Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er god Her har jeg bare vært hjemme å spist kake hele dagen.Vært på sykkeltur siden 10 i dag. Nå er jeg passe sliten
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det var lenge.Vært på sykkeltur siden 10 i dag. Nå er jeg passe sliten
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hvor langt er du på vei nå? Jeg blødde friskt blod på kvelden fire kvelder på rad i uke 5 eller 6 da jeg var gravid (og det var ikke i forbindelse med etter samleie). Det var pga lettblødende slimhinner. Joda, jeg mistet 6 uker senere, men det hadde ingenting med de første blødningene å gjøre. Så jeg krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig, og det er det høyst sannsynlig ogsåVar på do nå, en time siden sist og ingenting jeg kunne se på papiret hvertfall. Skal bare slappe av jeg nå før ul
Desember 2014
Taster på appen
Jeg er 6+5 i dag! Huff, mistet du så sent Jeg føler vel selv at blødningen burde tatt seg opp og ikke blitt mindre dersom dette var SA. Får se til tirsdag når vi skal på ulHvor langt er du på vei nå? Jeg blødde friskt blod på kvelden fire kvelder på rad i uke 5 eller 6 da jeg var gravid (og det var ikke i forbindelse med etter samleie). Det var pga lettblødende slimhinner. Joda, jeg mistet 6 uker senere, men det hadde ingenting med de første blødningene å gjøre. Så jeg krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig, og det er det høyst sannsynlig også
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, og da jeg mistet var det INGEN tvil. Da fossblødde det i et par timer! Så bra at du har UL allerede på tirsdag. Da slipper du å bekymre deg unødig Du får holde oss oppdatert!Jeg er 6+5 i dag! Huff, mistet du så sent Jeg føler vel selv at blødningen burde tatt seg opp og ikke blitt mindre dersom dette var SA. Får se til tirsdag når vi skal på ul
Desember 2014
Taster på appen
Når jeg hadde SA sist styrtblødde jeg jo i løpet av 30 min så ser selv at dette er en helt annen blødning. Men hallo, man blir bekymret av blod uansett Ja, det skal jeg gjøre!Ja, og da jeg mistet var det INGEN tvil. Da fossblødde det i et par timer! Så bra at du har UL allerede på tirsdag. Da slipper du å bekymre deg unødig Du får holde oss oppdatert!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg skjønner deg veldig godt! Man hører jo om de som blør litt nå og da, og så mister, så det er klart man blir bekymra uansett. Da er det godt man kan få det sjekka opp relativt kjapt!Når jeg hadde SA sist styrtblødde jeg jo i løpet av 30 min så ser selv at dette er en helt annen blødning. Men hallo, man blir bekymret av blod uansett Ja, det skal jeg gjøre!
Desember 2014
Taster på appen
Jeg skjønner hva du mener. Men det har jo blitt forsket på og funnet ut at det skal ikke skade på noen måte. Prøv bare forsiktig, fortell kjæresten/mannen din om hva du føler, etterhvert vil det nok bli litt bedre. Du finner gjerne ut at sex er ganske godt selv om du er gravid, kanskje til og med 'glemmer' du det litt og nyter det. Det går så bra så.Jeg må bare si, jeg er liveredd for å ha sex nå etter jeg fant ut at jeg er gravid! Litt dumt, men er så redd for at det skal skade slik at jeg mister. Eller at jeg blør.
Jeg må bare si, jeg er liveredd for å ha sex nå etter jeg fant ut at jeg er gravid! Litt dumt, men er så redd for at det skal skade slik at jeg mister. Eller at jeg blør.
hørtes godt ut da , med kake. tror det blir en brownie på oss etter hage arbeidDu er god Her har jeg bare vært hjemme å spist kake hele dagen.
Det er alltid hyggelig!Nydelig dag idag og <3 skal og se på baby idag
Sent from my iPhone using BV Forum
nei nei lille spire hold deg på plass, du skal vokse til å bli en stor sterk baby <3Jeg er 6+5 i dag! Huff, mistet du så sent Jeg føler vel selv at blødningen burde tatt seg opp og ikke blitt mindre dersom dette var SA. Får se til tirsdag når vi skal på ul
Desember 2014
Taster på appen
Sånn var eg og, men vi tok det rolig og var gjerne ikkje så aktive heller i de første ukene!Jeg må bare si, jeg er liveredd for å ha sex nå etter jeg fant ut at jeg er gravid! Litt dumt, men er så redd for at det skal skade slik at jeg mister. Eller at jeg blør.