Skravletråd for apriljentene

Jeg er så hinsides trøtt og kvalm om dagene. Klarer ikke å gjøre noe som helst. Gjør ikke mer enn jeg må. Ligger for det meste på sofaen. Håper ikke det er bare meg :p:D

Hva skal dere gjøre i dag da jenter? Her blir det husvask ;) Og litt hjemmekontor :)
Jeg skal vaske bad (ser ikke ut - jeg har utsatt det alt for lenge pga kvalme, men nå blir jeg kvalm av badet så da må jeg bare nødt ) :p

Så skal jeg handle inn til 4 dager på jakt. Og pakke.. pusse og smøre hagla.. smøre sko.. Alt med seg. Deretter på møte I kveld. .. og må vel få laget middag før jeg sender kids avgårde til faren dems når han kommer hjem fra indre Troms.

Veldig glad for at jeg har fri fra skolen i dag!

Jeg skal vaske bad (ser ikke ut - jeg har utsatt det alt for lenge pga kvalme, men nå blir jeg kvalm av badet så da må jeg bare nødt ) :p

Så skal jeg handle inn til 4 dager på jakt. Og pakke.. pusse og smøre hagla.. smøre sko.. Alt med seg. Deretter på møte I kveld. .. og må vel få laget middag før jeg sender kids avgårde til faren dems når han kommer hjem fra indre Troms.

Veldig glad for at jeg har fri fra skolen i dag!
Du har litt foran deg på tapetet i dag ja :o
Jeg holder seg på å vaske badet :)
Det er så deilig med rent bad :)

Du har litt foran deg på tapetet i dag ja :o
Jeg holder seg på å vaske badet :)
Det er så deilig med rent bad :)
Det er kjempe deilig med rent bad - vanligvis er jeg ekstremt nøye med at badet skal være rent. Men etter kvalmen kom så har jeg rett og slett måttet la det flyte litt sånn generelt. (Helt utrolig at jeg har klart det, for jeg er bittelitt over middels manisk)

Hva skal dere gjøre i dag da jenter? Her blir det husvask ;) Og litt hjemmekontor :)

Skulle på yoga men var så kvalm at jeg tok ikke sjansen på å ta buss siden jeg spøy i går. Ligger på sofaen og er helt i svima. Er foreldremøte i barnehagen i kveld som jeg håper å få gått på

Jobb til 12, så studere noen timer før jeg henter favoritten i bhg :-) så skal vi kose oss med pannekaker og lek i ettermiddag :-)
Ååh... ❤ sønnen min ELSKER pannekaker... og pleier å ha det sånn annenhver uke ca, som en "premie" hvis han er flink å spiser all maten sin (les: smaker i det minste - han er sykt sær). Men nå etter kvalmen kom har jeg ikke orket tanken på å i det hele tatt lage røra... Heldigvis var han hos en kompis på søndag og der fikk han endelig pannekaker ❤ Har så dårlig samvittighet for akkurat det med de manglende pannekake middagene.. :/ Men jeg tror han tilgir meg :p

Jeg er så hinsides trøtt og kvalm om dagene. Klarer ikke å gjøre noe som helst. Gjør ikke mer enn jeg må. Ligger for det meste på sofaen. Håper ikke det er bare meg :p:D
Ikke bare deg! Hinsides trøtt! Har heldigvis en forståelsesfull samboer, men nå tror jeg han begynner å bli lei. Heldigvis 10 uker på vei nå, så håper snart at energien er tilbake!

Det er kjempe deilig med rent bad - vanligvis er jeg ekstremt nøye med at badet skal være rent. Men etter kvalmen kom så har jeg rett og slett måttet la det flyte litt sånn generelt. (Helt utrolig at jeg har klart det, for jeg er bittelitt over middels manisk)
Uffda.....høres ikke bra ut å være så kvalm. Badet er faktisk det viktigste rommet i huset å ha rent ......nest etter kjøkkenet forresten :D

Skulle på yoga men var så kvalm at jeg tok ikke sjansen på å ta buss siden jeg spøy i går. Ligger på sofaen og er helt i svima. Er foreldremøte i barnehagen i kveld som jeg håper å få gått på
Kan du ikke sende mannen i kveld så du får slappet av? :)

Han jobber desverre overtid på onsdager :-( å de mannfolka, er ikke mye de får meg seg :-P hehe hvertfall ikke min

Han jobber desverre overtid på onsdager :-( å de mannfolka, er ikke mye de får meg seg :p hehe hvertfall ikke min

Nei, de gjør ikke det. :P Vi har foreldremøte den 22.09. og samboer jobber da selvfølgelig kveldsskift. Så må spørre svigermor, om hun gidder å passe litt på jentungen, så jeg får være med litt. Men kan ikke alt for lenge heller, for ellers blir jentungen overtrøtt og helt oppspilt (som i natt). Ikke noe vits å sende mannen uansett, han har kort husk.

Den følelsen da samboeren vekker deg halv elleve på kvelden, og man selv har sovet som en stein siden kl 19. Farvel nattesøvn :-p Vært så utrolig trøtt i dag, så trengte det vel!

Back
Topp