HeheEller vi kan skaffe en slik løpestreng de bruker på hunden som løper rundt i hagen
Gutten kan jo ikke sitte stille
Vi har en sånn.
Vi har jo hatt hund.
Den er ikke ute da. Men. Ja....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheEller vi kan skaffe en slik løpestreng de bruker på hunden som løper rundt i hagen
Tredemølle?Eller vi kan skaffe en slik løpestreng de bruker på hunden som løper rundt i hagen
Takk takk.Uff så vanskeligt det må vare. God bedring til dere
Vi fikk beskjed idag at de brukerne vi går til i boligene ikke får komme på dagsenteret, på gudtjenester de har der osv, av fare for smitte. Hvis smitten kommer til boligene tror de at mange av brukerne ikke overlever, de er såpass dårlige at det sannsynligvis går galt.Første person er død i Skandinavia.
En eldre person, i Sverige.

Håper så få som mulig dør..Vi fikk beskjed idag at de brukerne vi går til i boligene ikke får komme på dagsenteret, på gudtjenester de har der osv, av fare for smitte. Hvis smitten kommer til boligene tror de at mange av brukerne ikke overlever, de er såpass dårlige at det sannsynligvis går galt.
De avlyste også foreldremøte i bhg som skulle være ikveld..
Nå kommer jeg til å være litt nervøs for å gå på jobb fremover, hvertfall når jeg er så forkjølet som jeg er![]()
Tror nok de fleste prøver å huske på tipsene ved hosting/nysing (de henger overalt her i området), men hjelper ikke stort når folk i karantene ikke holder denHåper så få som mulig dør..
Det verste er at om folk hadde tatt det alvorlig fra begynnelsen av, kunne mye vært unngått. Om folk faktisk overholdt karantene sine, og brukte diverse tips når man nyser/hoster osv.
Unner ingen å få det viruset.

Det er noen som er å arrogante at de tenker at det ikke er så farlig liksom... Men de tenker ikke på de svakere i samfunnet. De vurderer også å stoppe planlagte operasjoner som ikke er livsviktige, så godt du er ferdig med din!Tror nok de fleste prøver å huske på tipsene ved hosting/nysing (de henger overalt her i området), men hjelper ikke stort når folk i karantene ikke holder den![]()
Har ikke funnet noe om vår kommune. At en er påvist sto i Sunnmørsposten, men ikke noe om karantener.
Men, vi får se. Det dukker kanskje opp mer detaljer om den smittede, om det er rett i karantene fra et fly eller vandret rundt i en uke for flyet kom fra Østerrike.
Sto Ålesund hvertfal , der var det 2 smittetHar ikke funnet noe om vår kommune. At en er påvist sto i Sunnmørsposten, men ikke noe om karantener.
Men, vi får se. Det dukker kanskje opp mer detaljer om den smittede, om det er rett i karantene fra et fly eller vandret rundt i en uke for flyet kom fra Østerrike.
Hadde ikke holdt meg hjemmeJeg synes det er skikkelig vanskelig å vurdere om dagen...
Her er yngste syk, men feberen er nesten borte (rundt 38). Men hoster, vondt i hodet og kroppen, er slapp og sliten.
Eldste har vondt i hodet og er litt kvalm, og hoster fælt og har gørr i brystet. Ligger rundt 38 i temp.
Jeg selv er tett i nesa, hoster, vondt i hodet (noe som ikke er uvanlig for meg) og har mye gørr i brystet.
Holder jeg meg hjemme fra jobb i morgen for sikkerhets skyld liksom?
Det er bare 2 tilfeller av korona i byen her.
Mest sannsynlig er det forkjølelse på meg, yngste har nok hatt influensa sånn som hun har vært. Eldste er nok forkjøla.
Ringer man legen for å høre?
Ingen av oss har vært på reise eller vært i kontakt med noen som har reist eller har korona. Såvidt vi vet.
Derimot vet jeg det går mye influensa og forkjølelser her i byen.
Bah, jeg blir egentlig litt gal av det her...
Holde han hjemme ?Da har vi blitt oppfordret til å ta hjemmekontor.
Vet ikke helt hvilke beskjed mannen har fått.
Sitter og lurer på hva vi skal gjøre med Lille U dersom vi begge har hjemmekontor![]()
Jeg tenker at for vår del er det nok ikke farlig, men blir påvirket av disse jeg hjelper på jobbDet er noen som er å arrogante at de tenker at det ikke er så farlig liksom... Men de tenker ikke på de svakere i samfunnet. De vurderer også å stoppe planlagte operasjoner som ikke er livsviktige, så godt du er ferdig med din!

Må jo det, men er litt vanskelig å sitte å jobbe med en vill 5 åring løpende rundtHolde han hjemme ?
Jepp. To i Ålesund.Sto Ålesund hvertfal , der var det 2 smittet
Ja, litt vanskelig med min 4 åring også, men hun lar seg passifisere av tv til hun kommer opat hun vil jeg skal lese en bok eller spille et spill. Om det er fascinerende nok det hun ser på kan det altså lit litt jobbetid.... Sånn i teorien i alle fall. Fungerer egentlig bare når man ikke trenger det tror jegMå jo det, men er litt vanskelig å sitte å jobbe med en vill 5 åring løpende rundt
Jepp. Jeg har en med dem holdningen på jobb.Det er noen som er å arrogante at de tenker at det ikke er så farlig liksom... Men de tenker ikke på de svakere i samfunnet. De vurderer også å stoppe planlagte operasjoner som ikke er livsviktige, så godt du er ferdig med din!
Fortsatt bare en i vår kommuneJepp. To i Ålesund.
Og en her på sula bekreftet i går kveld. Smittet i Østerrike, satt seg selv og familien i karantene fra symptomene dukket opp. Sier ikke noe om hvor lenge det gikk fra hjemkomst til symptomer, aka tid vedkommende ikke var i karantene.
Jaja. Time will tell.
Jeg antsr det er flere smittede som oppdages etterhvert
Det vil alltid finnes noen idioter, men nå som retningslinjene endres vil nok de fleste ta hensynDet er noen som er å arrogante at de tenker at det ikke er så farlig liksom... Men de tenker ikke på de svakere i samfunnet. De vurderer også å stoppe planlagte operasjoner som ikke er livsviktige, så godt du er ferdig med din!
Så vidt jeg vet bare en her også.Fortsatt bare en i vår kommune
Det vil alltid finnes noen idioter, men nå som retningslinjene endres vil nok de fleste ta hensyn