Skravletråd for lag GRØNN

Sliten, så nå kryper jeg til sengs etter en snopefri og kaloribrennende dag :)

God natt
 
Hva er planen idag da jenter?

Her plasker det ned så får se om jeg klarer å finne motivasjon nok til å gå en tur ut :)

Nå koser jeg meg med en kopp kaffe men store er i barnehagen og lille sover.
 
Hva er planen idag da jenter?

Her plasker det ned så får se om jeg klarer å finne motivasjon nok til å gå en tur ut :)

Nå koser jeg meg med en kopp kaffe men store er i barnehagen og lille sover.
Eg blei totalt slått ut av eit migreneanfall i går. Veldig kjipt, men det positive er at eg gjekk og la meg kl. 20, i staden for å sitte oppe og ete den pizzaen eg skulle ha til forsinka middag (rakk berre eit par polarbrød i farten på veg til teaterøving med lille).

Hovudet er framleis ikkje bra, så føremiddagen blir i alle fall roleg. Har benka meg i godstolen med strikketøy og ei skål full av gulrot- og kålrabibitar. Får sjå om eg og kjæresten tar ein tur ut i kveld etter vi har levert ungane til faren, kjem an på formen.
 
Eg blei totalt slått ut av eit migreneanfall i går. Veldig kjipt, men det positive er at eg gjekk og la meg kl. 20, i staden for å sitte oppe og ete den pizzaen eg skulle ha til forsinka middag (rakk berre eit par polarbrød i farten på veg til teaterøving med lille).

Hovudet er framleis ikkje bra, så føremiddagen blir i alle fall roleg. Har benka meg i godstolen med strikketøy og ei skål full av gulrot- og kålrabibitar. Får sjå om eg og kjæresten tar ein tur ut i kveld etter vi har levert ungane til faren, kjem an på formen.

Huff, ikke bra med migrene. Håper formen kommer seg.

Syns dere alle er så flinke. Kålerabi og gulrotbiter hørtes egentlig ganske godt ut :).
Her er det vann, netflix og strikketøy.
Effektiv dag så langt? Don't think so :)
 
Hva er planen idag da jenter?

Her plasker det ned så får se om jeg klarer å finne motivasjon nok til å gå en tur ut :)

Nå koser jeg meg med en kopp kaffe men store er i barnehagen og lille sover.
Her blir det en tur til ei venninne, ellers rolig:) Har ikke fått ut finger'n til å starte trening helt enda. Men jeg må si jeg er flink til å spise sunt og holde meg innenfor kcal målet mitt da:)
 
Her har jeg fått trent to ganger (spinning) denne uka , skal også trene puls i morgen og muligens søndag :) Pluss trilleturer da, siden jeg er hjemme :) Det går mye i havregrøt her, og har fått laget meg hjemmelagde knekkebrød, aldri mere kjøpe knekkebrød altså! :) Syntes det er kjempemotiverende å være med her! :)
 
Sånn gåtur unnagjort, snart frisør og så litt styrke ikveld :).
 
Her har jeg fått trent to ganger (spinning) denne uka , skal også trene puls i morgen og muligens søndag :) Pluss trilleturer da, siden jeg er hjemme :) Det går mye i havregrøt her, og har fått laget meg hjemmelagde knekkebrød, aldri mere kjøpe knekkebrød altså! :) Syntes det er kjempemotiverende å være med her! :)
Så flink du er!! Ble nysgjerrig på den knekkebrødoppskriften jeg?:D
 
Hva er planen idag da jenter?

Her plasker det ned så får se om jeg klarer å finne motivasjon nok til å gå en tur ut :)

Nå koser jeg meg med en kopp kaffe men store er i barnehagen og lille sover.

Jeg er jo på skole denne uka, og ofte går det bedre kostmessig enn når jeg er hjemme, fordi jeg jo "må" følte strukturen med tanke på når matpausen er og i det hele tatt, samt at her finnes fine alternativer. Men i dag hadde jeg en ekstremt lang og tung dag, satt og hang over pulten fordi jeg var så sliten, slet veldig med å konsentrere meg og være med. Dermed var jeg litt fristet til å unne meg en meny-caffe (sånn med sirup i) eller en sjokolade, for min erfaring er at sukker hjelper veldig i forhold til konsentrasjon med skolearbeidet.

Jeg klarte i alle fall å holde ut, satser på bonus for snopfri uke. ;)
Nå skal jeg hvile litt på senga med Gilmore Girls før jeg gjør dagens ukesutfordrings-mosjon!
 
Så flink du er!! Ble nysgjerrig på den knekkebrødoppskriften jeg?:D
Den kan du få vettu ;) Til to stekebrett, trenger du:
4 dl sammalt rug, grovt

3 dl store havregryn

2 dl solsikkekjerner

1 dl linfrø

1 dl sesamfrø

1 ts salt

7 dl vann

Slik gjør du:

- Sett ovnen på 160 grader, varmluft.

- Rør sammen alle ingrediensene.

- Dekk to stekebrett med bakepapir og fordel røren utover de to. Prøv å få det så jevnt som mulig, og helt ut i kantene. Kan være greit å bruke en slikkepott.

- Bruk en pizzaskjærer og del opp i passende biter

- Sett begge brettene inn, en oppe og en nede.

- Etter 35 minutter tar du brettene ut og klipper de halvstekte knekkebrødene fra hverandre.

- Sett de inn i ovnene igjen, men pass på at de bytter plass oppe og nede.

- Stek i 35 minutter til.

- Ta de ut og få de av bakepapiret ganske kjapt, ellers vil du få jobben med å dra av papiret etterpå. Avkjøl på rist.

- Hvis knekkebrødene ikke har blitt helt sprø, kan du sette dem inn igjen på 100grader og med døren litt på gløtt.

- Oppbevares i en tett boks.
Kjempeenkelt! :)
 
Jeg er jo på skole denne uka, og ofte går det bedre kostmessig enn når jeg er hjemme, fordi jeg jo "må" følte strukturen med tanke på når matpausen er og i det hele tatt, samt at her finnes fine alternativer. Men i dag hadde jeg en ekstremt lang og tung dag, satt og hang over pulten fordi jeg var så sliten, slet veldig med å konsentrere meg og være med. Dermed var jeg litt fristet til å unne meg en meny-caffe (sånn med sirup i) eller en sjokolade, for min erfaring er at sukker hjelper veldig i forhold til konsentrasjon med skolearbeidet.

Jeg klarte i alle fall å holde ut, satser på bonus for snopfri uke. ;)
Nå skal jeg hvile litt på senga med Gilmore Girls før jeg gjør dagens ukesutfordrings-mosjon!

Flink du er!! Et lite tips kan være å ha med litt druer for å få opp blodsukkeret litt når konsentrasjonen skranter :)
 
Den kan du få vettu ;) Til to stekebrett, trenger du:
4 dl sammalt rug, grovt

3 dl store havregryn

2 dl solsikkekjerner

1 dl linfrø

1 dl sesamfrø

1 ts salt

7 dl vann

Slik gjør du:

- Sett ovnen på 160 grader, varmluft.

- Rør sammen alle ingrediensene.

- Dekk to stekebrett med bakepapir og fordel røren utover de to. Prøv å få det så jevnt som mulig, og helt ut i kantene. Kan være greit å bruke en slikkepott.

- Bruk en pizzaskjærer og del opp i passende biter

- Sett begge brettene inn, en oppe og en nede.

- Etter 35 minutter tar du brettene ut og klipper de halvstekte knekkebrødene fra hverandre.

- Sett de inn i ovnene igjen, men pass på at de bytter plass oppe og nede.

- Stek i 35 minutter til.

- Ta de ut og få de av bakepapiret ganske kjapt, ellers vil du få jobben med å dra av papiret etterpå. Avkjøl på rist.

- Hvis knekkebrødene ikke har blitt helt sprø, kan du sette dem inn igjen på 100grader og med døren litt på gløtt.

- Oppbevares i en tett boks.
Kjempeenkelt! :)

Namnam. Kanskje jeg og skal prøve meg på denne :)
 
Den kan du få vettu ;) Til to stekebrett, trenger du:
4 dl sammalt rug, grovt

3 dl store havregryn

2 dl solsikkekjerner

1 dl linfrø

1 dl sesamfrø

1 ts salt

7 dl vann

Slik gjør du:

- Sett ovnen på 160 grader, varmluft.

- Rør sammen alle ingrediensene.

- Dekk to stekebrett med bakepapir og fordel røren utover de to. Prøv å få det så jevnt som mulig, og helt ut i kantene. Kan være greit å bruke en slikkepott.

- Bruk en pizzaskjærer og del opp i passende biter

- Sett begge brettene inn, en oppe og en nede.

- Etter 35 minutter tar du brettene ut og klipper de halvstekte knekkebrødene fra hverandre.

- Sett de inn i ovnene igjen, men pass på at de bytter plass oppe og nede.

- Stek i 35 minutter til.

- Ta de ut og få de av bakepapiret ganske kjapt, ellers vil du få jobben med å dra av papiret etterpå. Avkjøl på rist.

- Hvis knekkebrødene ikke har blitt helt sprø, kan du sette dem inn igjen på 100grader og med døren litt på gløtt.

- Oppbevares i en tett boks.
Kjempeenkelt! :)
Tusen takk :D
 
Hva er deres kvinnelige idol med tanke på kropp?
Og hva er deres kroppsform?

Her er det beyonce. Hun har kurver men er supertrent! *misunnelig*

Jeg er nok en søyle med små bryster, kort overkropp og lange ben. Jeg har alltid ønsker meg mer timeglassfigur.

http://www.fem.no/programmer/trinny-susannah-oppdrag-norge/finn-din-kroppsform

Haha, her var det noen nye figurer!
Jeg er nok en mellomting av en cello og timeglass. Har brede hofter og store pupper, litt brede skuldre også antakelig. Jeg innbiller meg at jeg kanskje ikke ser så overvektig ut som jeg er, fordi jeg pakker det veldig jevnt på kroppen og har mange former å putte vekta i. Men nå har jeg også fått en mage som jeg føler jeg må gjemme fordi den er en størrrelse for stor i huden, samt at jeg har blitt veldig obs på at jeg har fått valker på ryggen, og dem hater jeg enormt.

Dere får se når ting har blitt bedre, så jeg kan vise før og etter-bilder. ;)
 
Jeg er vel en blanding av pære og vase;) kim Kardashian er flott!!:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Back
Topp