Skravletråd for oss prøvere!

Det gjorde jeg forrige helg. Gått å småspist i en uke nå :P Når jeg har godteri liggende, tenker jeg på det hele tiden. Helt til det er tomt :P Da kan jeg slappe av. haha
Jeg er omvendt jeg :p har jeg det ikke blir jeg desperat, har jeg så ligger det mye ifred

Sent from my iPhone using BV Forum

Snille dere er :) er det pga meg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja selfølgelig :) Men vi må jo fortsette å skravle her også uansett! Litt begge deler tenker jeg ;)

Vært år før påske er det godtekrig :D

Er det :) Har ikke tenkt over det tidligere, men nå ser jeg det over alt :D 4,90 per hekto, billig billig

Molly? Merker du noe til Letrozol'n? Jeg gleder meg til å begynne på lørdagen!

Vi kjøpte godt i Sverige på søndag. Ikke smågodt. Det smaker ikke bra med svenskesmågodt. Vi kjøpte 12 kvikklunsj til 49 kroner.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Kvikklunsj er godt! Minner meg veldig om påske <3

Ja selfølgelig :) Men vi må jo fortsette å skravle her også uansett! Litt begge deler tenker jeg ;)
Høres lurt ut. Nå er det snart min tur på badet. 5 % batteri igjen.. Vil sove nå! Har du spist knekkebrød enda? Hva hadde du på?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Molly? Merker du noe til Letrozol'n? Jeg gleder meg til å begynne på lørdagen!

Nei ingenting. Hm. Så spent på hvordan det ser ut inni der i morgen :)

Høres lurt ut. Nå er det snart min tur på badet. 5 % batteri igjen.. Vil sove nå! Har du spist knekkebrød enda? Hva hadde du på?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Spiser nå. Et med jarlsberg, og et med leverpostei og majones :) Og et stort glass sjokolademelk!

Spiser nå. Et med jarlsberg, og et med leverpostei og majones :) Og et stort glass sjokolademelk!
Så digg! Jeg skal trene i morgen. Dobbeltime. Høy puls 3 og styrke(et eller annet)! Når jeg tenker på det nå kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal klare det.
Åååh, nå er badet klart. Endelig.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Back
Topp