Jeg hadde utvendig nå denne uken (var 7+2 når jeg var )På fredag skal jeg på ultralyd weee, gleder meg ♡♡
Er 10 uker idag. Noen som vet om det da blir innvendig eller utvendig ultralyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde utvendig nå denne uken (var 7+2 når jeg var )På fredag skal jeg på ultralyd weee, gleder meg ♡♡
Er 10 uker idag. Noen som vet om det da blir innvendig eller utvendig ultralyd?
Hvis man ikke har noen komplikasjoner/bekymring så må man ta det privat å betale selvAlle dere som har ul så tidlig. Går dere privat eller har dere en grunn for å få det?
Jeg har også lyst å ha men har ingen grunn til det
Jeg bestiller privatAlle dere som har ul så tidlig. Går dere privat eller har dere en grunn for å få det?
Jeg har også lyst å ha men har ingen grunn til det
Da får du trøste deg med at formen er bedre denne gang;-)Ja okei. Jeg ble så bortskjemt i forje svangerskap. Hadde 3 ekstra ul pga hg. Så er rart å ikke skal ha noe ul før den ordinære i uke 18 eller tid det er
Jeg ble satt tilbake 5 dager, men jordmora mi vil helst gå utfra menstermimHar vært på tidlig ul, for å anslå svagerskapets lengde. Var i uke 8, innvendig. Kommer vel an på utstyret..
Lykke tilTidlig ultralyd i ettermiddag! Ca 8+2. Sååå spent! Første gang jeg er gravid, og det er så uvirkelig
Alt så ut akkurat som det skulle, og termin ble antatt akkurat likt som menstermin. Koselig å se det lille hjertet bankeLykke til
Tidlig ultralyd i ettermiddag! Ca 8+2. Sååå spent! Første gang jeg er gravid, og det er så uvirkelig