Skravletråd for apriljentene

Åh, sånn er jeg også! MÅ ha mat hver andre, maks hver tredje time :)
Samme her! Men om jeg ikke får i meg mat med engang blir jeg så kvalm at jeg ikke klarer å spise noe...

Akkurat sånn er det her også ! Hver andre time helst, og det er jo ikke gjennomførbart :p Huff ja sånn blir jeg også, og har som regel ikke lyst på noe :p

Ja, det er helt grusomt. :-( når jeg ikke får i meg nok mat, så blir jeg veldig kvalm med en gang og må kaste opp. :-( Forbrenner alt dobbelt så fort, det som holdt meg mett i mange timer før, holder meg nå mett i maks 2 timer.

Huff, så galt er det heldigvis ikke her, bank i bordet ! Håper så inderlig jeg slipper unna kvalmen ! Ja, det er maks to timer.. Håpløst :p

Akkurat sånn er det her også ! Hver andre time helst, og det er jo ikke gjennomførbart :p Huff ja sånn blir jeg også, og har som regel ikke lyst på noe :p
Jeg MÅ bare ha noe mat, og tar det jeg vil ha. Forrige uke ville jeg ha hapå, så spiste det! Heldigvis klarer jeg å holde meg til ost og knekkebrød stort sett ;-)

Huff ja, ny hverdag :p Jeg er heller ikke vandt til så mange måltid, og har heller ikke matlyst på topp, så hvordan dette skal gå det aner jeg ikke :p
Ikke jeg heller. ;) vi må nok bare lytte til kropper. Jeg svimler mye også så tror jeg må kjøpe jerntabletter.

Jeg MÅ bare ha noe mat, og tar det jeg vil ha. Forrige uke ville jeg ha hapå, så spiste det! Heldigvis klarer jeg å holde meg til ost og knekkebrød stort sett ;-)

Haha ja her går det i brødskive med jordbærsyltetøy og mengder av melk ! Mmm :D

Ikke jeg heller. ;) vi må nok bare lytte til kropper. Jeg svimler mye også så tror jeg må kjøpe jerntabletter.

Ja vi må nok det :) Den har jo plutselig helt nye behov, så vi må være snille og lyde ;)

Var på første kontroll hos legen igår, så ble satt tilbake litt. Så istedenfor å være 9 uker imorgen er jeg heller blitt 8+3 idag. Jaja. Går hvertfall rette veien enda, og alle prøver va fine ;)

Flere med lavt stoffskifte her? Jeg var hos legen i dag, og skal få henvisning til endokrinolog på sykehuset. Noen som har erfaring med hva slags oppfølging man får der, annet enn at de sjekker stoffskifteverdiene? :)

Her er det fastlegen som følger opp så lenge ikke det blir noen problemer:) fikk øka dose 30%første ukene. Så er det nye målinger om 2 uker allerede :)

Her er det fastlegen som følger opp så lenge ikke det blir noen problemer:) fikk øka dose 30%første ukene. Så er det nye målinger om 2 uker allerede :)

Fikk tlf i dag, med beskjed om å øke dosen med ytterligere 20 % etter anbefaling fra endokrinolog, og skal tilbake igjen om 2 uker for nye prøver. Blir visst aldri fornøyd med blodprøvesvarene mine :)

Er på dag 2 som ikke kvalm.. Håper den har gitt seg for godt! Er 8+2 idag :)

I går fikk vi bekreftet fødeplass og tid for oul <3 Flere som har fått det ennå?

Har ikke engang vært hos legen, så fødeplass er ikke bestilt enda.. Har legetime 24 september..

Back
Topp