Skravletråd for apriljentene

Fytti å kvalm jeg er i dag! Fikk mannen til å komme opp med litt mat på senga. Tenkte å spise litt før jeg står opp. Men det hjalp ikke! Nå tørr jeg på vidt å reise meg, sikker på jeg kommer til å spy da

Fytti å kvalm jeg er i dag! Fikk mannen til å komme opp med litt mat på senga. Tenkte å spise litt før jeg står opp. Men det hjalp ikke! Nå tørr jeg på vidt å reise meg, sikker på jeg kommer til å spy da
Det er såå vondt! Det eneste jeg fikk med var litt popkorn og vann med sitron. Har du prøvd riskake? Håper det går over snart.

Det er så ille. Må bare tenke på den fantastiske grunnen som gjør det. Akkurat nå har jeg ett tørt knekkebrød og ett glass sjokolade melk. Nei men tenkte å kjøpe det i dag.. Har noen med sånn ost på men det klarer jeg ikke. Var sånn en mannen kom først med i stad og da holdt jeg på å spy på han. Hehe :-P

Her er det sofatjeneste på meg i dag, Tom for energi og skikkelig forkjøla. Så mannen endte opp med å følge 4 åringen i to barnebursdager :-)

Har vært det siden torsdag nå. Å morgen kvalme er bare tull... Det varer jevnt hele dagen. Men verst på morgenen og kvelden

Ja er det. Veldig tungvindt når jeg skal levere ungen i barnehagen med buss å sånn :-(
Hadde også "bare" kvalmebølger frem til onsdag

I helgen var vi hos svigers og skulle spise kjøttkaker med brun saus og poteter til middag. Det er en favoritt og svigermor lager vanligvis helt fantastiske kjøttkaker. Disse var ikke noe unntak, men jeg fikk meg et skikkelig sjokk da jeg åpnet opp i midten og fant rosa kjøtt.. De var ganske tykke og hadde nok ikke ligget i panna lenge nok, og hadde attpåtil ligget i varm saus en god stund. Jeg ble mildt sagt forbauset og litt på gråten.
Jeg visste ikke om jeg skulle fortelle det eller ikke, men måtte bare si det i tilfelle det var mer av det. Men da jeg sa det ble svigermor skikkelig sinna og storma ut på kjøkkenet. Og da ble hormonelle meg enda mer lei meg og løp ned til soverommet gråtende. Og jeg som endelig hadde matlyst!
Vi klemte oss ut av det til slutt og alt endte bra, men snakk om dramatisk lørdag! :wtf:

Oisann......det var litt av en reaksjon fra svigermoren din.
Bra det gikk godt tilslutt da :)
Men skikkelig nedtur når en er gira på et godt måltid :P

Back
Topp