Skravletråd for apriljentene

Klesvask her også ! sku ha rydda også men de orker eg ikkje er for kvalm :S
Blei ikke noe av klesvask-bretting her da , ble en lur på sofaen før jeg snart må på jobb! :-P

Best å prioritere sovingen forran klær ! kose deg på jobb i kveld :)
Takk! Skal prøve! Skulle heller ligget på sofaen under teppet men , får tenke på at det er bare i dag og i morra igjen så har jeg fri i to dager :-D

Er det flere her inne hvor symptomene kan svinge veldig fra dag til dag? Gjerne iløpet av dagen også? Jeg har noen dager bare litt ømme bryster i mens andre dager kan jeg være skikkelig svimmel og kvalm i tillegg, kan gjerne svinge sånn fra mårra til kveld også. Bare da er det gjerne værst på mårra og formiddag også nesten helt symptom fri på ettermiddag/kveld
Her svinger det på samme måte. Men jeg er ofte dårliger på ettermiddag/kveld enn morgen, noe som er helt greit så slipper jeg å vere dårlig på jobb ;-)

Plutselig ble formen skikkelig elendig pluss at jeg fikk sykt lyst på rå kjøttdeig :-o :-o

Vi hadde Taco, heldigvis forsvant lysten på rå kjøttdeig. Men lot mannen steke den for ikke å bli fristet :-P

Hihihi godt vi er flere som må sove fremfor å brette klær. Sitter forran en stor haug og grues bare av tanken... Er også merkelig i formen, nesten litt kvalm. Rart.

han kan få sagt det, mannen min. Har hatt en ettermiddag med 4 unger (2 lånte). Etter middag får jeg et "anfall" av kvalme og står å henger litt. Han kommer å holder rundt meg og visker "slik blir det om du har to der inne!". Får litt pankkk bare ved tanken....

Flere av dere som blir mer kvalm/svimmel/hodeverk når dere anstrenger dere? Typisk løper, jogger, går rask. Når pulsen øker?

Flere av dere som blir mer kvalm/svimmel/hodeverk når dere anstrenger dere? Typisk løper, jogger, går rask. Når pulsen øker?
Rekker opp handa :-/

Back
Topp