Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi enig!Januar er førstevalget, men tar lett februar om ikke januar blir min mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi enig!Januar er førstevalget, men tar lett februar om ikke januar blir min mnd.
Jeg har på en eller annen måte sett for meg at pp11 skal være min mnd, så da blir det februar, kanskje slutten av januar.
Ja det vil jeg tro. Godt å vertfall prøve å få tankene litt andre plasser!Ja, det var nå aldri aktuelt for meg med sykemelding da jeg mistet, men jeg er glad jeg var på jobb, det var tungt, men det var greit å slippe å sitte alene hjemme.
Jeg håper det blir januarFebruar har jeg et bittersøtt forhold til.
Jeg har en februarunge. Og jeg mistet en februarspire.
Men joda, jeg tar februar med glede om det ikke blir januar.
Ja det vil jeg tro. Godt å vertfall prøve å få tankene litt andre plasser!
Jeg har nådd målet mitt om et par innlegg til tror jeg. Men håper å skrive noen til. Vil gjerne klare 2000 før siste dagen.650. Jeg vet det ikke var et delmål sånnsett, men da skal jeg helst ha 50 til i dag!
Jeg håper det blir januar
Det håper jeg og, men jeg merker at jeg prøver å distansere meg mer og mer fra dette med prøving. Forrige pp var det helt ok å få TR, så om jeg får besøk igjen neste uke, håper jeg at det går like greit.Håper nå du lykkes denne pp jeg!
J
Jeg har nådd målet mitt om et par innlegg til tror jeg. Men håper å skrive noen til. Vil gjerne klare 2000 før siste dagen.
Det håper jeg og, men jeg merker at jeg prøver å distansere meg mer og mer fra dette med prøving. Forrige pp var det helt ok å få TR, så om jeg får besøk igjen neste uke, håper jeg at det går like greit.
Jeg tror du får kryss i morgen. Jeg har begynt å spotte 8-9 dpo de siste mnd, så krysser fingrene for at det ikke blir noe spotting i morgen (8 dpo)Håper.
Først må jeg ha en temp eller to til som er høye, som bekrefter EL da. Deretter telle ned mot ikm og testing. eller spotting.
Jeg er sikker på du får kryss i morgenHåper.
Først må jeg ha en temp eller to til som er høye, som bekrefter EL da. Deretter telle ned mot ikm og testing. eller spotting.
Målet mitt tror jeg var 90 innlegg, må ha det per dag. Eller var det 100. Husker bare målet var 945Greit å ikke måtte stresse siste dagen.
Men godt gjort å passere målet sitt da
Jeg har allerede sykemelding pga truende abort frem til 30/4, bursdag 29 så velger å holde på denJa, det var nå aldri aktuelt for meg med sykemelding da jeg mistet, men jeg er glad jeg var på jobb, det var tungt, men det var greit å slippe å sitte alene hjemme.
Jeg tror du får kryss i morgen. Jeg har begynt å spotte 8-9 dpo de siste mnd, så krysser fingrene for at det ikke blir noe spotting i morgen (8 dpo)
Hihi. Jeg har skikkelig konkurranseinstinkt og er veldig dårlig taper! Så jeg kan ikke gi meg nå!!Tihi, det var en stund jeg fikk med meg det meste i skravletrådene. Those days are gone altså Merker at nå som jeg klarer 500 med god margin, får jeg lyst til å prøve 1000. Snakk om å vekke konkurranseinstinktet til liv. Jeg vet jo jeg ikke orker å skravle så mye de siste dagene Bøyer meg i støvet for dere andre! Hihi.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er sikker på du får kryss i morgen
Tihi, det var en stund jeg fikk med meg det meste i skravletrådene. Those days are gone altså Merker at nå som jeg klarer 500 med god margin, får jeg lyst til å prøve 1000. Snakk om å vekke konkurranseinstinktet til liv. Jeg vet jo jeg ikke orker å skravle så mye de siste dagene Bøyer meg i støvet for dere andre! Hihi.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja gjør det! Slapp av og kom til hektene igjen <3 Så klaffer det nok snart igjen. Du vet vertfall at dere klarer dette på egenhåndJeg har allerede sykemelding pga truende abort frem til 30/4, bursdag 29 så velger å holde på den