Skravletråd for oss prøvere!

Jeg føler selv jeg er veldig imøtekommende hver mnd men det virker som et par av de snur i døra! Så denne pp'en skal jeg ha party så alle vil komme :p
distre svømmere som roter seg bort på veien? stopper opp og glemmer hva de driver meg.
Har en mistanke om at det er sånn her :P

distre svømmere som roter seg bort på veien? stopper opp og glemmer hva de driver meg.
Har en mistanke om at det er sånn her :p
Ja, tror de er like distre som han som produserer de :P Glemmer hva han driver med midt i det! Det er det slutt på :P

Er du på data? Kunne du ha klikket på avataren min og se hvor mange innlegg jeg har nå? Kan ikke se på mobil.

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kan sjekke det fra mobil også. Android, trykke på avatar :-)

fra app

Flott . Praksisplassen jeg har nå,skal ikke stå til hinder for at jeg får meg jobb. Og når jeg spør om fri til å forbrede meg så får jeg beskjed om å jobbe halv dag. Jeg gjør meg ydmyk og spør vær så snill. Så får jeg ikke noe svar. Hva gjør jeg da? Drar på jobb eller blir jeg hjemme?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Drar på jobb. Går når du må for å rekke avtalen med god nok margin. Det er lite eller ikke noe å tjene på å sitte hjemme og bli nervøs.

fra app

Drar på jobb. Går når du må for å rekke avtalen med god nok margin. Det er lite eller ikke noe å tjene på å sitte hjemme og bli nervøs.

fra app
nå er det ikke mange timene igjen. men er ikke så nervøs som da jeg sulle på intervju med etterrettningen. fy flate, da var jeg nervøs da.

nå er det ikke mange timene igjen. men er ikke så nervøs som da jeg sulle på intervju med etterrettningen. fy flate, da var jeg nervøs da.
Lykke til!! Venter på oppdatering når du er ferdig:)

I USA saksøker di for småkrangling:p ser på judge judy

De saksøker hverandre for så mye rart i det landet der:P
De saksøker jo moren, faren og søskene sine, helt sinnsykt!

De er helt gale der borte...

De er helt syke der borte. jeg er veldig glad for at vi ikke har det sånn her i Norge.

Ja! Selv om jeg hadde en liten periode der jeg drømte om å være rikmannsfrue i LA. Snakk om høye mål her i livet :p

Er så spent på intervjuet ditt

Taster på appen :)
Det må ha vært det mest dårligste jeg var gitt av meg selv på et intervju noen gang. Om jeg får den jobben,så finnes virkelig mirakler:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp