Bruskasse som krakk kanskje? Du er veldig utholdende må jeg si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er formen damer ?
Sliten, mye vondt og småkvalm/svimmel om morgenen. Men hurra, jeg har sluttet å blø!
Jeg er også mye varmere. Helt normalt at vi er varmere når vi er gravide. Jeg fryser ofte på kvelden, da kroppen jobber på høygir for å holde temperaturen oppe
Jeg dusjet 2 ganger i dag fordi jeg svetta så mye !! "Godt" å høre å flere opplever det samme
Kanskje han endelig tar skrittet og replacer den/ de som har sluttetJo takk! I morra erre 12 timer! Men da er jeg ikke aleine, så håper det er litt rolig så jeg får slappe av litt
Måtte fortelle det til sjefen i dag da, og han ble I grunn bare halvsur for hvis jeg er vekk så må han ta kveldsskifta mine for vi er ingen til å bytte på ( vi er to stk for lite fordi sjefen er treig) han ene slutta i januar og vi har fremdeles ikke fått inn en ny for han :-/
Håper det!! Hadde vært veldig ok!Kanskje han endelig tar skrittet og replacer den/ de som har sluttet
Så bra ! Har su blødd mye ? Har ikke fått det med meg
Trodde lovehearts var mot halsbrann jeg..?
Ja, jeg blødde litt torsdag og fredag pga to blodansamlinger i livmoren. Men jeg har sluttet å bære på toåringen og tar det veldig med ro, pluss at jeg har fått masse symptomer (verkende bryst, hodepine, kvalm, svimmel) så tror det skal gå bra
Hørtes slitsomt utNå er jeg sliiiten! 12.5 time på jobb!! :-( har så vondt i beina og ryggen :-(