Skravletråd for oss prøvere!

Vært på sykkeltur siden 10 i dag. Nå er jeg passe sliten :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vært på sykkeltur siden 10 i dag. Nå er jeg passe sliten :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Du er god :D Her har jeg bare vært hjemme å spist kake hele dagen. :P

Vi har hatt med oss tre unger, og vært 4 voksne med dårlig kondis. Da tar det lqng tid, men mye pauser

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Var på do nå, en time siden sist og ingenting jeg kunne se på papiret hvertfall. Skal bare slappe av jeg nå før ul :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hvor langt er du på vei nå? :) Jeg blødde friskt blod på kvelden fire kvelder på rad i uke 5 eller 6 da jeg var gravid (og det var ikke i forbindelse med etter samleie). Det var pga lettblødende slimhinner. Joda, jeg mistet 6 uker senere, men det hadde ingenting med de første blødningene å gjøre. Så jeg krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig, og det er det høyst sannsynlig også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God natt alle søtinger <3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Hvor langt er du på vei nå? :) Jeg blødde friskt blod på kvelden fire kvelder på rad i uke 5 eller 6 da jeg var gravid (og det var ikke i forbindelse med etter samleie). Det var pga lettblødende slimhinner. Joda, jeg mistet 6 uker senere, men det hadde ingenting med de første blødningene å gjøre. Så jeg krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig, og det er det høyst sannsynlig også :)

Jeg er 6+5 i dag! Huff, mistet du så sent :( Jeg føler vel selv at blødningen burde tatt seg opp og ikke blitt mindre dersom dette var SA. Får se til tirsdag når vi skal på ul :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er 6+5 i dag! Huff, mistet du så sent :( Jeg føler vel selv at blødningen burde tatt seg opp og ikke blitt mindre dersom dette var SA. Får se til tirsdag når vi skal på ul :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, og da jeg mistet var det INGEN tvil. Da fossblødde det i et par timer! Så bra at du har UL allerede på tirsdag. Da slipper du å bekymre deg unødig :) Du får holde oss oppdatert!

Ja, og da jeg mistet var det INGEN tvil. Da fossblødde det i et par timer! Så bra at du har UL allerede på tirsdag. Da slipper du å bekymre deg unødig :) Du får holde oss oppdatert!

Når jeg hadde SA sist styrtblødde jeg jo i løpet av 30 min så ser selv at dette er en helt annen blødning. Men hallo, man blir bekymret av blod uansett :) Ja, det skal jeg gjøre! :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Når jeg hadde SA sist styrtblødde jeg jo i løpet av 30 min så ser selv at dette er en helt annen blødning. Men hallo, man blir bekymret av blod uansett :) Ja, det skal jeg gjøre! :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg skjønner deg veldig godt! Man hører jo om de som blør litt nå og da, og så mister, så det er klart man blir bekymra uansett. Da er det godt man kan få det sjekka opp relativt kjapt! :)

God natt

Bedre skravlekveld i morgen, kanskje?

Manne var vel og merke på fotballtrening. Han kom hjem idet jeg fikk yngste til å sovne. Deretter var det kjærestekvedl med film.
Nå er det natta.

Jeg må bare si, jeg er liveredd for å ha sex nå etter jeg fant ut at jeg er gravid! Litt dumt, men er så redd for at det skal skade slik at jeg mister. Eller at jeg blør.

Jeg må bare si, jeg er liveredd for å ha sex nå etter jeg fant ut at jeg er gravid! Litt dumt, men er så redd for at det skal skade slik at jeg mister. Eller at jeg blør.
Jeg skjønner hva du mener. Men det har jo blitt forsket på og funnet ut at det skal ikke skade på noen måte. Prøv bare forsiktig, fortell kjæresten/mannen din om hva du føler, etterhvert vil det nok bli litt bedre. Du finner gjerne ut at sex er ganske godt selv om du er gravid, kanskje til og med 'glemmer' du det litt og nyter det. ;) Det går så bra så.

Det går bra.

Men atter en gang vil jeg råde deg til å snakke om dette på terminforumet ditt, hvor de andre er i samme situasjon som deg.

Nydelig dag idag og <3 skal og se på baby idag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

❤️ Desember 2014 ❤️

nei nei lille spire hold deg på plass, du skal vokse til å bli en stor sterk baby <3
Håper det er uskyldig twinkle. sender seg uansett en klem jeg

Eg blødde litt med første, men det var bare uskyldig blødning! Var på ul og fikk se bankende hjerte;) var 8 uker på vei då!

Sånn var eg og, men vi tok det rolig og var gjerne ikkje så aktive heller i de første ukene!

Back
Topp