Skravletråd for apriljentene

Å hei og hå...der skjedde det noe rart! Haha. Datateknisk som jeg er ;)

Jeg får alltid bronkitt ved forkjølelse:( slitsomt.
Huff, kan tenke meg at det må være slitsomt ja. Er du lenge syk før du blir frisk igjen? Noen tips til hvordan man kan bli fortere frisk?? :happy:

Huff, kan tenke meg at det må være slitsomt ja. Er du lenge syk før du blir frisk igjen? Noen tips til hvordan man kan bli fortere frisk?? :happy:
Normalt så tar jeg kosylan(hostesaft på resept) men turte ikke det nå. Sitter enda litt igjen, vil liksom ikke gi seg helt.

Tusen tusen takk for det! Håper det blir bedre snart :-) Får du bronkitt etter hver forkjølelse? Har aldri hatt dette før, og syns det er helt grusomt. Blir like "syk" som mannfolka jeg :hungover:

God bedring til deg også, godt du kan få slappe av og bli frisk igjen da.
Nja, 50/50 tenker eg. Håpar ikkje det blir så ille no. Brukar vanlegvis cosylan eller solvipect comp., men det går sikkert ikkje an no. Får i det minste trimma magemusklane....

Fikk brev i posten før helgen, om at de har flyttet OUL-timen min fra 08 på morgenen til 12:30!
Jeg BLE så sur.... Jeg pendler til jobb og får ikke jobbet den dagen om jeg skal ha midt på dagen. Om jeg ringer og vil bytte er jeg redd for å få en dato som er senere. DET vil jeg jo heller ikke. Jeg synes det er lenge nok å vente til 06.nov! :P
Kan jo evt spørre om å bytte, og om det blir en senere dato beholder jeg? Men jeg føler meg jo barnslig teit da ;D

Sånn ellers har jeg spist et herlig brett med sushi. DET Var herlig ;D Ble i litt bedre humør. Men bare bittelitt.

Forkjølelse er noe drit! Tredje dagen min og er allerede lei. Det skjer selvfølgelig mens jentungen er forkjølet og mannen hangler litt.

Vet jo at dette er normalt og slet mye med det med førstemann, men det blir aldri greit allikevel..

Hadde helt glemt hvor vondt det er. men da er jeg ikke aleine om å få det så tidlig i svangersakpet. Har også ett lår som sovner,selv når eg går. kjenner låret blir helt numment og små stikninger :P
Det med nummenhet hadde jeg helt glemt at jeg hadde forrige svangerskap. Fikk råd hos fysioterapeut om å passe på å ikke la knærne skli inn eller ut til siden da jeg reiste meg opp. Det er typisk gravide sa han, pga magen/ dårlig vaner :-)

Kjenner jeg begynner å bli lei av å våkne så tidlig som i 4-draget nesten hver dag. Har hatt noen bra dager hvor jeg har fått sovet igjen etter å ha vært på do. Men i dag var jeg lys våken igjen. Så nå sitter jeg på stua for ikke å forstyrre samboer og har nettopp spist fire(!) knekkebrød fordi jeg var så sulten. Gleder meg til denne ekstremsulten går over, er så slitsomt å måtte spise i tide og utide, og når man ikke en gang har lyst på mat :shifty:

Det med nummenhet hadde jeg helt glemt at jeg hadde forrige svangerskap. Fikk råd hos fysioterapeut om å passe på å ikke la knærne skli inn eller ut til siden da jeg reiste meg opp. Det er typisk gravide sa han, pga magen/ dårlig vaner :)
Da skal jeg ha det i bakhode å se om kanskje det kan hjelpe. takk for rådet :D

Har vi en egen tråd om vogner? fant bare en gammel fra 2013 :P
Men er det noen her som har tenkt/kjøpt vogn? Jeg blir ikke klok på alle vognene som er ute, og ikke minst det å sammenligne pris,størrelse, komfor osv.
Vil helst ha en som man kan bruke både baby,sportsdel og at man kan feste isofix bilsete på.
Samt at den er fin :) Har også egentlig vært i mot 3hjulinger, ettersom jeg opplever at disse ikke er like stødige,men hørt at de nye idag er bra.. noen forslag/tips?

Back
Topp