Veldig svimmel om dagen og kvalm!Sliter så med vondt i hode og svimmel! Flere her inne som gjør det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig svimmel om dagen og kvalm!Sliter så med vondt i hode og svimmel! Flere her inne som gjør det?
Samme her.Veldig svimmel om dagen og kvalm!
Du skal øke mer! Retningslinjene sier økning på 30% så snart som mulig etter befruktning. Og nye prøver hver 4 uke. Så om du var lav bør du nok opp på 150...Eg har lavt stoffskifte. Har ikkje hørt noko om at eg må henvisast nokon plass, satsar på at legen min veit kva han driver med. Var inne og sjekka stoffskiftet på torsdag og fekk beskjed om at det var litt lavt så eg skulle auke Levaxin-dosen litt (frå 100 til 125 mikrogram). Ny blodprøve om seks veker, samtidig med første svangerskapskontroll.
Har det dukka opp no hos deg forresten, eller har det oppstått før svangerskapet?
Takk for innspel. Veit du kor eg kan lese meir om dette?Du skal øke mer! Retningslinjene sier økning på 30% så snart som mulig etter befruktning. Og nye prøver hver 4 uke. Så om du var lav bør du nok opp på 150...
http://legeforeningen.no/Fagmed/Nor...yreoideasykdommer-under-graviditet-og-fodsel/Takk for innspel. Veit du kor eg kan lese meir om dette?
Er jo gode tegn. Men kjipt å ikke kunne sykle eller kjøre bil fordi jeg svimler så :-( noen som vet å lenge det bruker å vare?
Så herlig! Gleder meg enormt til bare å bli mor. Hvor gammel er førstemann?Gleder meg sånn til å bli 2 barns mor
Så herlig! Gleder meg enormt til bare å bli mor. Hvor gammel er førstemann?