Skravletråd for Fiolett :)

Kan dere krysse fingrene forat det ikke blåser så mye i morra?? Vi skal jo på grilltur i skogen og idag blåste det en sur vind,så hvis den er der i morra også så dropper vi det :( og da er det en som blir lei seg!
 
Kan dere krysse fingrene forat det ikke blåser så mye i morra?? Vi skal jo på grilltur i skogen og idag blåste det en sur vind,så hvis den er der i morra også så dropper vi det :( og da er det en som blir lei seg!
Jeg skal krysse fingrene! :) håper det blr bra vær og at dere får en super tur :)
 
Så flinke dere er fiolett:D

her har det gått idass! hehe...men prøver igjen;)
 
Så flinke dere er fiolett:D

her har det gått idass! hehe...men prøver igjen;)
Her går det rett i septikktanken :-(
Dumme meg ødelegger alt arbeidet gjennom uken med å spise for mye og trene for lite i helgene :-(((( Samme feil om og om igjen. Tror jeg må være gal!!!

Nå har jeg akkurat fullført 5 km på mølla. 45 min tok det, begynte forsiktig siden det er så lenge siden sist! Til gjengjeld har jeg aldri løpt 45 min sammenhengende før!!!
All ære til Fres!!!
 
Her går det rett i septikktanken :-(
Dumme meg ødelegger alt arbeidet gjennom uken med å spise for mye og trene for lite i helgene :-(((( Samme feil om og om igjen. Tror jeg må være gal!!!

Nå har jeg akkurat fullført 5 km på mølla. 45 min tok det, begynte forsiktig siden det er så lenge siden sist! Til gjengjeld har jeg aldri løpt 45 min sammenhengende før!!!
All ære til Fres!!!

Kjenner igjen den ja. Har stått på så hardt denne uka men ble så deppa pga ingen vektreduksjon, så har trøsta meg med det ene og andre i helga, er faen meg helt skutt i hue :director
 
Jeg tok en runde med jillian og, så har forbrent over 600 kcal i dag! Håper det kan gjøre litt opp for syndene mine i løpet av helgen.
 
Ser lag rød har laget en oversikt over prosentvis nedgang på laget.. Kanskje vi skulle laga en sånn også? Blir litt motivasjon det og :)
 
Har dere sjekket hvor mange kcal pannekaker inneholder?
:/(

Altfor mange!!!
 
Har dere sjekket hvor mange kcal pannekaker inneholder?
:/(

Altfor mange!!!
Vet det er altfor mange, men ikke hvor mange :p så om du har regnet ut må du gjerne legge ut oppskrift og kaloriinnhold her :) jeg bruker ekstreme mengder bacon når jeg spiser pannekaker, i tillegg til at jeg har sukker og fett på pannekakene, hjelper jo ikke ankurat på! Også er jeg veldig glad i pannekaker også...
 
Med denne oppskriften:

4 egg
6 dl lettmelk
200 g hvetemel
50 g havregryn
30 g smør (for å slippe å smøre panna mellom hver gang)
Salt


Da blir det ca 187 kcal pr pannekaker!!!

Røra alene gir ca 8 pannekaker.

Skal jeg lage det igjen skal det byttes ut ennå mere hvetemel med havregryn!!!
 
Min pannekake middag er sikkert nok kalorier for en uke :p enda godt jeg ikke har spist pannekaker på en stund :)
 
Alle sammen!! Bli med på ukesutfordringen!! Jeg er omringet av det røde laget :O
 
Snakker litt for meg selv her

Du vet du har trent hardt nok når du nesten spyr under treningen!!! ;)
 
Uff kjenner igjen det ja .-)

går det fortsatt tregt hos deg? rart det der...du som er SÅ flink...du fortjener jo virkelig nedgang!!=)
Litt flaut å si det men jeg veier 67kg nå(ny startvekt....igjen!! 1mars..ny veiing til fredag)... var 60kg i jula.. sa du jojo???:p
 
Back
Topp