Skravletråd for apriljentene

Idag fikk vi solgt leiligheten vår :D
Fikk prisantydning for den,så er fornøyd med det. Nå flytter vi om en mnd ca, gleder meg til å feire jul i nytt hus,det ska bli så digg :D

Gratulerer med salg av leiligheten! :D Må være kjempebra følelse å ha fått solgt denne og kun kunne glede seg til innflytting i det nye huset. :)

Gratulerer med salg av leiligheten! :D Må være kjempebra følelse å ha fått solgt denne og kun kunne glede seg til innflytting i det nye huset. :)
Tusen takk :)

Ja gleder meg veldig, blir deilig å flytte inn i nytt hus,bedre plass og ikke minst større uteplass, har savnet det :)
Så 1 november overtar de nye leiligheten her,å da er det bare å nyte førjulstiden i nytt hus og kunne slappe av :)

Noen her som har fått leggkramper?
Jeg hadde det med eldste jenta, men ikke før i siste trimester. I natt våknet jeg av intense krampe smerter i ene foten, er i første trimester. vanlig å få det så tidlig?
Spør fordi jeg lurer på om det er svangerskapsrelatert, eller om det kan være noe symptomer på andre plager jeg har

Jeg har leggkramper som kommer og går, også i første trimester. Jeg kan ha det til vanlig (når jeg ikke er gravid) også, men det er en god stund siden, samt at de er både hyppigere og kraftigere nå.

Hadde helt glemt hvor vondt det er. men da er jeg ikke aleine om å få det så tidlig i svangersakpet. Har også ett lår som sovner,selv når eg går. kjenner låret blir helt numment og små stikninger :P

Hadde helt glemt hvor vondt det er. men da er jeg ikke aleine om å få det så tidlig i svangersakpet. Har også ett lår som sovner,selv når eg går. kjenner låret blir helt numment og små stikninger :P

Jeg fikk det mest sent med førstemann, men kjenner det godt nå. Klarte nesten ikke gå 5 meter inne i går :(

Herreguud for en dag. Verste dagen hittil med doturer og spy. Måtte på handel og kjøpe inn mat og bursdagsgave idag. Det var helt forferdelig.Måtte stoppe innimellom hyllene på butikken for å ikke spy. Føles ut som jeg er skikkelig fullsjuk idag. :(:eek:
føler meg deg!
Fyllesjuk er en god beskrivelse, i dag har jeg gått med spy i halsen hele dagen, orker ikke mat, og er så trøtt at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg... deprimerende å tenke på at det er 6.5 mnd igjen!

Jeg har vondt i halsen.. Håper det bare blir med det.. Ellers er formen fin. God helg alle ❤️

I dag skal jeg ned til legen for å lære å sette fragmin-sprøyter og sov på sofaen i natt fordi jeg er lei meg for at mannen ikke blir med på timen. Er LIVREDD sprøyter og kunne godt tenke meg at han også ser hvordan det skal gjøres i tilfelle det kommer en dag da jeg ikke klarer det selv... jeg gruer meg så uendelig :-( har begynt å gråte flere ganger i dag...

I dag skal jeg ned til legen for å lære å sette fragmin-sprøyter og sov på sofaen i natt fordi jeg er lei meg for at mannen ikke blir med på timen. Er LIVREDD sprøyter og kunne godt tenke meg at han også ser hvordan det skal gjøres i tilfelle det kommer en dag da jeg ikke klarer det selv... jeg gruer meg så uendelig :-( har begynt å gråte flere ganger i dag...
Huff :-( føler med deg. Masse lykke til <3

Graviditet og bronkitt burde vært forbudt. Hoster så lungene kommer opp snart! Men til gjengjeld kan eg slappe av på soffan og se "sex og singelliv" på tv' n mens mannen er ute med barna. Aldri så gale at det ikke er godt for noe ;-)

Graviditet og bronkitt burde vært forbudt. Hoster så lungene kommer opp snart! Men til gjengjeld kan eg slappe av på soffan og se "sex og singelliv" på tv' n mens mannen er ute med barna. Aldri så gale at det ikke er godt for noe ;-)
Kjenner følelsen! Eg har lagt strak ut med voldsom forkjølelse sidan onsdag, og hosten begynte i natt. Pleier å få bronkitt i etterkant av forkjølelse. Det positive er at eg kan sove og sove og sove og hoste og snørre så masse eg vil, mens mannen kjører og hentar jentungen på teatret, samt ryddar og gjer klart til barnebursdag og familiebesøk i morgon...

God bedring til deg!

Edit: Å søren plukke! Skulle liksom ikkje bruke mitt vanlige nick her før etter ul, men det får våge seg. Ikkje rart eg ikkje fann skjult forum. Haha.

Kjenner følelsen! Eg har lagt strak ut med voldsom forkjølelse sidan onsdag, og hosten begynte i natt. Pleier å få bronkitt i etterkant av forkjølelse. Det positive er at eg kan sove og sove og sove og hoste og snørre så masse eg vil, mens mannen kjører og hentar jentungen på teatret, samt ryddar og gjer klart til barnebursdag og familiebesøk i morgon...

God bedring til deg!

Edit: Å søren plukke! Skulle liksom ikkje bruke mitt vanlige nick her før etter ul, men det får våge seg. Ikkje rart eg ikkje fann skjult forum. Haha.

God bedring til deg!

Tusen tusen takk for det! Håper det blir bedre snart :-) Får du bronkitt etter hver forkjølelse? Har aldri hatt dette før, og syns det er helt grusomt. Blir like "syk" som mannfolka jeg :hungover:

God bedring til deg også, godt du kan få slappe av og bli frisk igjen da.

Tusen tusen takk for det! Håper det blir bedre snart :-) Får du bronkitt etter hver forkjølelse? Har aldri hatt dette før, og syns det er helt grusomt. Blir like "syk" som mannfolka jeg :hungover:

Jeg får alltid bronkitt ved forkjølelse:( slitsomt.

Jeg får alltid bronkitt ved forkjølelse:( slitsomt.

Back
Topp