Skravletråd for apriljentene

Hva er greia med skjult gruppe? Ser noen nevner det, men er ikke så erfaren her inne, som dere sikkert skjønner ;)

I dag har jeg tatt på meg gravidbukse, haha;) Har møter i hele dag og orker ikke tanken på å sitte med stramme bukser. Kan ikke sitte med knappen oppe heller;)

Merker stor forskjell med 1 og 2, med nr 2 kneppet jeg opp knappen i uke 12...

God morgen! Dette blir et syteinnlegg ... jeg er så innmari kvalm, jeg har kastet opp 4 ganger allerede (1 gang da jeg var på vei til jobb, matte stoppe og løpe ut av bilen) I dag og jeg føler meg så slapp og uggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er salgsmøte på jobb I dag og da skal jeg sitte I sentralbord, så jeg kan rett og slett ikke være hjemme I dag og I morgen. Håper bare at det blir bedre snart. Orker ikke å gå så lenge kvalm og med oppkast. Det har ikke vært sånn sist, da begynte det senere og da var jeg kun kvalm og kastet opp på morgen.

God morgen! Dette blir et syteinnlegg ... jeg er så innmari kvalm, jeg har kastet opp 4 ganger allerede (1 gang da jeg var på vei til jobb, matte stoppe og løpe ut av bilen) I dag og jeg føler meg så slapp og uggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er salgsmøte på jobb I dag og da skal jeg sitte I sentralbord, så jeg kan rett og slett ikke være hjemme I dag og I morgen. Håper bare at det blir bedre snart. Orker ikke å gå så lenge kvalm og med oppkast. Det har ikke vært sånn sist, da begynte det senere og da var jeg kun kvalm og kastet opp på morgen.
Jeg fikk afipran av legen når jeg kastet opp hele dagen. Han var bekymret for dehydrering og "underernæring". Det er jo verdt et forsøk å høre med legen om det er mulig, hvertfall når du MÅ på jobb. Så kan man heller ligge i fosterstilling å være kvalm de gangene "man kan" det. Jeg tok de kun et par dager, ikke så veldig glad i å innta legemidler, men det var SÅ verdt det. :) God bedring!

Min vennine var fryktelig kvalm og kasta opp hele døgnet fra uke 8. Hun fikk reisesyketabletter og det hjalp for henne. Det og å ta det med ro:)

Oh Yes må bare dele dette med dere. Etter å ha vært skikkelig kvalm siste dager da er jeg ikke kvalm akkurat nå :) Har lyst til å hoppe rundt, har plutselig så mye energi ! Men må sitte og jobbe. Gleder meg til å komme meg ut etterpå og bevege meg :) Håper kvalmen holder seg vekke lenge nå ;)

Oh Yes må bare dele dette med dere. Etter å ha vært skikkelig kvalm siste dager da er jeg ikke kvalm akkurat nå :) Har lyst til å hoppe rundt, har plutselig så mye energi ! Men må sitte og jobbe. Gleder meg til å komme meg ut etterpå og bevege meg :) Håper kvalmen holder seg vekke lenge nå ;)

Jeg har det helt likt I dag!!! I går kveld fant jeg ut at minigulrøtter hjelper meg ekstremt med kvalmen! :D Og I dag spiste jeg 2 stk før jeg dro på jobb (kjøpte 2 pakker på rema1000 jobb) og det demper kvalmen med en gang. Nå har jeg spist allerede 1 pakke og jeg er ikke kvalm I det hele tatt. Akkurat nå så er jeg såååååååååå lettet og såååååååååååå glad at jeg har lyst å springe rundt og rope det ut og alt!! Kastet opp hele 7 ganger I går (det var personlig record :( ), så jeg er kjempelettet over at det I dag er ingenting enda. :)

Kjenner jeg er veldig misunnelig på dere Minime og GI JANE! Jeg har en utrolig crappy dag, spydd 5 ganger på jobb, veldig kvalm og klarer ikle holde på mat eller væske... Får jeg en fin dag igjen skal jeg nyyyyte den, og ikke bekymre meg for at symptomene kommer og går :p

Kjenner jeg er veldig misunnelig på dere Minime og GI JANE! Jeg har en utrolig crappy dag, spydd 5 ganger på jobb, veldig kvalm og klarer ikle holde på mat eller væske... Får jeg en fin dag igjen skal jeg nyyyyte den, og ikke bekymre meg for at symptomene kommer og går :p

oh stakkars du :( Håper du får en kvalmfri dag snart så du kan nyte den !

Går dere ikke hjem når dere er så dårlige og spyr på jobb?

Jeg er så redd for at de skal mistenke noe, og jeg vil ikke si det enda :/ jeg har vært borte to dager allerede pga "migrene", men i dag hadde jeg noen møter det var viktig at jeg deltok på. Men hvis det fortsetter sånn ut i neste uke, er jeg nødt til å si det til sjefen min slik at jeg kan ta mer hjemmekontor o.l.

Jeg er trøøøtt, kvaaalm, sliiiten! Huff, vil jo ikke klage for jeg er jo såå glad for spiren i magen. MEN de 12 første ukene er virkelig de værste... Mener nå jeg hvertfall! Hadde det likedan med den kommende storebroren!

Jeg er så redd for at de skal mistenke noe, og jeg vil ikke si det enda :/ jeg har vært borte to dager allerede pga "migrene", men i dag hadde jeg noen møter det var viktig at jeg deltok på. Men hvis det fortsetter sånn ut i neste uke, er jeg nødt til å si det til sjefen min slik at jeg kan ta mer hjemmekontor o.l.
Uffa meg.. stakkars.. Håper det går over snart.. Hadde det vært meg hadde jeg dødd. Jeg går gladelig igjennom en fødsel enn å ha omgangsyken!

God bedring til alle dere som er så kvalme! Her er kvalmen vare litt plagsom, noe som forsåvidt ikke er noe å klage på. Er bare såpass rundt at hadde faktisk håpet på nedsatt matlyst. For meg har det nemlig snudd, gud å glad jeg er i mat, all slags mat for tiden. .

Da har jeg fått brev med rkvisisjon til dobbeltesten (blodprøve) og dato for utvida ul i uke 13, skummelt, håper virkelig spira består testene og at alt er bare i skjønneste orden :-)
Hvor lang tid tok det fra du var hos jm/lege. Hadde håpet å få UL litt tidligere enn uke 13...

Back
Topp