Masse lykke tilVi har lagt inn bud på hus er sååå spent nå! Frist er kl 14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilVi har lagt inn bud på hus er sååå spent nå! Frist er kl 14
Vi har lagt inn bud på hus er sååå spent nå! Frist er kl 14
Jeg har hatt noen "anfall" med vanvittige magesmerter. Fikk greie på at det var luftsmerter/kolikk. Veldig vondt men helt ufarlig, hvis det er luftsmerter da Jeg ville ikke gått for lenge med det før jeg dro til legen. God bedringHar så vondt i magen, ikke menssmerter..men annen vondt! Mulig det er fordi jeg er så oppblåst?! Noen som vet om det er vanlig?
Takk for svar Da er det sikkert bare luftsmerter hos meg også. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er 5 mnd på vei også er jeg bare 7 ukerJeg har hatt noen "anfall" med vanvittige magesmerter. Fikk greie på at det var luftsmerter/kolikk. Veldig vondt men helt ufarlig, hvis det er luftsmerter da Jeg ville ikke gått for lenge med det før jeg dro til legen. God bedring
Så heldig du er!Ny ultralyd i morgen, så får se nurket 2 ganger på en uke <3
Legen ville dobbeltsjekke at alt fremdeles ser bra ut, siden jeg har hatt to runder til med blødning/rosa utflod siden sist fredag. Men jeg har masse symptomer og ingen smerter etc som jeg har forstått er vanlig ved en SA.
Fastlegen min tok dette veldig seriøst, som hjelper masse.
Vi har lagt inn bud på hus er sååå spent nå! Frist er kl 14
Ta en titt på linken, kanskje det er noe som kan gjøre det bedre for deg? http://nhi.no/forside/rad-mot-oppblast-mage-40047.htmlTakk for svar Da er det sikkert bare luftsmerter hos meg også. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er 5 mnd på vei også er jeg bare 7 uker
Blei det huskjøp??Vi har lagt inn bud på hus er sååå spent nå! Frist er kl 14
Huff.. nok en vanskelig levering i barnehagen. Lille frøken gråter, og vil ikke at jeg skal gå. Jeg smiler når jeg går, men gråter på vei til bilen og hele veien hjem.. Sikkert litt hormoner ute og går her og.. snufser litt enda..
Så heldig du er!
Hadde to runder med rosa utflod på mandag og en bitteliten en igår kveld.. Men ble sykemeldt fram til ultralyd neste onsdag. Med beskjed om å ta det med ro.
Men alt har gått fint med spiren din så langt?
Det gir meg et lite håp!
Så bra!Så langt ser alt bra ut. Legen sa det var bra hjerteaksjon, så håpet er at det fortsetter slik <3
GratulererVi fikk huset Hurra! Gleder oss til overtakelse, blir om noen mnd,fastsetter dato på kontraktsmøte
Gratulerer !Vi fikk huset Hurra! Gleder oss til overtakelse, blir om noen mnd,fastsetter dato på kontraktsmøte
Vi fikk huset Hurra! Gleder oss til overtakelse, blir om noen mnd,fastsetter dato på kontraktsmøte