Skravletråd for oss prøvere!

Så spennende:) åssen jobb er det? Må søke på ny jobb selv, tror jeg må se på ety annet type yrke:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
det er en salgs jobb for form og farge norge. de ska åpne nye lokaler her jeg bor :D så det blir spennende. trengte ikke så mye erfaring så da får ma nok god opplæring :)
Hva slags jobb er du ute etter da?

det er en salgs jobb for form og farge norge. de ska åpne nye lokaler her jeg bor :D så det blir spennende. trengte ikke så mye erfaring så da får ma nok god opplæring :)
Oi så spennende:) noe ala det egentlig :) elsker å jobbe i butikk :)

jeg vet ikke om denne jobben er butikk da. det får jeg antagelig vite i morgen :)
men per dags dato jobber jeg i butikk, liker meg godt der, men er ikke mulig for fast der. det er veldig synd.

jeg vet ikke om denne jobben er butikk da. det får jeg antagelig vite i morgen :)
men per dags dato jobber jeg i butikk, liker meg godt der, men er ikke mulig for fast der. det er veldig synd.
Ja det er dumt:/ butikken jeg jobber i legges ned i august:( har jobbet her i 5 år så er litt trist ;(

Jeg er litt der nå at jeg blir kjempeglad dersom den vokser videre men jeg er også fullstendig klar over at dette mest sannsynlig går galt. Men håpet er der, og som du sier, den vokste jo normalt frem til du desverre mistet

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Vet du.. Jeg håper sånn for deg. Blir skikkelig lei meg om du mister! Du skulle ha spire nå, og den skulle sitte hele veien ut. Krysser virkelig alt jeg har kjære Twinkle <3 Du fortjener en spire nå! Klem

HEi på dere! Hva gjør dere i dag?

Ja det var veldig stille. Jeg har akurat spist. Tenkte meg på trening snart:)

Hva trener du?;)

I dag tror jeg bare det blir litt kondisjon og styrke. Pleier å variere litt. Synes egentlig det er gøyest med timer. Skal trene rolig da, ettersom jeg er dpo ;)

I dag tror jeg bare det blir litt kondisjon og styrke. Pleier å variere litt. Synes egentlig det er gøyest med timer. Skal trene rolig da, ettersom jeg er dpo ;)
Hehe ja er det;) savner å trene på senter:) jobben til samboern min har eget treningsrom men blir bare styrke der:P så går/jogger jeg ellers:)

Hehe ja er det;) savner å trene på senter:) jobben til samboern min har eget treningsrom men blir bare styrke der:p så går/jogger jeg ellers:)

Men det fungerer vel fint da :D Sparer du de pengene det koster å trene på senteret. Tenker at når det blir sommer og sol trenger jeg bare hjemme. Jogger, og tar litt styrke her hjemme.

Men det fungerer vel fint da :D Sparer du de pengene det koster å trene på senteret. Tenker at når det blir sommer og sol trenger jeg bare hjemme. Jogger, og tar litt styrke her hjemme.
Ja ttenher ikke senter, men savner de timene :P sparer 500 kr i mnd:)

Ja ttenher ikke senter, men savner de timene :p sparer 500 kr i mnd:)

Skjønner :) Det er gode penger spart da. Jeg betaler 299 i mnd der jeg trener. Men de har dårlig utvalg med timer der, så lurer på om jeg vil bytte

Skjønner :) Det er gode penger spart da. Jeg betaler 299 i mnd der jeg trener. Men de har dårlig utvalg med timer der, så lurer på om jeg vil bytte
Hvor trener du da?:) jeg var veldig fornøyd med avancia. Men de er jo ikke over hele norge :P

Fitness 24/7 heter det. Jeg lurer på om jeg skal bytte til Elixia. Men det er jo mye dyrere da:/

Back
Topp