Skravletråd for lag GRØNN

Mhm, sånn jeg også har forstått det.
Men; hva med dag 4, det er vel en hviledag i skjemaet? Blir det hviledag for oss og eller skal vi hoppe over og ta neste dag i stedet?
Føler det blir feil og sette opp 20poeng uten å trene...
 
Men; hva med dag 4, det er vel en hviledag i skjemaet? Blir det hviledag for oss og eller skal vi hoppe over og ta neste dag i stedet?
Føler det blir feil og sette opp 20poeng uten å trene...

Det er vel kanskje mest hvis man skal gjennomføre hele skjemaet, tviler på at det blir nødvendig. Jeg kommer i alle fall til å trene.
 
Hei alle grønne :)

Gleder meg å være her på grønt lag :) Er en gammel traver her i slankekrigen ;)

Jeg ble dessverre forsen å melde meg på slankekrigen første ukesutfordring :( Jeg som skulle være helt godtefri denne uken :D Hehe

Håper alle er godt i gang :)
 
Hei alle grønne :)

Gleder meg å være her på grønt lag :) Er en gammel traver her i slankekrigen ;)

Jeg ble dessverre forsen å melde meg på slankekrigen første ukesutfordring :( Jeg som skulle være helt godtefri denne uken :D Hehe

Håper alle er godt i gang :)

Helt godtefri hele uken, det klarer jeg nok ikke :) men alt med måte, mengdebegrensning er vel mitt stikkord i ukene fremover :).

Du som har vært med tidligere, hadde det en effekt? syntes du det var lettere å gå ned i vekt under konkurransen?
 
Hei alle grønne :)

Gleder meg å være her på grønt lag :) Er en gammel traver her i slankekrigen ;)

Jeg ble dessverre forsen å melde meg på slankekrigen første ukesutfordring :( Jeg som skulle være helt godtefri denne uken :D Hehe

Håper alle er godt i gang :)
Var det ikke ut dagen i dag til å melde seg på da?:) vi mangler også en lagleder, om du ønsker?:)
 
Helt godtefri hele uken, det klarer jeg nok ikke :) men alt med måte, mengdebegrensning er vel mitt stikkord i ukene fremover :).

Du som har vært med tidligere, hadde det en effekt? syntes du det var lettere å gå ned i vekt under konkurransen?

Tenkte å være godtefri helst hele fredagen og frem til lørdag kveld :)

Slankekrigen og ukesutfordringene har hatt stor effekt hos meg. Så når jeg har 100 % fokus går jeg lettere ned.

På denne tiden i fjord hadde jeg min beste periode. Og var helt godtefri i mange uker.

Men pluselig er jeg tilbake til same utgangspunkt med 77.7 kg , kjedelig , men får bare starte med en ny start :)
 
Var det ikke ut dagen i dag til å melde seg på da?:) vi mangler også en lagleder, om du ønsker?:)

Det stodd innen mandag kl 20 og jeg så det litt sent ...

Tror ikke jeg kan være lagleder , for er helt bak mål når det gjelder prosentrekning ...

Hehe ;)
 
Noen som vet om jeg kan kjøre planker og kneblet nå, 11 uker etter ks? Situps må jeg vel vente med iallefall :)
 
Hei folkens!

Eg har heller ikke vore med på dette før og har tydelegvis gått glipp av heile utfordringa for denne veka. Sett vi er fleire i same båt, og har spurt pent(?) om vi kan ha litt slækk denne første veka... Er jo dumt om mange ikke får vore med fordi dei ikke har fått med seg reglane med det same.

Nåja.

Eg er i alle fall 31 år, mamma til ein gut på åtte og ei jente på seks. Bur på Vestlandet saman med min kjære, ungane er hos faren annankvar helg. Eg går på arbeidsavklaringspengar mens eg/NAV leitar etter ein jobb eg kan gjere samtidig som eg tar meg av guttungen som har spesielle behov (og dermed f. eks. ikkje kan gå på SFO, så eg kan berre jobbe om formiddagen).

Eg har vore for tung heilt sidan puberteten, kom meg ned i brukbar vekt til eg gifta meg i 2004, men 9 år og to svangerskap seinare har eg aldri vore tilbake der eg vil vere. No skal eg imidlertid gifte meg igjen om halvanna år og då nektar eg plent å vere feit! Det endelege målet er å vere under 80, så eg har nesten 30 kg eg vil ha av. Det BØR jo vere mulig i løpet av 18 mnd!?

Eg og forloveden min har avtale om null digg fram til vi skal på ferie i slutten av mars. Har klart sånt før, utan problem, så det skal nok gå bra. Og så må eg komme i gang med trening etter ferien, må benytte sjansen til å trene på dagtid før eg får meg ny jobb...

Synest dette er kjempespennande, gleder meg til å begynne!

... Og sjå, det blei ei heil avhandling gitt! Sånn går det når ein ikkje får sove.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kva er det forresten ein lagleiar skal gjere, og når? Ser fredager er nevnt, dei neste fredagene er eg med jentungen på teaterøving så eg er vekke frå pc-en frå 16 til 21, antagelig ein del i helger og. Men viss det som skal gjerast kan gjerast til andre tider (og viss nokon forklarer meg det), kan eg sikkert lede.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kva er det forresten ein lagleiar skal gjere, og når? Ser fredager er nevnt, dei neste fredagene er eg med jentungen på teaterøving så eg er vekke frå pc-en frå 16 til 21, antagelig ein del i helger og. Men viss det som skal gjerast kan gjerast til andre tider (og viss nokon forklarer meg det), kan eg sikkert lede.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjempefint hvis du kan gjøre det!
Litt usikker hva som må gjøres, muligens noen andre her kan svare på det...?
 
Last edited:
Noen som vet om jeg kan kjøre planker og kneblet nå, 11 uker etter ks? Situps må jeg vel vente med iallefall :)

Jeg aner dessverre ikke. Du kan jo muligens høre med helsesøster/lege på helsestasjonen, eller kanskje noen her inne vet :)
 
Kva er det forresten ein lagleiar skal gjere, og når? Ser fredager er nevnt, dei neste fredagene er eg med jentungen på teaterøving så eg er vekke frå pc-en frå 16 til 21, antagelig ein del i helger og. Men viss det som skal gjerast kan gjerast til andre tider (og viss nokon forklarer meg det), kan eg sikkert lede.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Tror det var veldig strengt på kl.slett"/
 
Back
Topp