Skravletråd for apriljentene

Matlysten min er helt jævlig nå om dagen. Har en skikkelig ekkel smak i munnen store deler av dagen som gjør at jeg ikke orker å spise så mye. I går hadde vi pasta med kjøttboller og tomatsaus, som jeg nesten ikke spiste noe av. Det smakte helt pyton :'(

Men jeg får i meg masse vann og passer på å ikke spise for mye søtt, men hvis matlysten ikke kommer tilbake snart blir det som sist; spis det jeg har lyst på så lenge jeg får i meg noe. Fikk jeg lyst på pølse fra en kiosk spiste jeg det, selv om jeg egentlig ikke liker det. :(

Sånn hadde jeg det i forrige svangerskap, hadde ekstrem svangerskapskvalme gjennom hele :o og da begynte kvalmen før positiv test :p
Denne gangen er det helt motsatt, lyst på alt og har allerede gått opp 4kg xD (7uker på vei) har virkelig ikke lyst til å bli kvalm, men kjenner jeg blir litt usikker, som at det kan være ett dårlig tegn :s
Blir litt paranoid av å være gravid, såå redd for sa!
Håper alle dere flotte damer slipper å være kvamle gjennom hele, unner ingen den opplevelsen!!

Hvordan er lørdagsformen?

Uggen, men kvalmestillende hjelper heldigvis, så kun litt småkvalm nå, men må ta det rolig i senga en stund før jeg står opp :-P

Sykt slapp idag. Igår var første gang jeg har kjent på kvalmen. Kom liksom i bølger, skikkelig ubehagelig. :yuck: Gikk rundt på jobb og prøvde å skjule det, passet på å holde meg i nærheten av toalettet, sånn i tilfelle oppkast. Var aldri kvalm i svangerskap 1 og 2.

Er ganske slapp i dag og sykt trøtt. :-( men får ikke sovet. prøver å sove nå, da ungen sover også.

Huff, kan ikke si jeg misunner dere som er kvalme ! Jeg går bare å venter på at den skal slå inn for fullt ! Er liksom for godt til å være sant at jeg ikke er kvalm :p *bank i bordet*

Er ganske slapp i dag og sykt trøtt. :-( men får ikke sovet. prøver å sove nå, da ungen sover også.
Fascinerande at ein blir såå trøtt! Eg og er heilt utkjørt, sjølv om eg la meg før 22 i går og sov til over 8... Gjespar og gjespar og gleder meg til ungane er i seng så eg kan legge meg.

Fascinerande at ein blir såå trøtt! Eg og er heilt utkjørt, sjølv om eg la meg før 22 i går og sov til over 8... Gjespar og gjespar og gleder meg til ungane er i seng så eg kan legge meg.
Ja det er helt utrolig egentlig. Jeg la meg tidlig også, men jentungen har sovet urolig og våknet alt for tidlig. Nå har jeg sovet litt og nå er jeg sulten. Det er jo alltid noe. Men er jo så glemsk allerede. Skal bli taco i dag og jeg glemte agurk og ost. :-( men men, da blir det skivet ost og ingen agurk. ;-)

SLIIITEN OG TRØTT!!

I dag har jeg vært så uggen og utrolig sliten, så etter båtturen med samboer, sønnen vår og samboer sin onkel og tante måtte jeg legge meg. Sov i 2 timer og ble vekt kl 19. Jeg var fortsatt utrolig trøtt så kunne sikkert sovet til i morgen :p hehe

Men her ble vi "busted". De skjønte det :( Fordi jeg valgte fanta isteden for vin til maten og fordi jeg plutselig måtte sove litt. Så samboer måtte bare fortelle det. Utrolig kjedelig da vi ikke har sagt det til noen andre:/

Ja det er helt utrolig egentlig. Jeg la meg tidlig også, men jentungen har sovet urolig og våknet alt for tidlig. Nå har jeg sovet litt og nå er jeg sulten. Det er jo alltid noe. Men er jo så glemsk allerede. Skal bli taco i dag og jeg glemte agurk og ost. :-( men men, da blir det skivet ost og ingen agurk. ;-)
Samme her. Er blitt så utrolig glemsk at halvparten kan være nok. De stirrer litt rart på.meg på jobb, for jeg glemmer de rareste ting. Uff! Hvordan takler dere dert?

SLIIITEN OG TRØTT!!

I dag har jeg vært så uggen og utrolig sliten, så etter båtturen med samboer, sønnen vår og samboer sin onkel og tante måtte jeg legge meg. Sov i 2 timer og ble vekt kl 19. Jeg var fortsatt utrolig trøtt så kunne sikkert sovet til i morgen :p hehe

Men her ble vi "busted". De skjønte det :( Fordi jeg valgte fanta isteden for vin til maten og fordi jeg plutselig måtte sove litt. Så samboer måtte bare fortelle det. Utrolig kjedelig da vi ikke har sagt det til noen andre:/
Kjedelig å bli avslørt då. Her håpar eg formen er bra nok til at eg får holdt det hemmelig minst ei veke til. Hadde eit dødsfall i familien for nokre dagar sidan og vil vente til etter vi er ferdige med begravelse og sånt, så vi har energi til å fokusere på det positive.

Jeg har veldig god hjelp av seaband mot kvalmen, men trøtthet da er det bare søvn som hjelper :-)
I går fikk vi ordnet så jeg kunne få sove mange timer på dagen. Var kjempetrøtt etterpå og hadde heldigvis ingen problemer med å sovne til kvelden (puh).

I går fikk vi ordnet så jeg kunne få sove mange timer på dagen. Var kjempetrøtt etterpå og hadde heldigvis ingen problemer med å sovne til kvelden (puh).

Den trøttheten etter å ha sovet er nesten verst. Jeg føler det som om hodet er stappfullt av bomull i flere timer etterpå :/

Uff, høres helt fælt ut å være kvalm, håper på å slippe billig unna har enda ikke hatt noe morgenkvalme :) hurra! Det kan ikke bli oktober fort nok - så det kan fortelles til familie og venner :)

I dag fikk jeg sove lenge, og det var godt etter ikea - tur i går!

Her er kvalmen også tilbake for fullt. :( Æsj så dårlig jeg er. Var ikke så dårlig da jeg gikk gravid med jentungen. :( Brekninger hele tiden og oppkast. Er ikke noe gøy for tiden og jeg håper det er over om ikke alt for lenge. Kan ikke gå sånn hele svangerskapet.

Første dag på jobb igjen etter ferien her. Lurer på om det er avslørende at jeg snart har spist to poser knaskerøtter :) Kvalm :(

Back
Topp