snarttobarnsmor92
Forelsket i forumet
Trøtt igjen nå, så får nok sove om 2 minutters tid :-D tar på å være gravid ;-)Bare å skravle litt her så blir du nok trett igjen Håper du får sove i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt igjen nå, så får nok sove om 2 minutters tid :-D tar på å være gravid ;-)Bare å skravle litt her så blir du nok trett igjen Håper du får sove i natt
Så braTrøtt igjen nå, så får nok sove om 2 minutters tid :-D tar på å være gravid ;-)
Kos deg på tur
Klappet og klart!!
Kos deg masse!
Klappet og klart!!
Nyt dagen hørtes deilig utIdag har jeg fri! Har levert snuppa i barnehagen, og nå skal jeg drive dank resten av dagen
Idag har jeg fri! Har levert snuppa i barnehagen, og nå skal jeg drive dank resten av dagen
Så gøy herlig å få se at det faktisk ER noe inni derVært på tidlig ultralyd i dag, og fikk se et bankende hjerte <3 Ble satt tilbake 2 dager, så nå er jeg 8+5.
Hurra for 3 spyfrie dagerJeg må si at jeg nå er i min 3. dag som nesten kvalm- og ihvertfall spyfri. Hadde vært deilig å slippe nå. Men energinivå er fortsatt ikke der det har vært før. Blir litt rydding og vasking hver dag, da jeg ellers ikke orker. Må jo ha energi til 2åringen i huset også.