Skravletråd for lag GRØNN

Hei! Jeg er 28 og bor i Skien :) Har, som mange andre her, ikke vært med på dette før :) Er vel en av de som fra puberteten ca alltid har hatt litt ekstra. Aldri vært veldig stor, men stor nok til å aldri vært fornøyd med hvordan jeg ser ut, og til å kunne gå i de klærne jeg vil :/ Har iallefall 15 kg jeg vil gå ned. :) Dette her skal vi klare! :D
 
Er det forresten noen som vil melde seg som lagleder?
 
Jeg startet allerede 1.januar jeg;) Men spiste snop på fredag da. Dette blir gøy;) Har du vært med før?

Flink du er! Her blir det snopeforbud i ukedagene, men gir meg selv litt slakk i helgene :)
Nei, dette er første gang :)
Du da?
 
Flink du er! Her blir det snopeforbud i ukedagene, men gir meg selv litt slakk i helgene :)
Nei, dette er første gang :)
Du da?
Samme her, skal ha en dag i uka som blir på helga hvor jeg kan kose meg! Spent på om dette er det som skal til for at jeg endelig går ned det jeg ønsker:) Gøy med konkurranse:D
 
Hei! Jeg er 28 og bor i Skien :) Har, som mange andre her, ikke vært med på dette før :) Er vel en av de som fra puberteten ca alltid har hatt litt ekstra. Aldri vært veldig stor, men stor nok til å aldri vært fornøyd med hvordan jeg ser ut, og til å kunne gå i de klærne jeg vil :/ Har iallefall 15 kg jeg vil gå ned. :) Dette her skal vi klare! :D
Fra skien jeg også:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Er så stille på tråden vår.. Jeg vil skravle og bli kjent med dere alle:)
Maiken89, Fru.Maja og mamiii kjenner jeg da:)
 
Veldig rolig.
Litt om meg da;
Jeg er 32 år, har to små gutter , en på 3år og en på 6mmd. Elsker å være hjemme i permisjon, men HATER og lage middag hver dag :).
Ellers tenkte jeg å ta meg en styrketrening i kveld etter legging :)
 
Veldig rolig.
Litt om meg da;
Jeg er 32 år, har to små gutter , en på 3år og en på 6mmd. Elsker å være hjemme i permisjon, men HATER og lage middag hver dag :).
Ellers tenkte jeg å ta meg en styrketrening i kveld etter legging :)
Så koselig å få vite litt om deg:) Jeg har skrevet litt over her:)
 
Håper forresten alle melder seg på ukesutfordringen, ser det er noen som mangler"/
 
Jeg og ei i klassen min har gjort alle tre øvelsene i dag. ;)
 
Sikkert jeg som er dum, men det står jo Øvelsen for uke 1, så er det disse 3 øvelsene fordelt på 30 dager.
Skal man ta dag 1 - 5 denne uka da? Også kommer det nye øvelser i neste uke?
Er så trett i hodet at jeg skjønner desverre ikke de enkleste ting :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da er trening og vanndrikking unnagjort. Jeg har og klart å la snopehylla stå urørt :)
 
Sikkert jeg som er dum, men det står jo Øvelsen for uke 1, så er det disse 3 øvelsene fordelt på 30 dager.
Skal man ta dag 1 - 5 denne uka da? Også kommer det nye øvelser i neste uke?
Er så trett i hodet at jeg skjønner desverre ikke de enkleste ting :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg forstår det slik at denne uken er det to av øvelsene dag 1-5. Tror det er en annen utfordring neste uke.
 
Back
Topp