Det ble akkurat bekreftet at et av de tre nye tilfellene i fylket er i vår kommuneNei det er ikke mye me kan gjør en att passa på og lære barnen vaske henderna . Får ikke hoppas det kommer til deres kommune
Jeg vet ikke noe mer enn det enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble akkurat bekreftet at et av de tre nye tilfellene i fylket er i vår kommuneNei det er ikke mye me kan gjør en att passa på og lære barnen vaske henderna . Får ikke hoppas det kommer til deres kommune
Skal lage imorgen! Jeg har litt sånn lavkarbo selv, men jeg har redusert, ikke kuttet sååå altfor mye.Ohh nå fick jeg og lyst på detmen nei jag skall ikke før det er min 15 dag på lavkarbo
![]()
Og så kom infoen om at 4 i nabokommunen er smittet...Mannen er as we sprak på foreldremøte i barnehagen. Det er ikke eksemet mange, men på årsmøtedelen hvor alle er samlet er det ikke snakk om en meters avstand eller armlengs avstand, da sitter man meget tett stuet sammen.
Enn så lenge er ikke kulturskolens konserter om et par uker avlyst heller.
Det er enda ikke påvist noen smittede i vår kommune da. Vi bare venter. Tre nye i fylket uten kjent kommune i oversikten fra VG
Og så kom infoen om at 4 i nabokommunen er smittet...
Store arrangementer i regi av kommunen begrenses også, så jeg føler de tar tak nå.
Er mye styr rundt ishockeyen da, de taper jo penger må vite... Men helse først mener jeg.
Fortsatt bare 1 her men veldig mange i karantene5 bekreftet smitta i min kommune
Helse flrst ja, men det kommer dessverre til å bli økonomisk krise for noen om dette blir langvarig. Så det var noen som måtte permitere alleredeOg så kom infoen om at 4 i nabokommunen er smittet...
Store arrangementer i regi av kommunen begrenses også, så jeg føler de tar tak nå.
Er mye styr rundt ishockeyen da, de taper jo penger må vite... Men helse først mener jeg.
Ingen i min kommune som har fått påvist smitte, men er en del i karantene.Fortsatt bare 1 her men veldig mange i karantene
Mannen fikk besked av nærmeste leder i gårkveld om hjemmekontor i dag og i morra i hvertfall. Jeg er i svangerskapsperm men permitteringer kan nok fortsatt påvirke megFortsatt bare 1 her men veldig mange i karantene
Det står i diverse aviser hvertfallVi aner ikke noe om noen er i karantene i vår kommune. Eller. Det bør vel sikkert noen være, når en er påvist smittet og altså i isolasjon. Men kommunen oppgir ikke slikt
Trist om mange må begynne md permitteringerMannen fikk besked av nærmeste leder i gårkveld om hjemmekontor i dag og i morra i hvertfall. Jeg er i svangerskapsperm men permitteringer kan nok fortsatt påvirke meg![]()
JaTrist om mange må begynne md permitteringer
Har ikke funnet noe om vår kommune. At en er påvist sto i Sunnmørsposten, men ikke noe om karantener.Det står i diverse aviser hvertfall
Det er mange konsekvenser av dette herJahar knapt råd til å være på sv.penger - mister dagpengene som er ofte neste 1/3 del av utbetalt lønn
Ja, vi tar det som det kommerDet er mange konsekvenser av dette her
Jeg synes det er skikkelig vanskelig å vurdere om dagen...
Her er yngste syk, men feberen er nesten borte (rundt 38). Men hoster, vondt i hodet og kroppen, er slapp og sliten.
Eldste har vondt i hodet og er litt kvalm, og hoster fælt og har gørr i brystet. Ligger rundt 38 i temp.
Jeg selv er tett i nesa, hoster, vondt i hodet (noe som ikke er uvanlig for meg) og har mye gørr i brystet.
Holder jeg meg hjemme fra jobb i morgen for sikkerhets skyld liksom?
Det er bare 2 tilfeller av korona i byen her.
Mest sannsynlig er det forkjølelse på meg, yngste har nok hatt influensa sånn som hun har vært. Eldste er nok forkjøla.
Ringer man legen for å høre?
Ingen av oss har vært på reise eller vært i kontakt med noen som har reist eller har korona. Såvidt vi vet.
Derimot vet jeg det går mye influensa og forkjølelser her i byen.
Bah, jeg blir egentlig litt gal av det her...