Skravletråd for lag GRØNN

Heihei :) Da kommer jeg med på laget her som erstatning for Maiken89.
Jeg har aldri vært tyngere en nå, forrige fredag var jeg 102,5 :oops::( og med lav høyde så utgjør det 41 i BMI :(
Så jeg har nok å ta av, men motivasjonen har aldri vært større og nå fikk jeg heldigvis mast meg en plass på slankekringen og håper dette kan være året mitt og for oss alle til å bli slanke og sunne!
Har forøvrig også PCOS og ønsker veldig å bli gravid og da må jeg selvfølgelig ned i vekt..
Velkommen :)

Så bra at motivasjonen nå er på topp!
Håper vekten blir stadig lavere og at ønsket om en liten huleboer går i oppfyllelse!
 
Glemte å presentere meg jeg da! Jeg er en jente på snart 25 år som bor i Skien. Jeg er gift og har to nydelige barn på 3 og 9 måneder. Har veid 110 på mitt meste og veier nå 64. Har 6 kg igjen fra sist svangerskap som jeg vil bli kvitt:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Imponerende!! Fra 110 til 64 det står det respekt av. Hvordan klarte du det?
 
Imponerende!! Fra 110 til 64 det står det respekt av. Hvordan klarte du det?
Beinhardt kjør for å si det sånn..små porsjoner og null usunn mat og sukker. .og trening 2-3 ganger i uka:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Beinhardt kjør for å si det sånn..små porsjoner og null usunn mat og sukker. .og trening 2-3 ganger i uka:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Flink du er!! Godt vi har en ekspert på grønn laget ;)
 
Her går det greitt, men eg sliter med å komme meg i gang med trening. Eg gjer utfordringsøvelsene, men i september-november trente eg styrke og kondis tre gongar i veka (1,5-2 t kvar gong), og eg vil tilbake til det!

Hadde ein tung periode før jul der det ikke blei trening, og no held eg på å komme meg etter ein heftig omfang bronkitt+. Tung i posten, slapp i kroppen, tett i bihulene, hovudverk... Eg har nokre timar aleine på dagtid mens ungane er på skulen, så eg burde få det til.

Kanskje dokker kan hjelpe meg... Pushe meg litt? Kan jo begynne forsiktig med at eg skal ha ein omgang enten styrke eller kondis neste veke. Ein er bedre enn ingen, sant?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her går det greitt, men eg sliter med å komme meg i gang med trening. Eg gjer utfordringsøvelsene, men i september-november trente eg styrke og kondis tre gongar i veka (1,5-2 t kvar gong), og eg vil tilbake til det!

Hadde ein tung periode før jul der det ikke blei trening, og no held eg på å komme meg etter ein heftig omfang bronkitt+. Tung i posten, slapp i kroppen, tett i bihulene, hovudverk... Eg har nokre timar aleine på dagtid mens ungane er på skulen, så eg burde få det til.

Kanskje dokker kan hjelpe meg... Pushe meg litt? Kan jo begynne forsiktig med at eg skal ha ein omgang enten styrke eller kondis neste veke. Ein er bedre enn ingen, sant?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikkje så godt å trene etter bronkitt vil jeg tro...
Hva med å gå litt turer, gjerne rask gange i tillegg til øvelsene i utfordringen, sånn til å begynne med. Og så øke på etter som du kjenner at kroppen er klar for det.
 
Ikkje så godt å trene etter bronkitt vil jeg tro...
Hva med å gå litt turer, gjerne rask gange i tillegg til øvelsene i utfordringen, sånn til å begynne med. Og så øke på etter som du kjenner at kroppen er klar for det.
Ja, eg klarte eit par korte turar då ungane var hos faren i helga. Greiare når eg kan gå saman med min kjære.

Men eg må komme meg inn på treningssenteret igjen, har ei skikkeleg sperre nett no kjenner eg. Prøver å fortelle meg sjølv at eg treng ikkje gjere noko meir enn å ta ein roleg tur på mølla eller sykkelen, berre for å komme i gang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Må jo presentere meg jeg også da :)
Jeg bor på sørlandet og etter tvillingraviditeten ønsker jeg nå å kvitte meg med minst 10 kg.
Veier nå 75 kg, noe jeg mistrives STERKT med. Liker meg best rundt 65, men kommer jeg ned til rundt 60 er det en fin bonus :)
Slankekrigen er super motivasjon:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lyst på SJOKOLADE!!! Pusse opp trappen istede :)
 
Lyst på SJOKOLADE!!! Pusse opp trappen istede :)
Lurt! Eg har strikketøy til hjelp, fungerer bra å holde hendene opptatt med noko...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Noen av dere andre som har snikveid? 1.januar veide jeg 71,6, 3.januar 70,0 (den vekta jeg registrerte med her) og i dag 8.januar 69,4. Gøy når det går nedover altså:D
 
Noen av dere andre som har snikveid? 1.januar veide jeg 71,6, 3.januar 70,0 (den vekta jeg registrerte med her) og i dag 8.januar 69,4. Gøy når det går nedover altså:D

2kg på en uke, så vanvittig bra!! blir spennende å se på fredag da.

Jeg har ikke turt enda :)
 
Back
Topp