Skravletråd for apriljentene

Merkedag for min del; 8+2 i dag og jeg kan ikke lenger se føttene mine pga magen... :depressed:

Er det flere her inne hvor symptomene kan svinge veldig fra dag til dag? Gjerne iløpet av dagen også? Jeg har noen dager bare litt ømme bryster i mens andre dager kan jeg være skikkelig svimmel og kvalm i tillegg, kan gjerne svinge sånn fra mårra til kveld også. Bare da er det gjerne værst på mårra og formiddag også nesten helt symptom fri på ettermiddag/kveld

Er det flere her inne hvor symptomene kan svinge veldig fra dag til dag? Gjerne iløpet av dagen også? Jeg har noen dager bare litt ømme bryster i mens andre dager kan jeg være skikkelig svimmel og kvalm i tillegg, kan gjerne svinge sånn fra mårra til kveld også. Bare da er det gjerne værst på mårra og formiddag også nesten helt symptom fri på ettermiddag/kveld

Ja, opplever at det svinger :) mener å ha lest at kroppen produserer hcg-hormoner i rykk og napp, og at det gjerne er dagene med mye produksjon man er dårligst, mens andre dager er det mindre og man føler seg bra. Vet ikke om det stemmer men :p men det er iallefall helt normalt at det svinger :)

Høres jo logisk ut det det :-D er bare så annerledes å ikke være så dårlig hele tia :-P
Med forje mann var jeg dårlig fra uke tre og fikk hg uke 5+0

Han her er bare helt fantastisk i papparollen mine barn forguder han, om han er som er far for di han er dårlig på husarbeid og den biten i papparollen, men kjempe flink med barna, så er ikke i tvil om at han blir en super far

Jeg satte på den episoden med Newton (som ble vist på søndag), den om fødsel :) tenkte at det ksnskje var noe å vise barna mine. Hvertfall de to største på 9 og 11 :)
De har jo sett episodene om pubertet. Så nå når jeg planlegger å fortelle dem at vi skal ha baby, kan det kanskje være interessant å se hva som skjer i magen å hverandre de kommer ut :)
Noen andre som har vist den episoden til barna? (Er på NRK nett-tv)

Hva gjør dere i dag da?

Her er formen god akkurat nå så det utnytter jeg med å rydde! Det trengs for å si det sånn! Også tror jeg fader meg at klesvaska formerer seg på egenhånd!

Back
Topp