Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh! Vi har blitt invitert på premieren til den nye norske filmen "bølgen " til helga. Med påfølgende premierefest med filmteam, skuespillere, produsenter osv etterpå. Men jeg har jo for pokker meg arbeidshelg!! Nei nei nei.. Hva gjør jeg??
Ååh! Vi har blitt invitert på premieren til den nye norske filmen "bølgen " til helga. Med påfølgende premierefest med filmteam, skuespillere, produsenter osv etterpå. Men jeg har jo for pokker meg arbeidshelg!! Nei nei nei.. Hva gjør jeg??
Ja, jeg må jo bare prøve på det.. Er ikke alltid så lett, men- Ååh jeg vil!!Prøv å bytte bort vakta så heldig du er som får bli med på det! Har lyst å se filmen når den kommer selv
Eg har lavt stoffskifte. Har ikkje hørt noko om at eg må henvisast nokon plass, satsar på at legen min veit kva han driver med. Var inne og sjekka stoffskiftet på torsdag og fekk beskjed om at det var litt lavt så eg skulle auke Levaxin-dosen litt (frå 100 til 125 mikrogram). Ny blodprøve om seks veker, samtidig med første svangerskapskontroll.Flere med lavt stoffskifte her? Jeg var hos legen i dag, og skal få henvisning til endokrinolog på sykehuset. Noen som har erfaring med hva slags oppfølging man får der, annet enn at de sjekker stoffskifteverdiene?
Eg har lavt stoffskifte. Har ikkje hørt noko om at eg må henvisast nokon plass, satsar på at legen min veit kva han driver med. Var inne og sjekka stoffskiftet på torsdag og fekk beskjed om at det var litt lavt så eg skulle auke Levaxin-dosen litt (frå 100 til 125 mikrogram). Ny blodprøve om seks veker, samtidig med første svangerskapskontroll.
Har det dukka opp no hos deg forresten, eller har det oppstått før svangerskapet?
Det er nytt for meg og, fekk diagnosen for eit år sidan. Ser litt forskjellig på nett, men det blir anbefalt å sjekke kvar 4. til 6. veke. Brukte kanskje 3-4 mnd på å finne riktig dose (100 mikrogram pr dag). Legen min meinte eg var dosert såpass høgt at eg kanskje ikkje trengte å auke i svangerskapet, men jaggu måtte eg opp litt meir.Fikk det etter forrige svangerskap, så har ingen erfaring med å ha det under et svangerskap. Dro og tok nye blodprøver med en gang jeg fikk positiv test, og fikk beskjed om at jeg måtte øke litt. Så nå har jeg økt til 450 mikrogram i uka. Det var legen som foreslo henvisning.
Jeg fikk forresten beskjed om at jeg måtte ta nye blodprøver hver 4. uke, men vet ikke om det blir hos lege eller endokrinolog.
Flere her som sliter meg akutt sultenkvalme ? Haha, jeg blir så fort sulten, og får jeg ikke i meg mat med en gang da blir jeg skikkelig kvalm og uvel
Ja kom skikkelig i dag! Jeg har normalt ikke så mange måltider iløpet av en dag så dette er veldig uvant.Flere her som sliter meg akutt sultenkvalme ? Haha, jeg blir så fort sulten, og får jeg ikke i meg mat med en gang da blir jeg skikkelig kvalm og uvel
Åh, sånn er jeg også! MÅ ha mat hver andre, maks hver tredje timeFlere her som sliter meg akutt sultenkvalme ? Haha, jeg blir så fort sulten, og får jeg ikke i meg mat med en gang da blir jeg skikkelig kvalm og uvel
Samme her! Men om jeg ikke får i meg mat med engang blir jeg så kvalm at jeg ikke klarer å spise noe...Flere her som sliter meg akutt sultenkvalme ? Haha, jeg blir så fort sulten, og får jeg ikke i meg mat med en gang da blir jeg skikkelig kvalm og uvel
Flere her som sliter meg akutt sultenkvalme ? Haha, jeg blir så fort sulten, og får jeg ikke i meg mat med en gang da blir jeg skikkelig kvalm og uvel
Ja, men det er så lite bemanning for tida, så de fleste har gått så mye ekstra nå i sommer, at det frister lite for folk.. Ååh-jeg tørr liksom ikke spørre!Du har noen bra dølle kollegaer hvis ikke de vil gi deg den muligheten :-0