Ja! Fikk restemiddag servert og nå har jeg endelig kommet under dyna.Hørtes slitsomt ut
Regner med du ligge på sofaen med føttene høyt nå
Men ligger bare å raper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Fikk restemiddag servert og nå har jeg endelig kommet under dyna.Hørtes slitsomt ut
Regner med du ligge på sofaen med føttene høyt nå
blæ.. jeg er så kvalm, skjønner ikke hvordan jeg skal få konsentrasjon til å jobbe!
Huff.. nok en vanskelig levering i barnehagen. Lille frøken gråter, og vil ikke at jeg skal gå. Jeg smiler når jeg går, men gråter på vei til bilen og hele veien hjem.. Sikkert litt hormoner ute og går her og.. snufser litt enda..
Det der er grusomt altså! Veit ikkje kor mange gongar tårene mine har trilla i bilen etter levering på skule og i bhg... Trøsten er at det som regel går over etter ein periode (her måtte det skulebytte til), og så blir alt bedre etterpå. Men det er forferdelig å stå oppi!Huff.. nok en vanskelig levering i barnehagen. Lille frøken gråter, og vil ikke at jeg skal gå. Jeg smiler når jeg går, men gråter på vei til bilen og hele veien hjem.. Sikkert litt hormoner ute og går her og.. snufser litt enda..
Overhodet ikke! Helt enig at han bør ta henne når du er dårlig.. Huff a meg, hva man skal igjennom! Du må nok sette ned foten litt da ja..Det er jeg også. Prøver å dytte I meg noe mat, så det ikke blir for tomt, for da kramper magen min seg bare og det blir enda verre. Men er ikke noe god følelse det her. Og så må jeg holde maska for kollegaene mine (min sjef vet jeg jo det, men resten ikke), ikke lett.
Uff og huff. Høres ikke bra ut. Har hatt det litt med jentungen også, men da sto de med henne I vindu og vinket sammen, da gikk det. Men vi er kjempeheldige med henne, hun elsker barnehagen og de ansatte og det er nesten aldri noe skriking eller hyling. Det er noe helt annet, når vi er hjemme. Hun vil ikke være med pappa, kun med mamma og hvis jeg skal bare gå på do eller lage mat på kjøkkenet, skal hun være med, mener hun. Av og til er jeg litt streng og sier at det ikke går og da gråter hun. Men det får ikke hjelpe, da må pappa avlede hun på en eller annen mate. Pappa mener da at hun må være med meg, men det syns ikke jeg. Jeg er så å si hele tida med henne, når hun ikke er I barnehagen eller jeg på jobb og hun er så fiksert på meg at jeg ikke har 5 minutter for meg selv I det hele tatt. Det er nok et luksusproblem, men akkurat nå føler jeg bare at jeg trenger 5 minutter og det kan vel mannen sørge for at jeg får!? Og nå når jeg er kvalm og må kaste opp, så står hun bak meg og klapper meg på ryggen mens jeg spyr ... nå I dag gikk det ikke annerledes, da pappa har tidligvakt og dro før vi sto opp, men ellers kan han vel ta henne, så hun slipper å se mamma'n sin spy, tenker jeg da. Forventer jeg for mye?
Åh takkDet der er grusomt altså! Veit ikkje kor mange gongar tårene mine har trilla i bilen etter levering på skule og i bhg... Trøsten er at det som regel går over etter ein periode (her måtte det skulebytte til), og så blir alt bedre etterpå. Men det er forferdelig å stå oppi!
God klem til deg.
Det er noe helt annet, når vi er hjemme. Hun vil ikke være med pappa, kun med mamma og hvis jeg skal bare gå på do eller lage mat på kjøkkenet, skal hun være med, mener hun. Av og til er jeg litt streng og sier at det ikke går og da gråter hun. Men det får ikke hjelpe, da må pappa avlede hun på en eller annen mate. Pappa mener da at hun må være med meg, men det syns ikke jeg. Jeg er så å si hele tida med henne, når hun ikke er I barnehagen eller jeg på jobb og hun er så fiksert på meg at jeg ikke har 5 minutter for meg selv I det hele tatt. Det er nok et luksusproblem, men akkurat nå føler jeg bare at jeg trenger 5 minutter og det kan vel mannen sørge for at jeg får!? Og nå når jeg er kvalm og må kaste opp, så står hun bak meg og klapper meg på ryggen mens jeg spyr ... nå I dag gikk det ikke annerledes, da pappa har tidligvakt og dro før vi sto opp, men ellers kan han vel ta henne, så hun slipper å se mamma'n sin spy, tenker jeg da. Forventer jeg for mye?
Er på jobb jeg også, men må jo se hva dere skravler om her.Hoi!! Jeg bidrar litt sporadisk her inne i løpet av dagen så vi får skjult gruppe! er på jobb