maggie2025
Andre møte med forumet
Hva er greia med skjult gruppe? Ser noen nevner det, men er ikke så erfaren her inne, som dere sikkert skjønner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk huset Hurra! Gleder oss til overtakelse, blir om noen mnd,fastsetter dato på kontraktsmøte
Jeg fikk afipran av legen når jeg kastet opp hele dagen. Han var bekymret for dehydrering og "underernæring". Det er jo verdt et forsøk å høre med legen om det er mulig, hvertfall når du MÅ på jobb. Så kan man heller ligge i fosterstilling å være kvalm de gangene "man kan" det. Jeg tok de kun et par dager, ikke så veldig glad i å innta legemidler, men det var SÅ verdt det. God bedring!God morgen! Dette blir et syteinnlegg ... jeg er så innmari kvalm, jeg har kastet opp 4 ganger allerede (1 gang da jeg var på vei til jobb, matte stoppe og løpe ut av bilen) I dag og jeg føler meg så slapp og uggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er salgsmøte på jobb I dag og da skal jeg sitte I sentralbord, så jeg kan rett og slett ikke være hjemme I dag og I morgen. Håper bare at det blir bedre snart. Orker ikke å gå så lenge kvalm og med oppkast. Det har ikke vært sånn sist, da begynte det senere og da var jeg kun kvalm og kastet opp på morgen.
Min vennine var fryktelig kvalm og kasta opp hele døgnet fra uke 8. Hun fikk reisesyketabletter og det hjalp for henne. Det og å ta det med roGod morgen! Dette blir et syteinnlegg ... jeg er så innmari kvalm, jeg har kastet opp 4 ganger allerede (1 gang da jeg var på vei til jobb, matte stoppe og løpe ut av bilen) I dag og jeg føler meg så slapp og uggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er salgsmøte på jobb I dag og da skal jeg sitte I sentralbord, så jeg kan rett og slett ikke være hjemme I dag og I morgen. Håper bare at det blir bedre snart. Orker ikke å gå så lenge kvalm og med oppkast. Det har ikke vært sånn sist, da begynte det senere og da var jeg kun kvalm og kastet opp på morgen.
Oh Yes må bare dele dette med dere. Etter å ha vært skikkelig kvalm siste dager da er jeg ikke kvalm akkurat nå Har lyst til å hoppe rundt, har plutselig så mye energi ! Men må sitte og jobbe. Gleder meg til å komme meg ut etterpå og bevege meg Håper kvalmen holder seg vekke lenge nå
Kjenner jeg er veldig misunnelig på dere Minime og GI JANE! Jeg har en utrolig crappy dag, spydd 5 ganger på jobb, veldig kvalm og klarer ikle holde på mat eller væske... Får jeg en fin dag igjen skal jeg nyyyyte den, og ikke bekymre meg for at symptomene kommer og går
Går dere ikke hjem når dere er så dårlige og spyr på jobb?
oh stakkars du Håper du får en kvalmfri dag snart så du kan nyte den !
Uffa meg.. stakkars.. Håper det går over snart.. Hadde det vært meg hadde jeg dødd. Jeg går gladelig igjennom en fødsel enn å ha omgangsyken!Jeg er så redd for at de skal mistenke noe, og jeg vil ikke si det enda :/ jeg har vært borte to dager allerede pga "migrene", men i dag hadde jeg noen møter det var viktig at jeg deltok på. Men hvis det fortsetter sånn ut i neste uke, er jeg nødt til å si det til sjefen min slik at jeg kan ta mer hjemmekontor o.l.
Uffa meg.. stakkars.. Håper det går over snart.. Hadde det vært meg hadde jeg dødd. Jeg går gladelig igjennom en fødsel enn å ha omgangsyken!
Hvor lang tid tok det fra du var hos jm/lege. Hadde håpet å få UL litt tidligere enn uke 13...Da har jeg fått brev med rkvisisjon til dobbeltesten (blodprøve) og dato for utvida ul i uke 13, skummelt, håper virkelig spira består testene og at alt er bare i skjønneste orden
jeg gjør. Jeg blir heller bedre enn verre av å få noe annet å tenke på. Jeg spydde i 22uker med nr 1, kan ikke være sykmeldt så lenge.Går dere ikke hjem når dere er så dårlige og spyr på jobb?