ble kverna ganske fort.lurer på hvor resten er. Ææææsj!
Deilig gleder meg til helg halv 5 da skal jeg og samboeren til Oslo med noen venner og spise middagAkkurat nå har jeg lunsj. Skal snart begynne på igjen...
Æsj ja. Og der henger jeg fra meg jakka mi og . Det er det verste å tenke på. Jakka full av bitte små edderkopper. Æsj nå ble jeg nesten litt kvalmUsj ekkelt å tenk på! Bra du skvisa en del da
Høres koselig ut. Gleder meg til jeg tjener litt bedre så skal vi ut å spise og.Deilig gleder meg til helg halv 5 da skal jeg og samboeren til Oslo med noen venner og spise middag
Ja er veldig koselig samboer fikk bonus denne mnd og da er det lov å kose seg litt ekstra en dagHøres koselig ut. Gleder meg til jeg tjener litt bedre så skal vi ut å spise og.
Nyt det det skulle eg og mannen gjort og!Ja er veldig koselig samboer fikk bonus denne mnd og da er det lov å kose seg litt ekstra en dag
Er på jobb tatt meg en liten skravlepauseGo morgen da har jeg fått telefonen min tilbake fra service hva gjør damene i dag??
Ja det skal nytesNyt det det skulle eg og mannen gjort og!
Koselig da da har jeg noen å skravle med er stille på jobb i dagEr på jobb tatt meg en liten skravlepause
Nå må eg fortsette å jobbeKoselig da da har jeg noen å skravle med er stille på jobb i dag