Skravletråd for oss prøvere!

j

jooo , det skulle jeg. har bare ikke kommet så langt enda:P skal gjøre det i morgen. loooooooover :D
Okeida, det er helt greit :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Er hun ikke pen nok som grønn strekmann? :P

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, jeg synes hun har forfalt mens jeg har vært borte :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Jobbintervju er ikke så kjekt,nei. Det kan være lurt å tenke seg ut svar på forhånd.

Hva er dine sterke sider? Hva kan du tilføre arbeidsplassen? Og det vanskeligste: hva er dine dårlige sider?

ja det er jo de standar spørsmålene. og det svarer jeg vel likt på hvergang tror jeg:)
Er ikke vant med intervjuer , har alltid fått de jobbene jeg har hatt , nesten kastet i fanget

Skravlehøner! Over 100 innlegg å gå igjennom, så det dropper jeg. Ville bare si at jeg har spist lollipop i dag. Egentlig ikke lov med søtsaker på hverdager! Men jeg måtte feire! Jeg er graviii-iiiid!!! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Skravlehøner! Over 100 innlegg å gå igjennom, så det dropper jeg. Ville bare si at jeg har spist lollipop i dag. Egentlig ikke lov med søtsaker på hverdager! Men jeg måtte feire! Jeg er graviii-iiiid!!! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Da er alt lov :D

❤️ Desember 2014 ❤️

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
da er det faktisk lov til å kose seg med en is ja :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
What? Når skjedde dette?

Gratulerer så masse masse! Dette er fantastiske nyheter ❤️❤️❤️

What? Når skjedde dette?

Gratulerer så masse masse! Dette er fantastiske nyheter ❤️❤️❤️

11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet:D Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle.
ImageUploadedByBV Forum1398286795.885484.jpg

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Trodde jeg hadde begynt å blø, men så er det bare den dumme utfloden.. (heldigvis) :eek:

Nå er det natta! Gledet meg i hele dag, hehe. Har vært så trøtt.. Gjesp

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet:D Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle. Vis vedlegget 58525

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Nå er jeg så glad på dine vegne at jeg blir helt rørt! For noen flotte tester!

11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet:D Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle. Vis vedlegget 58525

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Og jeg er happy face for deg :D Virkelig :D Er så godt når andre får så gode nyheter :) Skal du ta flere testter?

Nå er det på tide at jeg legger meg. Skal drømme om å få like fine tester til helgen som huleboer! har fått.

God natt alle sammen, og tusen takk @Bina som ofret søvnen for å hjelpe meg med de siste innleggene:)

Jeg har regnet ut hvis det klaffer med en gang igjen er jeg 12 uker på selveste bryllupsdagen vår! Det synes jeg vi fortjener :D

Back
Topp