Skravletråd for apriljentene

Har så vondt i magen, ikke menssmerter..men annen vondt! Mulig det er fordi jeg er så oppblåst?! Noen som vet om det er vanlig?

Har så vondt i magen, ikke menssmerter..men annen vondt! Mulig det er fordi jeg er så oppblåst?! Noen som vet om det er vanlig?
Jeg har hatt noen "anfall" med vanvittige magesmerter. Fikk greie på at det var luftsmerter/kolikk. Veldig vondt men helt ufarlig, hvis det er luftsmerter da :( Jeg ville ikke gått for lenge med det før jeg dro til legen. God bedring :)

Ny ultralyd i morgen, så får se nurket 2 ganger på en uke <3

Legen ville dobbeltsjekke at alt fremdeles ser bra ut, siden jeg har hatt to runder til med blødning/rosa utflod siden sist fredag. Men jeg har masse symptomer og ingen smerter etc som jeg har forstått er vanlig ved en SA.

Fastlegen min tok dette veldig seriøst, som hjelper masse. :)

Jeg har hatt noen "anfall" med vanvittige magesmerter. Fikk greie på at det var luftsmerter/kolikk. Veldig vondt men helt ufarlig, hvis det er luftsmerter da :( Jeg ville ikke gått for lenge med det før jeg dro til legen. God bedring :)
Takk for svar Da er det sikkert bare luftsmerter hos meg også. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er 5 mnd på vei også er jeg bare 7 uker :oops:

Ny ultralyd i morgen, så får se nurket 2 ganger på en uke <3

Legen ville dobbeltsjekke at alt fremdeles ser bra ut, siden jeg har hatt to runder til med blødning/rosa utflod siden sist fredag. Men jeg har masse symptomer og ingen smerter etc som jeg har forstått er vanlig ved en SA.

Fastlegen min tok dette veldig seriøst, som hjelper masse. :)
Så heldig du er!:)
Hadde to runder med rosa utflod på mandag og en bitteliten en igår kveld.. Men ble sykemeldt fram til ultralyd neste onsdag. Med beskjed om å ta det med ro.

Men alt har gått fint med spiren din så langt? :)
Det gir meg et lite håp!:)

Huff.. nok en vanskelig levering i barnehagen. Lille frøken gråter, og vil ikke at jeg skal gå. Jeg smiler når jeg går, men gråter på vei til bilen og hele veien hjem.. Sikkert litt hormoner ute og går her og.. snufser litt enda..

Hvis det er noen trøst så gråt jeg hver ENESTE dag da mamma skulle gå fra meg i barnehagen i nesten 1 år. Jeg løp etter henne og skrek og nektet å slippe taket i henne. Jeg diktet til og med opp historier om at jeg ikke hadde noen å leke med og at de voksne var slemme mot meg (har jeg blitt fortalt senere), selv om jeg hadde det kjempe bra 2 minutter etter at mamma hadde dratt. Det foreldrene mine gjorde var at de begynte å levere meg i barnehagen 1 time senere hver dag. Jeg fikk frokost på sengen og høre på radio/kassett, og liksom få tid til å komme i gang med dagen. Etter dette var det ingen problem lenger. Uansett om dette ikke fungerer for deg skal du hvert fall vite at jeg aldri hadde det noe vondt eller følte meg forlatt av mamma på noen måte. Jeg visste at hun kom og hentet meg på ettermiddagen, og jeg hadde det veldig bra i barnehagen. Det var bare trist å si "hade".

Jeg har heller aldri hatt noe problem med å reise fra foreldrene mine etter at jeg ble eldre, og har bodd i utlandet over lenger perioder 3 ganger. Så fortvil ikke - om noen år er det du som ikke vil at hun skal reise fra deg;)

Så heldig du er!:)
Hadde to runder med rosa utflod på mandag og en bitteliten en igår kveld.. Men ble sykemeldt fram til ultralyd neste onsdag. Med beskjed om å ta det med ro.

Men alt har gått fint med spiren din så langt? :)
Det gir meg et lite håp!:)

Så langt ser alt bra ut. Legen sa det var bra hjerteaksjon, så håpet er at det fortsetter slik <3

Da har jeg fått brev med rkvisisjon til dobbeltesten (blodprøve) og dato for utvida ul i uke 13, skummelt, håper virkelig spira består testene og at alt er bare i skjønneste orden :-)

Back
Topp