Skravletråd for oss prøvere!

Må bare spørre dere som dessverre har vært gjennom dette før, skal jeg regne da jeg begynte å få blod første gang som min siste mens?
Ja! Hadde MA og tok 6 uker før mensen kom igjen

Sent from my iPhone using BV Forum

Okei for jeg begynte jo å spotte 20 og det var vel ikke før i går/ i dag det begynte å blø ordentlig i innlegget (beklager detaljer)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Detaljer tåler vi.

Da hadde jeg nok ikke regnet 20 som mens, jeg regner jo ikke spottingen min før mens til vanlig som mens heller.

Jeg hadde den sånnsett ikke helt alene, vi var sammen om å stelle dem. Han ga kveldsmat, jeg begynte stellingen, han hjalp til, vi gikk sammen på soverommet, sang og koste litt, så gikk han for å skifte og gå på trening. Og før han var kommet seg bort på fotballbana, sov begge ungene.
trodde du skulle ha leggingen og kveldsstellet alene jeg. godt når de sovner med en gang.
skulle ønske min gjorde det og. han er våken lenge, også får jeg han nesten ike ut av senga om morgenen

Sånn skal det låte;) Kanskje alle ender på januar sammen :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Januar rekker jeg ikke, men kan rekke begynnelsen av februar, og da har jeg lov å være på januar litt og :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Det hadde vært koselig :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Om hun får el om 14 dager fra i går eller i dag så blir termin 30.-31. Januar. Rekker det akkurat :D krysser fingrene. ❤

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Januar rekker jeg ikke, men kan rekke begynnelsen av februar, og da har jeg lov å være på januar litt og :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Krysser fingrene for at du snart lykkes igjen, og det det holder hele veien inn

trodde du skulle ha leggingen og kveldsstellet alene jeg. godt når de sovner med en gang.
skulle ønske min gjorde det og. han er våken lenge, også får jeg han nesten ike ut av senga om morgenen

Ja, jeg trodde jeg hadde det mer alene, men siden ungene var trøtte, og mannen tross alt trener bare et par minutter herfra, så var vi to om det meste :)

De er ikke helt lettte å få opp av senga på morgenen disse to heller. Dvs, vanskelig er det ikke, de bare kommer ikke av seg selv, slik de pleier. De må vekkes og koses med

Krysser fingrene for at du snart lykkes igjen, og det det holder hele veien inn
Takk <3 Og hvordan går det med deg nå da ? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

❤️ Desember 2014 ❤️

Du rekker januar om du får el om 14 dager slik som jeg fikk.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Du rekker januar om du får el om 14 dager slik som jeg fikk.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Ja, men så tidlig EL har jeg aldri hatt :p Men hvem vet :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Takk <3 Og hvordan går det med deg nå da ? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jo, her går det nå greit.

Jeg tror jeg er 1-2 dpo, og at vi da akkurat rakk god timing på sengevalsen i det vi kom hjem fra ferie.

Det medfører at legetimen min 9. mai nok er på litt dum tid, så jeg får ta en telefon og flytte den sånn når jeg vet om jeg enten er gravid eller spotter. Spotter jeg blir det jo mens, og da kan jeg ikke ta celleprøve sånn dag 4 av neste syklus akkurat. Blir jeg gravid skal jeg jo uansett til legen sånn en måneds tid senere, så muligens bare utsette timen? Vi får se.

Back
Topp