TakkUff :-/ god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkUff :-/ god bedring!
Hva gjør dere i dag da?
Her er formen god akkurat nå så det utnytter jeg med å rydde! Det trengs for å si det sånn! Også tror jeg fader meg at klesvaska formerer seg på egenhånd!
Blei ikke noe av klesvask-bretting her da , ble en lur på sofaen før jeg snart må på jobb!Klesvask her også ! sku ha rydda også men de orker eg ikkje er for kvalm :S
Blei ikke noe av klesvask-bretting her da , ble en lur på sofaen før jeg snart må på jobb!
Takk! Skal prøve! Skulle heller ligget på sofaen under teppet men , får tenke på at det er bare i dag og i morra igjen så har jeg fri i to dager :-DBest å prioritere sovingen forran klær ! kose deg på jobb i kveld
Takk! Skal prøve! Skulle heller ligget på sofaen under teppet men , får tenke på at det er bare i dag og i morra igjen så har jeg fri i to dager :-D
Åh du er hjemme med barn på fulltid?Deiligt å kunne sjå fram til fri dager ! her blir de aldri fri fulltids mamma <3 men myykje kos
Åh du er hjemme med barn på fulltid?
Her svinger det på samme måte. Men jeg er ofte dårliger på ettermiddag/kveld enn morgen, noe som er helt greit så slipper jeg å vere dårlig på jobb ;-)Er det flere her inne hvor symptomene kan svinge veldig fra dag til dag? Gjerne iløpet av dagen også? Jeg har noen dager bare litt ømme bryster i mens andre dager kan jeg være skikkelig svimmel og kvalm i tillegg, kan gjerne svinge sånn fra mårra til kveld også. Bare da er det gjerne værst på mårra og formiddag også nesten helt symptom fri på ettermiddag/kveld
Ah! Så koselig da! Men ja er full jobb det og!ja har ei lita på snart 7 mnd
Plutselig ble formen skikkelig elendig pluss at jeg fikk sykt lyst på rå kjøttdeig :-o :-o
Kleshauen nede får bli til helgen eller i morgon!Hihihi godt vi er flere som må sove fremfor å brette klær. Sitter forran en stor haug og grues bare av tanken... Er også merkelig i formen, nesten litt kvalm. Rart.
Rekker opp handa :-/Flere av dere som blir mer kvalm/svimmel/hodeverk når dere anstrenger dere? Typisk løper, jogger, går rask. Når pulsen øker?