Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper det Men skulle ønske jeg merka litt mer så jeg var sikker på at det virkelig var noe derGodt så lenge en slipper de verste svangerskapssymtomene Krysser fingrene for at du slipper det
Natta <3 Vi Skravles plutselig igjenMen nå kaller senga her kjenner jeg Ha en fin kveld/natt videre
Håper det <3 Snakkes.Natta <3 Vi Skravles plutselig igjen
Desember 2014
Taster på appen
Hvis du setter liveopptak på pause med altiboks så begynner den av seg selv om du har to andre ting på opptak. Du kan ta opp to og se på det tredje, men da kan du ikke pause det... Sikker på at det ikke er det som har skjedd?Fyyyyy faaaader, aaaare you kidding me?! Jeg satte Grey's på pause 20 minutters tid, og har nå sett et kvarters tid av episoden. Så KLIKKER hele dritt-TV-boksen!! Goood, jeg er så lei Altibox! Alt er IKKE i boks! Nå får jeg den ikke på igjen og må vente til reprisen på lørdag. Jeg som hadde gleda meg i hele dag til å slenge meg ned i sofaen med Grey's *banner høyt*
I-landsproblemer ass..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, jeg vet det, men ikke det som skjedde her. Hele boksen hang seg opp Fikk den ikke på igjen (prøvde ikke mer enn et par ganger, men prøvde å slå av strøm og allting).Hvis du setter liveopptak på pause med altiboks så begynner den av seg selv om du har to andre ting på opptak. Du kan ta opp to og se på det tredje, men da kan du ikke pause det... Sikker på at det ikke er det som har skjedd?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg har også trua!!YES! Bra Hihi. Viktig å ha troa!
Så drit kjipt! Jeg har lært meg til at om det er viktige ting jeg vil se, så trykker jeg alltid på opptak før jeg setter på pause, bare i tilfelle det skjer. Har skjedd her også før... Kjempe surt!Ja, jeg vet det, men ikke det som skjedde her. Hele boksen hang seg opp Fikk den ikke på igjen (prøvde ikke mer enn et par ganger, men prøvde å slå av strøm og allting).
NattaNatta her også, snakkes jenter/damer <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, og tror du ikke jeg tenkte det da jeg trykka pause også a? Men så tenkte jeg "neeeida, går så fint så, du skal jo bare pause den et par minutter uansett". Men plutselig var det gått 20 min. Haha Skal følge rådet ditt neste gang! Nå gjelder det bare å huske og ta opp episoden på lørdag da. Har lagt meg, får huske det i morgen. *skrive bak øret* NattaSå drit kjipt! Jeg har lært meg til at om det er viktige ting jeg vil se, så trykker jeg alltid på opptak før jeg setter på pause, bare i tilfelle det skjer. Har skjedd her også før... Kjempe surt!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Natta her også. Ble våken etter aksjene... Men skal legge fra meg mobil og prøve å sove. Natta vennenMen nå kaller senga her kjenner jeg Ha en fin kveld/natt videre
Hæ? App? En Altibox-app? Tuller du?Du kan sette på opptak via appen...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Mannen gjør det. Har den på iPad, tror han har på mobil ogsåHæ? App? En Altibox-app? Tuller du?
Altibox er no søppel spør du meg. Dyrt og dårligJa, jeg vet det, men ikke det som skjedde her. Hele boksen hang seg opp Fikk den ikke på igjen (prøvde ikke mer enn et par ganger, men prøvde å slå av strøm og allting).
Sitter med morgenkaffien Jobben kaller snart. *trøtt og gleder meg til påskeferie*Morgen Molly
Sent from my iPhone using BV Forum