Skravletråd for apriljentene

Har vi en egen tråd om vogner? fant bare en gammel fra 2013 :P
Men er det noen her som har tenkt/kjøpt vogn? Jeg blir ikke klok på alle vognene som er ute, og ikke minst det å sammenligne pris,størrelse, komfor osv.
Vil helst ha en som man kan bruke både baby,sportsdel og at man kan feste isofix bilsete på.
Samt at den er fin :) Har også egentlig vært i mot 3hjulinger, ettersom jeg opplever at disse ikke er like stødige,men hørt at de nye idag er bra.. noen forslag/tips?

Ikke kjøpt vogn enda... Tørr ikke så tidlig... Men har sett mye! Ønsker meg en emaljubga Edge duo. Jeg vil heller ikke ha tre hjul. Synes ikke det er noe fint og er redd for at det ikke er helt stødig... Og tenker også det er vanskelig å komme fram når vinteren, isen og snøen kommer... Ser mange ønsker en vogn som tar så liten plass som mulig, men jeg vil ha en vogn med god plass. Tenker at baby er stor når høsten og vinteren kommer og da skal det vinterpose og alt mulig oppi... Og føler at en stor bag er varmere og lunere enn de små....

Æsj, kjøpte prøvde å høre på babyens hjerteslag nå og hørte ingenting. Vet jo at det ikke er alle som hører før ganske langt uti svangerskapet, men hadde jo håpa likevel.

Søsteren min har en doppler men jeg får ikke lov å låne den før jeg er ca. 15 uker på vei da hun sier at det kan være vanskelig å finne hjertelyden så tidlig og at hun ikke vil at jeg skal bli unødig bekymret over å ikke finne den:happy:

Søsteren min har en doppler men jeg får ikke lov å låne den før jeg er ca. 15 uker på vei da hun sier at det kan være vanskelig å finne hjertelyden så tidlig og at hun ikke vil at jeg skal bli unødig bekymret over å ikke finne den:happy:

Det er nok ikke så dum tankegang det der altså! Var heldigvis veldig forberedt på at jeg ikke kom til å høre noe, så ble bare litt skuffa og ikke superstressa. Får smøre meg med tålmodighet og prøve om en uke eller noe. :)

Det er nok ikke så dum tankegang det der altså! Var heldigvis veldig forberedt på at jeg ikke kom til å høre noe, så ble bare litt skuffa og ikke superstressa. Får smøre meg med tålmodighet og prøve om en uke eller noe. :)
Ja, altså hadde jeg hatt en doppler i nærheten så hadde jeg nok ikke klart å la være å høre. Er nok for nysgjerrig:happy::p

Ja, altså hadde jeg hatt en doppler i nærheten så hadde jeg nok ikke klart å la være å høre. Er nok for nysgjerrig:happy::p

Haha, det skjønner jeg veldig godt! :) Men har jo lest at det er litt delte meninger om bruk av doppler, så håper jeg klarer å stagge nysgjerrigheten min nok slik at jeg ikke prøver hver bidige dag o_O

Haha, samboer stakkars ble sendt i dusjen midt i lørdagskosen fordi jeg synes han stinker sånn :hilarious: Er ikke lett å bo sammen med en med bedre luktesans enn en narkohund ;p

Har dokker hatt ei fin helg?

Her har det vore avslapping heile helga sidan ungane er hos faren. Godt å sove utan avbrudd (bortsett frå at eg sjølvsagt må tisse...)! Og så har vi vore på ul i dag.

Har for det meste jobbet å vært hos min søster som har 4 små gutter i alderen 2-5 så det har jo vært veldig god trening:happy:;)

Har for det meste jobbet å vært hos min søster som har 4 små gutter i alderen 2-5 så det har jo vært veldig god trening:happy:;)
Åhoi! Det hørtes travelt ut! Er det tvillingar inni der, eller berre mange tette?

Gubben har satt på vekkeklokka 04.15 for å se på månen i natt.. det vakke veldig fristende nå..ZzZzzz...

Gubben har satt på vekkeklokka 04.15 for å se på månen i natt.. det vakke veldig fristende nå..ZzZzzz...
Noe spesielt med månen i natt? :) Eller.. Regner jo med det er det, siden noen frivillig vil våkne på den tiden. Jeg er sikkert våken selv, men det er helt uten vekkeklokke :p

Noe spesielt med månen i natt? :) Eller.. Regner jo med det er det, siden noen frivillig vil våkne på den tiden. Jeg er sikkert våken selv, men det er helt uten vekkeklokke :p
Måneformørkelse! Eg har ikkje fått sove enno, så eg orkar nok ikkje stå opp igjen når eg først sovnar.

Blodmåne og supermåne! 18 år til neste gang, og da er det ikke i Norge. Frøkna i huset var likesågodt våken fra ca 02.00-05.00, så da fikk vi sett det vi også... Tjohooo!!

Kjenner jeg er stressa over eksamenene i år. Har vært så trøtt og uggen fram til nå at jeg kun har hatt energi til et par forelesninger. Sover fortsatt mye, men føler jeg har mer overskudd nå enn tidligere. Får håpe tanken på lille spire også gjør at jeg klarer å yte maks fram mot jul.

Kjenner jeg er stressa over eksamenene i år. Har vært så trøtt og uggen fram til nå at jeg kun har hatt energi til et par forelesninger. Sover fortsatt mye, men føler jeg har mer overskudd nå enn tidligere. Får håpe tanken på lille spire også gjør at jeg klarer å yte maks fram mot jul.
Samme her. Sovna på et par forelesninger også.. men har vært på alle, skulle bare ønske jeg hadde fått lest så mye som jeg skulle ønske!

Samme her. Sovna på et par forelesninger også.. men har vært på alle, skulle bare ønske jeg hadde fått lest så mye som jeg skulle ønske!

Da er du flinkere enn meg hvertfall! Har ikke kommet meg på de tidlige forelesningene fordi jeg har slitt sånn med søvnen.
Vi får håpe 2. trimester fører med seg mer energi til både forelesninger og lesing :)

Back
Topp