Okeida, det er helt greitj
jooo , det skulle jeg. har bare ikke kommet så langt enda skal gjøre det i morgen. loooooooover
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okeida, det er helt greitj
jooo , det skulle jeg. har bare ikke kommet så langt enda skal gjøre det i morgen. loooooooover
Nei, jeg synes hun har forfalt mens jeg har vært borteEr hun ikke pen nok som grønn strekmann?
Sent from my iPhone using BV Forum
ja det er jo de standar spørsmålene. og det svarer jeg vel likt på hvergang tror jegJobbintervju er ikke så kjekt,nei. Det kan være lurt å tenke seg ut svar på forhånd.
Hva er dine sterke sider? Hva kan du tilføre arbeidsplassen? Og det vanskeligste: hva er dine dårlige sider?
jeg har egentlig bare glemt å sminke mg på det bilde derEr hun ikke pen nok som grønn strekmann?
Da er alt lovSkravlehøner! Over 100 innlegg å gå igjennom, så det dropper jeg. Ville bare si at jeg har spist lollipop i dag. Egentlig ikke lov med søtsaker på hverdager! Men jeg måtte feire! Jeg er graviii-iiiid!!!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
da er det faktisk lov til å kose seg med en is jaSkravlehøner! Over 100 innlegg å gå igjennom, så det dropper jeg. Ville bare si at jeg har spist lollipop i dag. Egentlig ikke lov med søtsaker på hverdager! Men jeg måtte feire! Jeg er graviii-iiiid!!!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
har jo det. har jo savnet skravlesnuppa <3Nei, jeg synes hun har forfalt mens jeg har vært borte
Desember 2014
Taster på appen
What? Når skjedde dette?Skravlehøner! Over 100 innlegg å gå igjennom, så det dropper jeg. Ville bare si at jeg har spist lollipop i dag. Egentlig ikke lov med søtsaker på hverdager! Men jeg måtte feire! Jeg er graviii-iiiid!!!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Kjenner til den der enkelte dager...jeg har egentlig bare glemt å sminke mg på det bilde der
11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle.What? Når skjedde dette?
Gratulerer så masse masse! Dette er fantastiske nyheter
11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle. Vis vedlegget 58525
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Jaa, så skjønner jo at man mister hår og fått fryktelige ringer under øynenehar jo det. har jo savnet skravlesnuppa <3
Nå er jeg så glad på dine vegne at jeg blir helt rørt! For noen flotte tester!11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle. Vis vedlegget 58525
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Og jeg er happy face for deg Virkelig Er så godt når andre får så gode nyheter Skal du ta flere testter?11 dpo i dag. Testet positivt på doc morris og smalt av en digital etterpå. Blider ligger strødd ut over hele forumet Jeg er happy face for meg og lei meg face for Twinkle. Vis vedlegget 58525
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
jaa, det har vært harde uker dette. men snart er jeg vakker igjenJaa, så skjønner jo at man mister hår og fått fryktelige ringer under øynene
Hihi,ja Alt kler den smukke dajaa, det har vært harde uker dette. men snart er jeg vakker igjen