Skravletråd for lag GRØNN

Jeg har helt glemt å levere resultater, er det for sent? Har vært så opptatt i hele dag :(
 
Da er resultatet ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fjooo, jeg klarte meg:D
Gøy at vi vant utfordringen også da.
Har dere tips til hva vi skal ha med i utfordringen da dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fjooo, jeg klarte meg:D
Gøy at vi vant utfordringen også da.
Har dere tips til hva vi skal ha med i utfordringen da dere?


Sent from my iPhone using BV Forum

Det hadde jeg ikke trodd, det var jo så mange megatrimmere på lag rosa. :p

Jeg liker egentlig utfordringen slik den har vært den siste uka, at vi må ha et visst minimum for å skrive opp og ellers får poeng for hvor mye vi trener?

Stemmer det virkelig at det andre laget hadde oppgang totalt sett? Kjip uke da.
 
Det hadde jeg ikke trodd, det var jo så mange megatrimmere på lag rosa. :p

Jeg liker egentlig utfordringen slik den har vært den siste uka, at vi må ha et visst minimum for å skrive opp og ellers får poeng for hvor mye vi trener?

Stemmer det virkelig at det andre laget hadde oppgang totalt sett? Kjip uke da.
Jeg syns også sånn utfordringen har vært er bra :) Selvom jeg ikke har vært så flink da..
Det stemmer nok siden det er publisert..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg syns også sånn utfordringen har vært er bra :) Selvom jeg ikke har vært så flink da..
Det stemmer nok siden det er publisert..


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis ikke noen har noen spesielle forslag så kan vi vel bare kjøre en uke til da? Men kunne vært gøy med en liten vri eller noe. F.eks. hvilket lag som klarte å gå lengst eller noe, men det er jo vanskelig ettersom vi ikke alle har det samme utstyret.
 
Okey, jeg har nå spist meg kvalm på iskrem og smågodt. Vi har fremdeles flere liter is i fryseren og masse smågodt i skapet, men jeg har nå bestemt helt sikkert at det kun var i dag jeg tar kosedag. I morgen er det tilbake på normalen igjen. Var nede i gangen og prøvde den fine korte trenchcoaten min, som er litt for trang og som jeg har begynt å innse at man må være ganske tynn for å kunne bruke, så jeg skal bruke den som motivasjon litt framover. Den er jo så fiin og myk!
 
Hvis ikke noen har noen spesielle forslag så kan vi vel bare kjøre en uke til da? Men kunne vært gøy med en liten vri eller noe. F.eks. hvilket lag som klarte å gå lengst eller noe, men det er jo vanskelig ettersom vi ikke alle har det samme utstyret.
Kan være vi starter alle mot alle nå, så bør kanskje vente med å legge ut utfordring..
 
Pissdag! Har som sagt ikkje følt meg i så god form denne veka. Etter ein tur på legevakten i ettermiddag ligg eg no til observasjon på Haukeland med smerter i bryst, rygg og mage. Hjertet var fint både på EKG og ultralyd, har tatt røntgen av mage og lunger. Ein lege snakka så vidt om mulig magesår, men vi må vente på resultat av røntgen.

Enn så lenge er morfinen min gode venn, eg har til og med fått sove litt. Trur nok det blir ei lang natt...

Du positive er at eg ikkje rakk å ete opp verken smågodtet eller ostepoppen, og eg orka ikkje mat då vi skulle innom burger king. Aldri så galt at det ikkje er godt for noko...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Pissdag! Har som sagt ikkje følt meg i så god form denne veka. Etter ein tur på legevakten i ettermiddag ligg eg no til observasjon på Haukeland med smerter i bryst, rygg og mage. Hjertet var fint både på EKG og ultralyd, har tatt røntgen av mage og lunger. Ein lege snakka så vidt om mulig magesår, men vi må vente på resultat av røntgen.

Enn så lenge er morfinen min gode venn, eg har til og med fått sove litt. Trur nok det blir ei lang natt...

Du positive er at eg ikkje rakk å ete opp verken smågodtet eller ostepoppen, og eg orka ikkje mat då vi skulle innom burger king. Aldri så galt at det ikkje er godt for noko...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uff, håper de finner ut hva det er og får ordnet det! God bedring! :)
 
Pissdag! Har som sagt ikkje følt meg i så god form denne veka. Etter ein tur på legevakten i ettermiddag ligg eg no til observasjon på Haukeland med smerter i bryst, rygg og mage. Hjertet var fint både på EKG og ultralyd, har tatt røntgen av mage og lunger. Ein lege snakka så vidt om mulig magesår, men vi må vente på resultat av røntgen.

Enn så lenge er morfinen min gode venn, eg har til og med fått sove litt. Trur nok det blir ei lang natt...

Du positive er at eg ikkje rakk å ete opp verken smågodtet eller ostepoppen, og eg orka ikkje mat då vi skulle innom burger king. Aldri så galt at det ikkje er godt for noko...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Huff og huff!! Masse masse god bedring❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff og huff!! Masse masse god bedring❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
Puh! Gallesteinanfall. Vondaste eg har vore med på, men heldigvis ufarleg. Heime igjen etter to døgn til observasjon, utan større sannsynlighet for å få det igjen enn det alle andre har, visstnok.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Puh! Gallesteinanfall. Vondaste eg har vore med på, men heldigvis ufarleg. Heime igjen etter to døgn til observasjon, utan større sannsynlighet for å få det igjen enn det alle andre har, visstnok.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så uheldig du har vært:( Men godt det er ufarlig da i det minste.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp