Skravletråd for lag GRØNN

Hvordan går det da jenter?:)
Gått bra idag, holdt meg borte fra snop og fått trent en halvtime styrke og gått en lang tur. Ingen problem å holde seg borte fra det usunne men spiser mye når jeg trener og da går heller ikke vekten ned :(.
Full skjerpings!!!

Med deg da?
 
Gått bra idag, holdt meg borte fra snop og fått trent en halvtime styrke og gått en lang tur. Ingen problem å holde seg borte fra det usunne men spiser mye når jeg trener og da går heller ikke vekten ned :(.
Full skjerpings!!!

Med deg da?
Så flink du er til å trene da!! Det er ikke jeg, ikke enda hvertfall:p Men holder meg til 1300kcal om dagen da, så håper det går nedover på vekta:)
 
Så flink du er til å trene da!! Det er ikke jeg, ikke enda hvertfall:p Men holder meg til 1300kcal om dagen da, så håper det går nedover på vekta:)
Liker å trene, liker mat så vekten står på stedet hvil :)
Flink du er da som klarer å holde deg til 1300 kalorier!!
 
Liker å trene, liker mat så vekten står på stedet hvil :)
Flink du er da som klarer å holde deg til 1300 kalorier!!
Jeg liker ikke å trene:p Men får ta noen turer hjem til mamma (så får ho passe dattera mi sålenge, siden sambo er på jobb) å låne tredemølla og romaskin som ho har etterhvert:)
Vi får se hvor lenge jeg klarer meg på 1300kcal, men prøver:) Én dag i uka skal jeg kose meg å ikke tenke på kcal da.
 
Jeg liker ikke å trene:p Men får ta noen turer hjem til mamma (så får ho passe dattera mi sålenge, siden sambo er på jobb) å låne tredemølla og romaskin som ho har etterhvert:)
Vi får se hvor lenge jeg klarer meg på 1300kcal, men prøver:) Én dag i uka skal jeg kose meg å ikke tenke på kcal da.
Jeg forsøker å ha litt kontroll på kostholdet, spiser normalt sunt kosthold men spiser fort fire skiver til lunsj istede for to, spesielt når jeg har trent.
Noen tips til hvordan jeg kan stoppe etter to..? :)
 
Jeg forsøker å ha litt kontroll på kostholdet, spiser normalt sunt kosthold men spiser fort fire skiver til lunsj istede for to, spesielt når jeg har trent.
Noen tips til hvordan jeg kan stoppe etter to..? :)
Jeg prøver å kutte brød og spiser knekkebrød istede, kanskje det er en idé?:)
 
Jeg prøver å kutte brød og spiser knekkebrød istede, kanskje det er en idé?:)
Ingen dum ide :)
Må sette inn støtet de neste to dagene hvis det skal vise noe på vekten på fredag :)
 
Heihei :) Da kommer jeg med på laget her som erstatning for Maiken89.
Jeg har aldri vært tyngere en nå, forrige fredag var jeg 102,5 :oops::( og med lav høyde så utgjør det 41 i BMI :(
Så jeg har nok å ta av, men motivasjonen har aldri vært større og nå fikk jeg heldigvis mast meg en plass på slankekringen og håper dette kan være året mitt og for oss alle til å bli slanke og sunne!
Har forøvrig også PCOS og ønsker veldig å bli gravid og da må jeg selvfølgelig ned i vekt..
 
Glemte å presentere meg jeg da! Jeg er en jente på snart 25 år som bor i Skien. Jeg er gift og har to nydelige barn på 3 og 9 måneder. Har veid 110 på mitt meste og veier nå 64. Har 6 kg igjen fra sist svangerskap som jeg vil bli kvitt:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Jeg forsøker å ha litt kontroll på kostholdet, spiser normalt sunt kosthold men spiser fort fire skiver til lunsj istede for to, spesielt når jeg har trent.
Noen tips til hvordan jeg kan stoppe etter to..? :)

Alternativet kan jo være å ha på masse garnityr (salat, paprika, tomat), skifte til et grovere brød, ha på masse magert kjøttpålegg eller kanskje cottage cheese med litt sukkerfritt syltetøy eller kanel som smaksetter på brødskiva.

Cottage Cheese med sukkerfritt brintebærsyltetøy er mitt favorittmåltid for tiden. Utrolig lite kalorier, metter veldig, masse proteiner, og kjempegodt! Minner om rislunsj, ærlig talt, bare at det er sunt.
 
Her går det strålene på ukesutfordringen og kosten og slikt til nå, skal trene utfordringsøvelsene mine akkurat nå. :)
 
Er det forresten noen som har noen gode idéer til ukesutfordringer dersom det grønne laget skulle få/måtte bestemme en ukesutfordring?
 
Back
Topp