Skravletråd for oss prøvere!

Ja, det var nå aldri aktuelt for meg med sykemelding da jeg mistet, men jeg er glad jeg var på jobb, det var tungt, men det var greit å slippe å sitte alene hjemme.
Ja det vil jeg tro. Godt å vertfall prøve å få tankene litt andre plasser!

650. Jeg vet det ikke var et delmål sånnsett, men da skal jeg helst ha 50 til i dag!

Februar har jeg et bittersøtt forhold til.

Jeg har en februarunge. Og jeg mistet en februarspire.

Men joda, jeg tar februar med glede om det ikke blir januar.
Jeg håper det blir januar :D

J
650. Jeg vet det ikke var et delmål sånnsett, men da skal jeg helst ha 50 til i dag!
Jeg har nådd målet mitt om et par innlegg til tror jeg. Men håper å skrive noen til. Vil gjerne klare 2000 før siste dagen.

Håper nå du lykkes denne pp jeg!
Det håper jeg og, men jeg merker at jeg prøver å distansere meg mer og mer fra dette med prøving. Forrige pp var det helt ok å få TR, så om jeg får besøk igjen neste uke, håper jeg at det går like greit. :)

J

Jeg har nådd målet mitt om et par innlegg til tror jeg. Men håper å skrive noen til. Vil gjerne klare 2000 før siste dagen.

Greit å ikke måtte stresse siste dagen.

Men godt gjort å passere målet sitt da

Det håper jeg og, men jeg merker at jeg prøver å distansere meg mer og mer fra dette med prøving. Forrige pp var det helt ok å få TR, så om jeg får besøk igjen neste uke, håper jeg at det går like greit. :)

Satser nå på at du slipper det!

Håper.

Først må jeg ha en temp eller to til som er høye, som bekrefter EL da. Deretter telle ned mot ikm og testing. eller spotting.
Jeg tror du får kryss i morgen. Jeg har begynt å spotte 8-9 dpo de siste mnd, så krysser fingrene for at det ikke blir noe spotting i morgen (8 dpo)

Håper.

Først må jeg ha en temp eller to til som er høye, som bekrefter EL da. Deretter telle ned mot ikm og testing. eller spotting.
Jeg er sikker på du får kryss i morgen :)

Tihi, det var en stund jeg fikk med meg det meste i skravletrådene. Those days are gone altså :P Merker at nå som jeg klarer 500 med god margin, får jeg lyst til å prøve 1000. Snakk om å vekke konkurranseinstinktet til liv. Jeg vet jo jeg ikke orker å skravle så mye de siste dagene :P Bøyer meg i støvet for dere andre! Hihi.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Greit å ikke måtte stresse siste dagen.

Men godt gjort å passere målet sitt da
Målet mitt tror jeg var 90 innlegg, må ha det per dag. Eller var det 100. :) Husker bare målet var 945

Ja, det var nå aldri aktuelt for meg med sykemelding da jeg mistet, men jeg er glad jeg var på jobb, det var tungt, men det var greit å slippe å sitte alene hjemme.
Jeg har allerede sykemelding pga truende abort frem til 30/4, bursdag 29 så velger å holde på den :)

Tihi, det var en stund jeg fikk med meg det meste i skravletrådene. Those days are gone altså :p Merker at nå som jeg klarer 500 med god margin, får jeg lyst til å prøve 1000. Snakk om å vekke konkurranseinstinktet til liv. Jeg vet jo jeg ikke orker å skravle så mye de siste dagene :p Bøyer meg i støvet for dere andre! Hihi.

Hihi. Jeg har skikkelig konkurranseinstinkt og er veldig dårlig taper! Så jeg kan ikke gi meg nå!!

Jeg er sikker på du får kryss i morgen :)

Jeg er ikke sikker, tempen har falt igjen et jeg har trodd har vært 3 dpo flere ganger, så jeg kan nok finne på å forføre mannen ni kveld, just i case...

Tihi, det var en stund jeg fikk med meg det meste i skravletrådene. Those days are gone altså :p Merker at nå som jeg klarer 500 med god margin, får jeg lyst til å prøve 1000. Snakk om å vekke konkurranseinstinktet til liv. Jeg vet jo jeg ikke orker å skravle så mye de siste dagene :p Bøyer meg i støvet for dere andre! Hihi.

Det er noe med det. Passerte jeg 500, ville jeg prøve på 1000. Så passerte jeg det også....

Jeg har allerede sykemelding pga truende abort frem til 30/4, bursdag 29 så velger å holde på den :)
Ja gjør det! Slapp av og kom til hektene igjen <3 Så klaffer det nok snart igjen. Du vet vertfall at dere klarer dette på egenhånd:D

Back
Topp