Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, kan tenke meg at det må være slitsomt ja. Er du lenge syk før du blir frisk igjen? Noen tips til hvordan man kan bli fortere frisk??Jeg får alltid bronkitt ved forkjølelse slitsomt.
Normalt så tar jeg kosylan(hostesaft på resept) men turte ikke det nå. Sitter enda litt igjen, vil liksom ikke gi seg helt.Huff, kan tenke meg at det må være slitsomt ja. Er du lenge syk før du blir frisk igjen? Noen tips til hvordan man kan bli fortere frisk??
Nja, 50/50 tenker eg. Håpar ikkje det blir så ille no. Brukar vanlegvis cosylan eller solvipect comp., men det går sikkert ikkje an no. Får i det minste trimma magemusklane....Tusen tusen takk for det! Håper det blir bedre snart Får du bronkitt etter hver forkjølelse? Har aldri hatt dette før, og syns det er helt grusomt. Blir like "syk" som mannfolka jeg
God bedring til deg også, godt du kan få slappe av og bli frisk igjen da.
Det med nummenhet hadde jeg helt glemt at jeg hadde forrige svangerskap. Fikk råd hos fysioterapeut om å passe på å ikke la knærne skli inn eller ut til siden da jeg reiste meg opp. Det er typisk gravide sa han, pga magen/ dårlig vanerHadde helt glemt hvor vondt det er. men da er jeg ikke aleine om å få det så tidlig i svangersakpet. Har også ett lår som sovner,selv når eg går. kjenner låret blir helt numment og små stikninger
Eg va sjå legen i går å ska t jordmor i måro må eg ha me meg urinprøve igjenn då ?
Haha det gjør jeg å når jeg ser fødsler xDSitter å ser på fødeavdelingen (opptak) Jeg presser i takt med mødrene på TV'n Hehe.....
For to dager siden måtte gamlebikkja ta sin siste reis.. Er så ufattelig trist ❤
Huff så trist det er ikke noe gøy altsåFor to dager siden måtte gamlebikkja ta sin siste reis.. Er så ufattelig trist ❤
Jeg får alltid bronkitt ved forkjølelse slitsomt.
Da skal jeg ha det i bakhode å se om kanskje det kan hjelpe. takk for rådetDet med nummenhet hadde jeg helt glemt at jeg hadde forrige svangerskap. Fikk råd hos fysioterapeut om å passe på å ikke la knærne skli inn eller ut til siden da jeg reiste meg opp. Det er typisk gravide sa han, pga magen/ dårlig vaner
Heheh, så på newton med datteren min, og følte eg lå på klinikken, pustet og presset og tårene kom, hahahHaha det gjør jeg å når jeg ser fødsler xD