Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hjelper veldig det. Ja det har jeg veldig troen på<3 Godt å ha en forståelsesfull mann. Det kommer til å klaffe for oss begge to snart føler jeg
Som er en bra tingNå skravler dere!
Nå må jeg dusje. Og sove. Vi skravles i morgen *påskeferie*
Vi hadde i går og i forigårs og dagen før det...og skal i morgen nå er det helgMen dere hadde i går? Så får dere legge inn i morgen
Ja han er veldig god. Å det er jeg glad for når jeg ser hvor lang tid ting kan ta. Å jeg er jo berg og dalbane humørmessig...Høres ut som en fin mann du har ja
Sent from my iPhone using BV Forum
Som er en bra ting
Alt for rask skravling for meg...Nå skravler dere!
Vi hadde i går og i forigårs og dagen før det...og skal i morgen nå er det helg
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Åh, jeg er ganske fan av det og jeg. Jeg er ofte mer opplagt da.Mannen esker morning sex.. me not so much
Alt for rask skravling for meg...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Åh, jeg er ganske fan av det og jeg. Jeg er ofte mer opplagt da.
Fordel med tålmodige menn når vi er litt humørsykeJa han er veldig god. Å det er jeg glad for når jeg ser hvor lang tid ting kan ta. Å jeg er jo berg og dalbane humørmessig...
Plutselig skjer det mye her inne. Så jeg sliter ihvertfall å følge med i svingeneAbsolutt, men bittelitt fraværende, så ble det for mye å følge med på
Det er lettere i helgen... Og frøkna pleier alltid å våkne rundt da, så tvilsomt... Men sånn ellers er jeg enigHopp på han i morgen tidlig dagen blir så bra når man har hatt litt morning sex
Ja den ser jeg. Så da får vi nyte det nå når vi er barnløse da. Mn kan godt gi slipp på det bare jeg får en babyliten så.I våre barnløse tider, var det fast helge-aktivitet omtrent. Nå for tiden.... nja, om vi klarer å holde dem opptatt med barnetv og frukt lenge nok, så kanskje...
Men denne helga har vi barnefri. Vel, fra lørdag etter frokost da
Legger dere dere alltid samtidlig?Meg også, jeg er trøtt! TRØTT!
Og vil ha med meg mannen til sengs, men han synes ikke det ser ut til å være spesielt aktuelt...
Haha, ja. Stakkar mannen har jammen måtte tåle MYE det siste året...Fordel med tålmodige menn når vi er litt humørsyke
Litt vanskelig når hun våkner da jaDet er lettere i helgen... Og frøkna pleier alltid å våkne rundt da, så tvilsomt... Men sånn ellers er jeg enig
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jippi! Jeg trodde jo el skulle vært i går, men den lar vente på seg. CD 17 i dag...Det høres ut til å være mer enn nok det, altså