Skravletråd for apriljentene

Er jo gode tegn. Men kjipt å ikke kunne sykle eller kjøre bil fordi jeg svimler så :-( noen som vet å lenge det bruker å vare?

Nesten ingen symptomer her. Hadde ganske kraftige menstruasjonssmerter de første ukene og litt vondt i ryggen, men nå har jeg ingen ting. Nesten skremmende lite. I Følge min beregning 7+1 i dag.

Eg har lavt stoffskifte. Har ikkje hørt noko om at eg må henvisast nokon plass, satsar på at legen min veit kva han driver med. Var inne og sjekka stoffskiftet på torsdag og fekk beskjed om at det var litt lavt så eg skulle auke Levaxin-dosen litt (frå 100 til 125 mikrogram). Ny blodprøve om seks veker, samtidig med første svangerskapskontroll.

Har det dukka opp no hos deg forresten, eller har det oppstått før svangerskapet?
Du skal øke mer! Retningslinjene sier økning på 30% så snart som mulig etter befruktning. Og nye prøver hver 4 uke. Så om du var lav bør du nok opp på 150...

Er jo gode tegn. Men kjipt å ikke kunne sykle eller kjøre bil fordi jeg svimler så :-( noen som vet å lenge det bruker å vare?

Noen opplever at det slipper etter uke 12, men det er så individuelt og kan vare lenge. Det er kun din kropp som har fasiten for deg dessverre.

Men jeg slet med mye svimmelhet med første og etter 6-7 uker blir man veeeldig vant til det.. ;)

Her har jeg nesten ingen symptomer bortsett fra at jeg er veldig trøtt og dårlig matlyst :( men kommer vel mer etterhvert er jo bare 6+1 i dag.

Back
Topp