Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg bare vært i form til det... Men kvalmen øker når jeg er stresset eller trøtt...Flere av dere som blir mer kvalm/svimmel/hodeverk når dere anstrenger dere? Typisk løper, jogger, går rask. Når pulsen øker?
Holder meg helt unna , med unntak av stekt salami mange sier den fra gilde er trygg, men man velger selv tenker jeg.Jeg leser at man skal holde seg unna salami under graviditeten. Gjør dere det? Jeg craver SELVFØLGELIG på nettopp salami, men har holdt meg unna hittil..
Steikesteikesteike! Pizza med salami og spekeskinke er fantastisk godt! Eller ostesmørbrød. Eller berre steikt salami til å knaske på...! Mmmm!Jeg leser at man skal holde seg unna salami under graviditeten. Gjør dere det? Jeg craver SELVFØLGELIG på nettopp salami, men har holdt meg unna hittil..
Jeg holder meg unna.....Jeg leser at man skal holde seg unna salami under graviditeten. Gjør dere det? Jeg craver SELVFØLGELIG på nettopp salami, men har holdt meg unna hittil..
Kortid MÅ en til første kontroll ?
Takk da har eg noen veker igjen på å komme meg til legenRundt 12 uker
Man kan spise Gilde sin!Jeg leser at man skal holde seg unna salami under graviditeten. Gjør dere det? Jeg craver SELVFØLGELIG på nettopp salami, men har holdt meg unna hittil..
Samme her jeg sjekket opp hva der sto på gilde sine sider, og de sier at frysing dreper toxoplasmabakterien, og det er santJeg er holder meg unna uansett
På fredag skal jeg på ultralyd weee, gleder meg ♡♡
Er 10 uker idag. Noen som vet om det da blir innvendig eller utvendig ultralyd?
Jeg hadde utvendig ul i uke 6 så hjerte slå og fikk høre hjertelydenPå fredag skal jeg på ultralyd weee, gleder meg ♡♡
Er 10 uker idag. Noen som vet om det da blir innvendig eller utvendig ultralyd?