Skravletråd for apriljentene

Har man hatt vannkopper får man ikke vannkopper igjen, men du kan fortsatt bli smitta:) er Bare at det slår ut som helvetesild istedet for vannkopper. Men usikker på om det kan påvirke fosteret.
Trodde det var slik at dersom man ikke hadde hatt vannkopper som barn - og ble smittet - at det var da man kunne risikere helvetesild?

Trodde det var slik at dersom man ikke hadde hatt vannkopper som barn - og ble smittet - at det var da man kunne risikere helvetesild?
Har man ikke hatt vannkopper som barn får man vannkopper. Men det er mer alvorlig for voksne enn barn. Men har man hatt vannkopper får man ikke vannkopper, men det bryter ut som helvetesild :)

Hvorfor får vi ikke våre dagbøker og våre bilder ?

Har nå vært på første ul. Småblødningen ga seg ikke, så jeg ringte desperat klinikker for time i dag. På femte forsøk fikk jeg treff.

Alt bra med den lille, trygt i sin fostersekk. Bra hjerteaksjon, som legen kalte det, men hun satte termin bak med en uke og en dag. Så ny termin er 12.april.

Viser seg at jeg har et par blodansamlinger i livmoren. I utgangspunktet ufarlig, men jeg må ta det litt med ro i 2 uker. Ikke noe trening, sex og anstrengende løft over 5 kilo. Hvordan det skal gå hjemme med frøkna på 13 kilo vet jeg ikke, men det finner vi ut av.

Nå vet jeg hvertfall hvorfor jeg blør og kan slappe av i helgen. Vil prøve å unngå sykemelding, er kjipt å være hjemme allerede nå.

Har nå vært på første ul. Småblødningen ga seg ikke, så jeg ringte desperat klinikker for time i dag. På femte forsøk fikk jeg treff.

Alt bra med den lille, trygt i sin fostersekk. Bra hjerteaksjon, som legen kalte det, men hun satte termin bak med en uke og en dag. Så ny termin er 12.april.

Viser seg at jeg har et par blodansamlinger i livmoren. I utgangspunktet ufarlig, men jeg må ta det litt med ro i 2 uker. Ikke noe trening, sex og anstrengende løft over 5 kilo. Hvordan det skal gå hjemme med frøkna på 13 kilo vet jeg ikke, men det finner vi ut av.

Nå vet jeg hvertfall hvorfor jeg blør og kan slappe av i helgen. Vil prøve å unngå sykemelding, er kjipt å være hjemme allerede nå.
Så deilig å få svar. Jeg har også hatt blødninger men har nå fått positive svar på blodprøvene. Så må nok bare slappe av.

Kjenner det at jeg har veldig lite lyst å på jobb i helgen. Er kvalm som bare det og jobber på liten bensin stasjon så er ikke noen som kan ta helga mi :-/ i morra erre 9 timer og på søndag erre 12 timer :/

Når du går inn i kantina, får spareribslukta midt i fleisen og må snu i døra for å trekke pusten for å ikke brekke deg en aldri så liten runde. Holder pusten, går og forsyner deg med knekkebrød, spiser opp, returnerer til klippesuiten, og får så lyst på de spareribsene at du kunne flydd ned igjen.... Men om jeg hadde gjort det hadde jeg nok brekt meg i døra igjen.
Lett skal det i hvert fall ikke være.

Hei. er 4+3 idag, og er uhorvelig varm! svetter og er så varm at typen ikke klarer ligge inntil meg på natta. er dette normalt?
Jeg er også mye varmere. Helt normalt at vi er varmere når vi er gravide:). Jeg fryser ofte på kvelden, da kroppen jobber på høygir for å holde temperaturen oppe:)

Sliten. Trøtt og mye liv i magen. :) men klager ikke. He he bare mye nytt jeg ikke er vant med. Du da?:)

Er gørrsliten. Vært på jobb siden 12.. er ferdig 21.30 ca. Jobber på bensin stasjon har ikke noe sted å sitte.. utenom pauserommet da, men det er i motsatt ende av disken og kassa :-/

Back
Topp