Skravletråd for apriljentene

87cbe3d40703385a206b5afbc8c3f557

Klappet og klart!! :D

Idag har jeg fri! Har levert snuppa i barnehagen, og nå skal jeg drive dank resten av dagen :)

I dag kommer svigermor på overnatting ettersom mannen skal på ølsmaking. Det fortjener han så absolutt etter de ukene vi har vært gjennom, men det er andre kvelden på rad han er borte og da trenger jeg litt hjelp med 2-åringen. Heldigvis sa svigermor at hun gjerne kunne komme, så da blir jentekveld i huset :)
Og så skal jeg hente en pakke med nydelig garn etterpå, så da blir det snart babyteppe nummer to (det første ble visst dukketeppe.. :oops:)

Lurer på hvordan jeg skal klare å fungere med et så lavt energinivå ! Absolutt alt er et tiltak og jeg er stuptrøtt hele tiden.. Rett på jobb og hjem å vaske, heheh, ja liksom :p En dag på jobb er igrunnen mer en nok ! Flere som helst foretrekker å sove hele dagen ? :p

Jeg må si at jeg nå er i min 3. dag som nesten kvalm- og ihvertfall spyfri. :) Hadde vært deilig å slippe nå. Men energinivå er fortsatt ikke der det har vært før. :) Blir litt rydding og vasking hver dag, da jeg ellers ikke orker. Må jo ha energi til 2åringen i huset også. :)

Jeg har blitt 40% sykemeldt og for første gang i sv.skapet har jeg kommet fra jobb uten hodepine, orket å handle, lage middag, vaske opp OG stelle 3-åringen. :D *stolt* Mannen er på jobbreise hele uken, så jeg har ikke så mye valg, men det var jammen godt å ikke være helt ødelagt etter jobb. :)

Jeg drømmer om mat, men ungen vil såklart ikke sovne i kveld. All verdens unnskyldninger, hun er tørst, hørte en lyd, hun har vondt i skuldra, det svir i halsen og klør i rumpa. Unger altså. :p Jeg skulle gjerne sovet litt, men det har ikke hun noen planer om...

Jeg må si at jeg nå er i min 3. dag som nesten kvalm- og ihvertfall spyfri. :) Hadde vært deilig å slippe nå. Men energinivå er fortsatt ikke der det har vært før. :) Blir litt rydding og vasking hver dag, da jeg ellers ikke orker. Må jo ha energi til 2åringen i huset også. :)
Hurra for 3 spyfrie dager :D

Fikk ikke sove igjen etter at jeg tissa i natt, men av en el annen grunn er jeg skikkelig smørblid idag. Haha! Good helg alle ❤️

Back
Topp