Skravletråd for apriljentene

Jo takk! I morra erre 12 timer! Men da er jeg ikke aleine, så håper det er litt rolig så jeg får slappe av litt :)
Måtte fortelle det til sjefen i dag da, og han ble I grunn bare halvsur for hvis jeg er vekk så må han ta kveldsskifta mine for vi er ingen til å bytte på ( vi er to stk for lite fordi sjefen er treig) han ene slutta i januar og vi har fremdeles ikke fått inn en ny for han :-/

Jo takk! I morra erre 12 timer! Men da er jeg ikke aleine, så håper det er litt rolig så jeg får slappe av litt :)
Måtte fortelle det til sjefen i dag da, og han ble I grunn bare halvsur for hvis jeg er vekk så må han ta kveldsskifta mine for vi er ingen til å bytte på ( vi er to stk for lite fordi sjefen er treig) han ene slutta i januar og vi har fremdeles ikke fått inn en ny for han :-/
Kanskje han endelig tar skrittet og replacer den/ de som har sluttet :-)

Har blitt dritkvalm i dag. :( Orker ikke lukter (begynner å brekke meg av å bare tenke på å åpne kjøleskapet), har vært kvalm siden i går kveld og det gir seg ikke. Om jeg spiser eller drikker vann. Er helt forferdelig. Har heldigvis ikke kastet opp enda, men det er vel kun et tidsspørsmål. Uff.

Jeg bruker lang tid på å få spist noe, i starten presser jeg i meg mat, men så går det liksom av seg selv. Sånn var det sist graviditet også. For meg hjelper det å spise.
Har du prøvd lovehearts, det sies jo at hjelper ;-)

Så bra ! Har su blødd mye ? Har ikke fått det med meg :(

Ja, jeg blødde litt torsdag og fredag pga to blodansamlinger i livmoren. Men jeg har sluttet å bære på toåringen og tar det veldig med ro, pluss at jeg har fått masse symptomer (verkende bryst, hodepine, kvalm, svimmel) så tror det skal gå bra :)

Trodde lovehearts var mot halsbrann jeg..?

Det også. Jeg har tatt et par når jeg har hatt en ekkel smak i munnen og ikke har noe annen mat tilgjengelig, og det funker! Antagelig litt placebo, men bedre enn å være kvalm!

Ja, jeg blødde litt torsdag og fredag pga to blodansamlinger i livmoren. Men jeg har sluttet å bære på toåringen og tar det veldig med ro, pluss at jeg har fått masse symptomer (verkende bryst, hodepine, kvalm, svimmel) så tror det skal gå bra :)

Ååh :/ Jamen det lover jo godt :) Får håpe du ikke blør noe mer, så er nok alt i skjønneste orden skal du se ;)

Jeg knasket lovehearts sist svangerskap mot det ene og det andre :-) får jo små koselige meldinger også på dem he he :-)

I dag har jeg en sånn deppedag mtp kvalmen. Jeg orker bare ikke være kvalm lenger. Jeg har hatt et år med kvalme og mageproblemer som følge av mentalt stress. Jeg ser denne graviditeten som en utvei på det hele faktisk, for da får jeg beveget meg videre og kanskje blir kvitt stresset som går på jobbsøking og hva jeg vil videre i livet. Jeg ELSKER jobben min men kan ikke fortsette i det yrket med små barn. Det blir for hektisk og ustabilt. Så jeg har søkt jobber uten hell og takler dårlig å gå hjemme, og det har påvirket psyken. Jeg trodde jeg var dårlig fysisk lenge og var til MASSE utredninger hos lege og sykehus. Men de fant ingenting galt, og alt tyder på at det er tankene som har tullet med magen min. Men uansett da. Poenget er at denne gravidkvalmen er liksom dråpen. Etter et helt år med kvalme til og fra så takler jeg denne kvalmen dårlig kjenner jeg. Det skal også sies at jeg har tidenes kvalme og spyfobi. Jeg kunne heller brukket et ben med glede. Jeg takler det ikke. Det går flere år mellom hver gang jeg spyr. Sikkert 7-8 år siden sist nå.

Men når denne gravidkvalmen går over og jeg får et fantastisk barn til i livet mitt, og kan si meg ferdig med graviditeter, SÅ kan jeg fokusere på hva jeg vil videre uten å måtte ha dårlig samvittighet for å påføre arbeidsgiver problemer ift permisjon osv. Da kan jeg søke jobber og si jeg er ferdig med barn. DET skal faktisk bli en befrielse.

Men FØRST graviditet (uten kvalme om noen uker håper jeg) og så permisjon! Den skal nytes med en fantastisk nydelig aprilbaby håper jeg! Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast. Det MÅ den! <3

Ble en liten novelle i skravletråden det :P :-0

Nå er jeg sliiiten! 12.5 time på jobb!! :-( har så vondt i beina og ryggen :-(

Back
Topp