Skravletråd for apriljentene

Alle dere som har ul så tidlig. Går dere privat eller har dere en grunn for å få det?
Jeg har også lyst å ha men har ingen grunn til det

Vi går til jordmor til svangerskapskontrollene. Og hun har et ekstratilbud med 2x 2d og 1x 3d ultralyd til 970 kr med bilder og cd. Det tok vi sist og var fornøyde. I tillegg får vi jo se den lille hver gang vi er der til kontroll.

Alle dere som har ul så tidlig. Går dere privat eller har dere en grunn for å få det?
Jeg har også lyst å ha men har ingen grunn til det
Jeg bestiller privat :)
Har gjort det i alle mine svangerskap. Syns det er betryggende å se at hjerte slår ❤️ det er så verdt pengene.

Tusen takk for alle svar :) Da satser og håper jeg på utvendig :D Jeg har bestilt privat, for jeg vil sjekke at alt er bra med den lille ♡

Ja okei. Jeg ble så bortskjemt i forje svangerskap. Hadde 3 ekstra ul pga hg. Så er rart å ikke skal ha noe ul før den ordinære i uke 18 eller tid det er

Har vært på tidlig ul, for å anslå svagerskapets lengde. Var i uke 8, innvendig. Kommer vel an på utstyret..

Ja :-) selv om i dag har jeg skikkelig mårra kvalme! Går bare svelger for å prøve å slippe å kaste opp

Jeg ble satt tilbake enda 1 dag på ul i går, men velger å ikke endre på apper etc igjen.
Fikk se hjertet slå sterkt i går og kunne så vidt se antydningen til ben og armer :Heartred 2 cm er knøttet og trives tydeligvis i mors mage :love7

Back
Topp