Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk søte deg <3masse lykke til i morgen @Twinkle . Sender seg en stor diger klem
Ja, er bare så redd. Men skal prøve å glemme det litt og bare kose meg. Mannen forstår meg, og er forsiktig selv Godt å ha en mann som er så forståelsesfull <3Jeg skjønner hva du mener. Men det har jo blitt forsket på og funnet ut at det skal ikke skade på noen måte. Prøv bare forsiktig, fortell kjæresten/mannen din om hva du føler, etterhvert vil det nok bli litt bedre. Du finner gjerne ut at sex er ganske godt selv om du er gravid, kanskje til og med 'glemmer' du det litt og nyter det. Det går så bra så.
Samme her, jobber kveld i morgen så alle har jo nesten blitt ferdig på jobb når jeg begynner!God natt! Nå må de fleste av oss være klar for jobb etter flere dagers fri, enten vi vil det eller ikke. Blæææ, lenge siden jeg har vært så lite metta etter en ferie!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kveld her også, både i morgen og overimorgen.. Dog kl 10-19. Er sånn håpløs får-ikke-gjort-noe-fornuftig-vakt.Samme her, jobber kveld i morgen så alle har jo nesten blitt ferdig på jobb når jeg begynner!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja det må jeg si! Det var lang vakt! Jobber fra halv 2-8 i morgen er litt sånn der også får gjort litt på morgen daKveld her også, både i morgen og overimorgen.. Dog kl 10-19. Er sånn håpløs får-ikke-gjort-noe-fornuftig-vakt.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skjønner du blir bekymret Men prøv å ikke være det. Mange har uskyldige blødninger. Og snart skal du på UL <3 Hvordan er det i dag?Huff, blør litt i dag jeg
Desember 2014
Taster på appen
Vil også bli liggende her altså.Vil bare bli i senga uansett jeg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er greit da venter her fortsatt, cd13 så er vell ikke langt unna. Bare mannen slutter å ha vondt i ryggen sånn at det kan bli litt aksjer.God morgen foresten, og hey jeg er 3 dpo Eggløsning kom før forventet, noe som aldri har sjedd før
Hump i vei! Letrozol ga vertfall fart i mine saker, så eggløsningen din er nok rett rundt hjørnetDet er greit da venter her fortsatt, cd13 så er vell ikke langt unna. Bare mannen slutter å ha vondt i ryggen sånn at det kan bli litt aksjer.
Sent from my iPhone using BV Forum
Lykke til <3 Skal tenke på deg. KleeeemTusen takk søte deg <3
Desember 2014
Taster på appen
Det har fortsatt ikke tatt seg opp.. Fortsatt utvanna på papiret. Blir godt å komme på ul og endelig viteSkjønner du blir bekymret Men prøv å ikke være det. Mange har uskyldige blødninger. Og snart skal du på UL <3 Hvordan er det i dag?