tror ikke jeg får det til . jeg har ikke sjans til å skrive over 200 innlegg hver dag. men jeg viil jo vinne stelleveske
Det kommer muligens flere sjangser senere.
200 pr dag er veldig krevende. Mulig, men ikke lett nei. ikke når man har et liv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror ikke jeg får det til . jeg har ikke sjans til å skrive over 200 innlegg hver dag. men jeg viil jo vinne stelleveske
Jeg hadde nok aldri klart det. Jeg kan klare 200 en dag innimellom kanskje, men ikke hver dag over lengre tid. Jeg orker nok ikke 2000 neste ppDet kommer muligens flere sjangser senere.
200 pr dag er veldig krevende. Mulig, men ikke lett nei. ikke når man har et liv
Så lenge du har den på en lite mistenkelig flaske, går det sikkert braHihi Jeg skal jo drikke "vin" i helga. Håper ingen legger merke til at jeg drikker alkoholfritt
Happy shower!Jeg stikker i dusjen. I will be back
Kos degJeg stikker i dusjen. I will be back
Jeg elsker sol, så gleder meg til å gå turer og sitte ute på kveldenSnart helg nå... Å det er meldt NYDELIG vær...
Jaa. Deilig. Vi skal grille å kose oss.Snart helg nå... Å det er meldt NYDELIG vær...
Gleder meg til sommer jeg!Jeg elsker sol, så gleder meg til å gå turer og sitte ute på kvelden
Jeg er her! Men detter litt ut når jeg prøver å jobbe samtidig.Så rolig det ble nå? Hvor er alle.
Grillmat lukter helt herlig!Jaa. Deilig. Vi skal grille å kose oss.
Skjønner detJeg er her! Men detter litt ut når jeg prøver å jobbe samtidig.
Akkurat nå var det litt mer skravling i premietråden.Skjønner det
ja da det kommer nok fler muligheter. men er bare veldig irriterende når jeg har bestemt eg for å klare det, og ikke lagt inn nok energi på å klare det... så nærDet kommer muligens flere sjangser senere.
Åh det er så herlig. Elsker lange lyse kvelder med kos og god mat og...Jeg elsker sol, så gleder meg til å gå turer og sitte ute på kvelden
premie skravling.Så rolig det ble nå? Hvor er alle.
Vi og. Får besøk og så det er gøy. Åsså går dpo dagene fortereJaa. Deilig. Vi skal grille å kose oss.
Så rolig det ble nå? Hvor er alle.