Skravletråd for oss prøvere!

Åhh... vakuum-følelsen, når du ikke kan glede deg over "jippi, der var den og den spreller", men heller ikke starte sorgen og bearbeidelsen av denne over en Sa, for det er det visst heller ikke.

Da er det å vente på blodprøvene, om disse viser god stigning, og hva ul om ei uke viser.

Krysser såååååååå alle fingerne for deg!
Ja, der fikk du forklart det akkurat slik jeg føler det! Jeg satt i bilen med mannen og jeg gråt ikke, jeg var ikke glad men bare helt tom. Takk for at dere håper for meg <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Krysser fingrene for deg! Ikke noe gøy å komme på UL og se at spira er mindre enn forventet. Det skjedde hos meg også. Jeg skulle være rundt 6++ uker på vei (og jeg hadde også blødd litt), men det var ikke noe embryo å se (altså kunne jeg ikke være lenger på vei enn 5 uker). En uke senere var det både embryo og hjerte! Så det ER mulig! Krysser alt jeg har for deg! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er det sant? Takk <3 Må bare ha håpet oppe og ikke gi opp spira mi :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Kan man kjenne at egget fester seg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Kan man kjenne at egget fester seg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja, mange som gjør det :) Har mini Huleboer 2 festa seg? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Er det sant? Takk <3 Må bare ha håpet oppe og ikke gi opp spira mi :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Helt sant! Så håpet er så absolutt ikke ute :)

Helt sant! Så håpet er så absolutt ikke ute :)

Men ble du satt tilbake eller bare plutselig vokste den en del?

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, mange som gjør det :) Har mini Huleboer 2 festa seg? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Klara klok sier dette:
Festesmerter er ikke noe begrep som brukes av fagfolk. Ser på nett at noen beskriver det som stikking eller smerter i siden. Man kan ha smerter ved eggløsning, men tviler på at man kan kjenne smerte når det lille befruktede egget fester seg i livmorslimhinnen. Det er jo en prosess som skjer over tid hvor egget blir befruktet, begynner å dele seg og når det har festet seg begynner det å vokser inn i slimhinnen. Morkaken dannes og utviklingen fortsetter. En fantastisk prosess. Noen har litt vondt i magen, mer som mensmurring som en reaksjon på det som skjer i livmoren, men tviler på at noen kan kjenne at egget fester seg. Noen har derimot en liten blødning på det tidspunktet, men de fleste har det ikke.

Skjønner at dette er veldig spennende og man leter etter bekreftelse på om man er gravid eller ikke. Når man kjenner godt etter vil man alltid kjenne noe stikking eller lignende som man ikke legger merke til om man ikke hadde fokus på mage / underliv. Men du må nok leve i spenning til du ser om mensen kommer og kan få tatt en graviditetstest. Lykke til!

Jeg har absolutt ikke trengt å kjenne etter, dette kjennes bedre enn som så. Skikkelige murringer nederst i magen og på venstre side. El var også på venstre side. Masse luft og oppblåst i tillegg. Er 10 dpo i dag.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Vondter i magen er ikke uvanlig, men direkte relatert til selve festingen er det nok ikke.

Men ble du satt tilbake eller bare plutselig vokste den en del?

❤️ Desember 2014 ❤️

Håpet du ikke skulle spørre.. Jeg mistet jo, men det skal ikke ha hatt noen sammenheng. Jeg var ikke til flere ultralyder før jeg mistet 6 uker senere, så vet ikke helt hva som skjedde etter det. Men etter all sannsynlighet, vokste det normalt fra da av (bare at det var rundt 10-11 dager kortere på vei enn EL-dato). Jeg brukte et litt dårlig utvendig UL-apparat på jobb et par ganger, og det virket som det vokste normalt. Gynekologen min mener i alle fall at det ikke hadde noen sammenheng med at jeg faktisk mistet senere.

Håpet du ikke skulle spørre.. Jeg mistet jo, men det skal ikke ha hatt noen sammenheng. Jeg var ikke til flere ultralyder før jeg mistet 6 uker senere, så vet ikke helt hva som skjedde etter det. Men etter all sannsynlighet, vokste det normalt fra da av (bare at det var rundt 10-11 dager kortere på vei enn EL-dato). Jeg brukte et litt dårlig utvendig UL-apparat på jobb et par ganger, og det virket som det vokste normalt. Gynekologen min mener i alle fall at det ikke hadde noen sammenheng med at jeg faktisk mistet senere.

Jeg er litt der nå at jeg blir kjempeglad dersom den vokser videre men jeg er også fullstendig klar over at dette mest sannsynlig går galt. Men håpet er der, og som du sier, den vokste jo normalt frem til du desverre mistet

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er litt der nå at jeg blir kjempeglad dersom den vokser videre men jeg er også fullstendig klar over at dette mest sannsynlig går galt. Men håpet er der, og som du sier, den vokste jo normalt frem til du desverre mistet

❤️ Desember 2014 ❤️

Men hvis den vokser videre, synes jeg ikke du skal tenke på min historie om at det gikk dårlig likevel altså! Jeg sjekket opp dette masse da jeg var midt oppi det, og jeg kom over mange som hadde vært borti det samme, men hvor det hadde gått bra. Vi får bare vente og se..

Back
Topp